To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-03
Ogłoszenie nr 500237163-N-2018 z dnia 03-10-2018 r.
ZOO Wrocław Sp. z o. o.: DOSTAWA WARZYW DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604811-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 2112521900000,
ul. ul. Wróblewskiego
42374,
51618
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 483 024, e-mail
zamowienia@zoo.wroc.pl, faks
713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WARZYW DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/PN/D/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy niżej wymienionych warzyw 1 Marchew konsumpcyjna 6356 kg Od dnia podpisania umowy -31.12.2018 2 Marchew pastewna gruba 5100 kg Od dnia podpisania umowy -31.12.2018 3 Marchew pastewna drobna 5100 kg Od dnia podpisania umowy -31.12.2018 4 Marchew kopcowa konsumpcyjna 4516 kg 01.01.2019-31.03.2019 5 Marchew kopcowa pastewna gruba 4050 kg 01.01.2019-31.03.2019 6 Marchew kopcowa pastewna drobna 4050 kg 01.01.2019-31.03.2019 7 Marchew chłodnicza konsumpcyjna 4884 kg 01.04.2019-30.06.2019 8 Marchew chłodnicza pastewna gruba 2300 kg 01.04.2019-30.06.2019 9 Marchew chłodnicza pastewna drobna 2300 kg 01.04.2019-30.06.2019 10 Marchew wczesna konsumpcyjna 3044 kg 01.07.2019-31.08.2019 11 Marchew wczesna pastewna gruba 1400 kg 01.07.2019-31.08.2019 12 Marchew wczesna pastewna drobna 1400 kg 01.07.2019-31.08.2019 13 Buraki czerwone 14500 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Kapusta biała 400 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Kapusta pekińska 5950 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Pietruszka korzeń 7000 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Pietruszka nać 3700 pęczek Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Por 4585 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Seler korzeń 7634 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Szczypior 624 pęczek Od dnia podpisania umowy 31.08.2019 Ziemniaki 3900 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Jarmuż 4450 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Cebula 3120 kg Od dnia podpisania umowy - 31.08.2019 Rzepa czarna 442 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Botwina 472 pęczek Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Rzodkiew biała 1248 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 14 Cukinia 900 kg Od dnia podpisania umowy -01.05.2019 Ogórek 1500 kg Od dnia podpisania umowy -01.05.2019 pomidory szklarniowe 1000 kg Od dnia podpisania umowy -01.05.2019 Sałata rzymska 6950 szt Od dnia podpisania umowy -01.05.2019 Szpinak 1000 pęczek Od dnia podpisania umowy -01.05.2019 Kalarepa 2000 szt Od dnia podpisania umowy -01.05.2019 Fasolka szparagowa 50 kg Od dnia podpisania umowy -01.05.2019 15 Brokuły 5300 szt Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Cykoria 12415 op. Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Czosnek 26 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Endywia 3900 szt Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Papryka 3300 kg Od dnia podpisania umowy - 31.08.2019 Rucola 670 kg Od dnia podpisania umowy 31.08.2019 Sałata masłowa 43350 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Seler naciowy 5050 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Zioła Świeże (w doniczkach) 2680 szt Od dnia podpisania umowy - 31.08.2019 Czosnek niedźwiedzi 30 kg Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 Batat 312 kg Od dnia podpisania umowy 31.08.2019 Koper włoski 6160 szt Od dnia podpisania umowy -31.08.2019 16 Cukinia 940 kg 01.05.2019-31.08.2019 Ogórek 1500 kg 01.05.2019-31.08.2019 pomidory kl.I, kal.2B 1000 kg 01.05.2019-31.08.2019 Sałata rzymska 4700 szt 01.05.2019-31.08.2019 Szpinak 870 pęczek 01.05.2019-31.08.2019 Kalarepa 1200 szt 01.05.2019-31.08.2019 Fasolka szparagowa 80 kg 01.05.2019-31.08.2019 Ad. 1 - 12 Marchew Wszystkie rodzaje marchwi powinny spełniać następujące warunki: o Nie zawierać środków chemicznych, a maksymalnie do dopuszczalnej ich ilości, zgodnie z Polską Normą i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 85, poz. 801 z późn. zm.) w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości chemicznych środków ochrony roślin, które mogą znajdować się w środkach spożywczych lub na ich powierzchni. o Posiadać charakterystyczny kształt, barwę, zapach i smak, o Być myte, czyste, o Być workowane Nie mają znaczenia odmiany marchwi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03.22.10.00 - Warzywa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa marchwi zad. od 1 do 12 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40016.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GSPODARSTWO ROLNE Zenon MADALIŃSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66158.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa warzyw zadanie 13 do 16 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
861320.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SWEET MUZYK Ewa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
651880.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Dostawa świeżych warzyw i owoców, warzyw przetworzonych oraz ziemniaków i warzyw obieranych
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.