eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana instalacji technicznych i remont pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Słabowidzących nr 8 im. dr Zofii Galewskiej mieszczącym się przy ul. Koźmińskiej 7, 00-448 Warszawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248944-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8: Wymiana instalacji technicznych i remont pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Słabowidzących nr 8 im. dr Zofii Galewskiej mieszczącym się przy ul. Koźmińskiej 7, 00-448 Warszawa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589491-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500175335-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Słabowidzących Nr 8, Krajowy numer identyfikacyjny 18444800000, ul. ul. Koźmińska 7, 00448 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 629 16 10, e-mail sekretariat@kozminska.edu.pl, faks 0-22 621 68 44.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji technicznych i remont pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Słabowidzących nr 8 im. dr Zofii Galewskiej mieszczącym się przy ul. Koźmińskiej 7, 00-448 Warszawa

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji technicznych i remont pomieszczeń Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 im. dr Zofii Galewskiej mieszczącego się przy ul. Koźmińskiej 7 w Warszawie. Zakres robót obejmuje: Część 1 - wykonanie rozdziału instalacji wodociągowej i położenie nowej instalacji przeciwpożarowej w budynku szkoły ośrodka wraz z robotami towarzyszącymi. Prace demontażowe, wykucia pod nową instalację ppoż., wykonanie nowych rurociągów łączonych łącznikami z żeliwa ciągliwego (obejmy rowkowane), montaż we wnękach zaworów i szafek hydrantowych z wężami, naprawa tynków z malowaniem oraz wykonanie prób szczelności i wydajności instalacji, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11a do SIWZ), w zakresie wskazanym w przedmiarze robót (załącznik nr 10a do SIWZ). Część 2 - wykonanie remontu sal lekcyjnych i pomieszczenia administracyjnego ośrodka. Wyniesienie mebli, prace rozbiórkowe i demontażowe, wymiana parapetów, usunięcie warstw farby ze ścian, grzejników i sufitu, położenie nowych posadzek z tworzyw sztucznych i płytek z kamieni sztucznych, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacja instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu, uzupełnienie tynków, ułożenie płytek ściennych, położenie gładzi gipsowych na ścianach i suficie, malowanie ścian i sufitów, montaż urządzeń sanitarnych, wniesienie i ustawienie wyniesionych z pomieszczeń mebli, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11b do SIWZ), w zakresie wskazanym w przedmiarze robót (załącznik nr 10b do SIWZ). Część 3 - wykonanie remontu pomieszczeń mieszkalnych w internacie ośrodka. Wyniesienie mebli, prace rozbiórkowe i demontażowe, wymiana parapetów, usunięcie warstw farby ze ścian, grzejników i sufitu, położenie nowych posadzek z tworzyw sztucznych, uzupełnienie tynków, położenie gładzi gipsowych na ścianach i suficie, malowanie ścian i sufitów, wniesienie i ustawienie wyniesionych z pomieszczeń mebli, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 11b do SIWZ), w zakresie wskazanym w przedmiarze robót (załącznik nr 10c do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części wymienione w SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie części lub na całość przedmiotu zamówienia, obejmującą części od nr 1 do 3. Każda część przedmiotu zamówienia oceniana będzie odrębnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45321000-3, 45000000-7, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie rozdziału instalacji wodociągowej i położenie nowej instalacji przeciwpożarowej w budynku szkoły ośrodka wraz z robotami towarzyszącymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 279975.51
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tadeusz Justka Firma Wielobranżowa Ewa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Połczyńska 44
Kod pocztowy: 01-337
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118080
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118080
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118080
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wykonanie remontu sal lekcyjnych i pomieszczenia administracyjnego ośrodka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podstawa prawna art. 93 ust 1 pkt 4 pzp)

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: wykonanie remontu pomieszczeń mieszkalnych w internacie ośrodka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (podstawa prawna art. 93 ust 1 pkt 4 pzp)

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.