To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-29
Ogłoszenie nr 500207147-N-2018 z dnia 29-08-2018 r.
1 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa sprzętu MPS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579229-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500162231-N-2018, 500174575-n-2018, 500177465-n-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
1 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 320927404,
ul. ul. Ciasna
7,
78-601
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1472184, e-mail
1rblog.szp@ron.mil.pl, faks
26 1472184.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa sektora Finansów Publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu MPS
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):54/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu MPS ( zadanie nr 1 - Dostawa przepływomierza paliwa (M-25-1 LIQUID CONTROLS CORP lub równoważny; zadanie nr 2 - Dostawa urządzenia do przechowywania i dystrybucji płynu AdBlue / Noxy; zadanie nr 3 - Dostawa automatu do bezobsługowego tankowania paliwa) zgodnie ze wskazanym przez Zamawiającego opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 4 i 5 do SIWZ, przy czym ilości w zadaniu nr 1 ujęte w opcji mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowych w terminie do 15.11.2018 r. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub mailem lub faxem) w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego w terminie 14 dni kalendarzowych od dni podpisania umowy 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i pochodzić z roku 2018. 3. Zamawiający w zadaniu nr 1 dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ oraz w załączniku nr 5 do SIWZ - WTT (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). W formularzu ofertowym na zadanie nr 1 Wykonawca, który nie oferuje równoważnego przedmiotu zamówienia do przepływomierza paliwa M-25-1 LIQUID CONTROLS CORP przekreśla kolumnę 4 "Zaoferowany równoważny przedmiot zamówienia (podać model i producenta).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48900000-3
Dodatkowe kody CPV: 48921000-0, 44610000-9, 38421110-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa przepływomierza paliwa (M-25-1 LIQUID CONTROLS CORP lub równoważny) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp - cena oferty z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie do ceny oferty najkorzystniejszej. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia do przechowywania i dystrybucji płynu AdBlue / Noxy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp - cena oferty z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie do ceny oferty najkorzystniejszej. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa automatu do bezobsługowego tankowania paliwa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145654.75
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HECTRONIC POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
217992.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025 - przewozy regularne
- Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Wałczu
- Usługa cateringu - zbiorowego żywienia dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025
- Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała.
- Usługa pełnienia funkcji eksperta przyrodniczego oraz wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej na terenie Powiatu Wałeckiego
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- "Przedłużenie licencji Anydesk Ultimate dla 5 stanowisk do 2,6 tys. urządzeń na okres 12 miesięcy"
- Dostawa gazów medycznych
- Modernizacja i doposażenie infrastruktury komunalnej w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tarnów
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
- Zakup i wdrożenie serwera wraz z oprogramowaniem bezpiecznej poczty elektronicznej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Przepływomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.