eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w 2018 roku.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-03

Ogłoszenie nr 500236779-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.

Zawiercie: Zakup paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w 2018 roku.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608830-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500065718-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27628582700000, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 710 765, e-mail sekretariat@pzd.zawiercie.powiat.pl, faks 326 710 773.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w 2018 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD.DZ3.MP-3423-0020/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Zakup paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w 2018 roku". 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i etyliny Pb 95 do pojazdów i urządzeń służbowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w 2018 roku. 2. W okresie trwania zamówienia Zamawiający przewiduje łączny zakup 65 000 litrów oleju napędowego (ON) oraz 7 000 litrów etyliny (Pb 95). 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w formie sukcesywnych, bezgotówkowych zakupów - tankowań bezpośrednio do pojazdów, natomiast do urządzeń Zamawiającego - z tankowaniem do kanistra/ów, w ilościach i terminach wynikających z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:

09132100-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup paliw płynnych na potrzeby Obwodu Drogowego Nr 1 w Zawierciu - Kądzielowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TELPOL OIL Sp. z o.o., rlassak@telpol.pl, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20, 42-400, Zawiercie, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 205569.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy zawartej w dniu 22.11.2017 r. wynosi: 214 000, 00 zł netto, tj. 236 400, 00 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup paliw płynnych na potrzeby Obwodu Drogowego Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.U.H. TOMAR S. C. T. Kwiecień, M. Rogalski, tomar@wp.pl , ul. Żarnowiecka 50 , 42-436, Pilica, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 63569.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy zawartej w dniu 22.11.2018 r. wynosi: 60 349, 59 zł netto, tj. 74 230, 00 zł brutto.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu zamówienia i wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest wzrostem cen paliw, którego Zamawiający działając z należytą starannością na etapie szacowania wartości zamówienia, nie mógł przewidzieć. Możliwość dokonania zmian umowy w tym zakresie dopuszcza § 7 ust. 1 pkt f umowy. Aneksy do zawartych umów zwiększają ich wartość o kwoty nie przekraczające 50% wartości zamówienia, określonych pierwotnie w umowach.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.