To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-18
Ogłoszenie nr 500224346-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie: Dowóz uczniów z terenu Gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych tj. Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 03 września 2018r. do 31 grudnia 2019r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591110-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie, Krajowy numer identyfikacyjny 365028056,
ul. Piłsudskiego
7,
33-230
Szczucin, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(14)6435139, e-mail
gzoszczucin@o2.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gzo.lh.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów z terenu Gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych tj. Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 03 września 2018r. do 31 grudnia 2019r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dowóz uczniów z terenu Gminy Szczucin do specjalistycznych placówek dydaktyczno - wychowawczych tj. Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej, Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 03 września 2018r. do 31 grudnia 2019r." Dowóz dzieci będzie realizowany w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem szkolnym ustalonym przez MEN z wyłączeniem ferii wiosennych i zimowych, oraz innych dni wolnych od nauki, natomiast do ORW, SPdP i NPS w dni pracy tych placówek. Ilość dowożonych dzieci ( 18 ): 1. Do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej - 3 osoby w tym: z miejscowości Szczucin 1 osoba z miejscowości Łęka Szczucińska 1 osoba z miejscowości Słupiec 1 osoba 2. Do ORW i SPdP w Pniu - 7 osób w tym: z miejscowości Szczucin 4 osoby z miejscowości Brzezówka 1 osoba z miejscowości Słupiec 1 osoba z miejscowości Borki 1 osoba 3. Do ORW i SPdP w Kupieninie - 7 osób w tym: z miejscowości Szczucin 4 osoby z miejscowości Borki 1 osoba z miejscowości Słupiec 1 osoba z miejscowości Dąbrowica 1 osoba 4. Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego w Kupieninie - 1 osoba w tym: z miejscowości Szczucin 1 osoba Do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej uczniowie są dowożeni: od 3 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. od 2 września 2019r. do 20 grudnia 2019r. Do ORW Pień, SPdP w Pniu , ORW w Kupieninie, Niepublicznego Przedszkola Specjalnego w Kupieninie i SPdP w Kupieninie uczniowie są dowożeni: od 3 września 2018r. do 31 lipca 2019r. od 2 września 2019r. do 31 grudnia 2019r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dowożonych dzieci określonej w SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca dostosuje bądź wykorzysta dodatkowy środek transportu dla zabezpieczenia dowozu dzieci. Powyższe zmiany mogą być wprowadzone w formie aneksu do umowy. Opiekę nad uczniami zapewnia Wykonawca. Wykonawca bierze odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi dowozu. Trasę i godziny dowozu Wykonawca uzgodni z kierownikiem CUW w Szczucinie. Zamawiający wymaga aby usługa dowozu realizowana była bezpośrednio z i do miejsca zamieszkania ucznia. Godziny realizowania usługi: 1. SPdP,ORW i NPS w Kupieninie: dowóz do placówek w godz 7:40 - 7:50 , rozpoczęcie odwozu po godz 14:00; 2. NSP w Dulczy Małej : dowóz do placówek w godz 7:50 - 8:00, rozpoczęcie odwozu po godz 14:00; 3. ORW i SPdP w Pniu : dowóz do placówki w godz 7:50 - 8:00, rozpoczęcie odwozu po godz 14:00; Zamawiający wymaga aby dowóz odbywał się sprawnymi technicznie środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych tj. wyposażonymi w rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do pojazdu oraz w pasy bezpieczeństwa, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W okresie jesienno - zimowym środki transportu dowożące dzieci będą ogrzewane oraz wyposażone w łańcuchy na koła. Ilość miejsc siedzących w pojazdach wyszczególnionych w ofercie musi być zgodna z zapisem w ich dowodach rejestracyjnych. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się Wykonawcę do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. a) W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy. b) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U.2017.847), przez pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia od każdej nie zatrudnionej osoby, do zatrudnienia której wykonawca był zobowiązany. c) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, określone przez Wykonawcę w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108777.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno - Usługowo-Handlowa Janusz Kapinos
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114810
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SZCZUCIN
więcej: przetargi SZCZUCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.