eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie -Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-19

Ogłoszenie nr 500251816-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie: Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie -Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611761-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500218604-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600370, ul. Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, e-mail anna.zalewska02@zus.pl, iwona.maszkowska@zus.pl , faks 895 350 228.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl; http://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych-prowadzonych-przez-jednostki-zakladu/-/public-auctions/1/ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym/226181
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych-prowadzonych-przez-jednostki-zakladu/-/public-auctions/1/ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym/226181

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie -Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

230000/271/07/2018-ZAPV

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa prognozowanej ilości 84 290,00 litrów lekkiego oleju opałowego transportem Wykonawcy do celów grzewczych w niżej wskazanych lokalizacjach: -Część 1) budynek Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73 w ilości prognozowanej: 54 290 litrów oleju. -Część 2) budynek Biura Terenowego ZUS w Nidzica przy ul. Sienkiewicza 4 w ilości prognozowanej: 30 000 litrów oleju. 2. Parametry oleju opałowego muszą odpowiadać parametrom technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów, tj. Polskiej Normy PN-C-96024:2011, tj. muszą posiadać właściwości fizyko-chemiczne wskazane w SIWZ. 3. Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. - w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których eksploatowane będą ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U.2010 r., nr 157, poz. 1054) "Przetwory Naftowe - Oleju opałowego" lub równoważne w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1. 4. Część 1 zamówienia: a.olej opałowy zostanie wykorzystany do zapewniania ogrzewania budynku w sezonie grzewczym; b.pojemność zbiornika na olej opałowy w Inspektorat ZUS w Ełku wynosi 4500 litrów; c.w okresie od 15 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający przewiduje dostawy oleju opałowego w ilości około 54 290 litrów. 5. Część 2 zamówienia: a.olej opałowy zostanie wykorzystany do zapewniania ogrzewania budynku w sezonie grzewczym oraz do całorocznego podgrzewania bieżącej użytkowej wody; b.pojemność zbiornika na olej opałowy w BT/ZUS w Nidzicy wynosi 3800 litrów; c.w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający przewiduje dostawy oleju opałowego w ilości około 30 000 litrów. 6. Określona prognozowana ilość oleju opałowego stanowi szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy i nie jest wiążąca dla Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wskazanej w SIWZ prognozowanej ilości oleju opałowego o (+ ,- 20%) dla każdej z części w zależności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem oleju opałowego w ciągu 3 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia zamówienia zgodnie z zapisami wskazanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkiem transportu do tego przystosowanym, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco-tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów. 10. Olej opałowy będzie musiał być dostarczany do kotłowni terenowej jednostki organizacyjnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. Tankowanie oleju opałowego do zbiornika będzie musiało odbywać się z przestrzeganiem przepisów i wytycznych bhp oraz w obecności kierownika terenowej jednostki organizacyjnej lub osoby przez niego upoważnionej. 11. Przy każdej dostawie oleju opałowego Wykonawca przekaże przedstawicielowi terenowej jednostki organizacyjnej: a)czytelną kopię dokumentu potwierdzającego właściwości fizyko - chemiczne dostarczonego oleju, b)dokument potwierdzający cenę producenta oleju opałowego, aktualnego na dzień tankowania,(wydruk ze strony internetowej producenta opatrzony podpisem Wykonawcy). c)wydruk z przepływomierza, określający ilość zatankowanego oleju opałowego. Kierownik terenowej jednostki organizacyjnej lub osoba przez niego upoważniona będzie potwierdzała na wydruku z przepływomierza dostawę danej ilości oleju. Wykonawca składa wydruk z przepływomierza wraz z fakturą za zrealizowaną dostawą częściową. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy okazania dowodu legalizacji przepływomierza. 13. W przypadku braku na żądanie Zamawiającego okazania dowodu legalizacji przepływomierza Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia dostawy. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia ekspertyzy w celu sprawdzenia właściwości fizyko - chemicznych dostarczonego oleju opałowego. W przypadku, gdy olej opałowy nie będzie posiadał wymaganych właściwości, Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań i sporządzenia ekspertyzy. 15. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.50.00 - Oleje opałowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa oleju Ełk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149840.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SETON K. Cichocki, R. Matusiewicz Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ełcka 9B, Nowa Wieś Ełcka
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184303.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184303.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195655.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa oleju Nidzica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SETON K. Cichocki, R. Matusiewicz Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ełcka 9B, Nowa Wieś Ełcka
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101844.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101844.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111807.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.