To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-19
Ogłoszenie nr 500251816-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie: Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie -Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611761-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500218604-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600370,
ul. Plac Konsulatu Polskiego
4,
10-959
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 521 24 52; 89 521 24 77, e-mail
anna.zalewska02@zus.pl, iwona.maszkowska@zus.pl , faks
895 350 228.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl; http://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych-prowadzonych-przez-jednostki-zakladu/-/public-auctions/1/ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym/226181
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych-prowadzonych-przez-jednostki-zakladu/-/public-auctions/1/ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym/226181
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie -Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):230000/271/07/2018-ZAPV
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa prognozowanej ilości 84 290,00 litrów lekkiego oleju opałowego transportem Wykonawcy do celów grzewczych w niżej wskazanych lokalizacjach: -Część 1) budynek Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73 w ilości prognozowanej: 54 290 litrów oleju. -Część 2) budynek Biura Terenowego ZUS w Nidzica przy ul. Sienkiewicza 4 w ilości prognozowanej: 30 000 litrów oleju. 2. Parametry oleju opałowego muszą odpowiadać parametrom technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów, tj. Polskiej Normy PN-C-96024:2011, tj. muszą posiadać właściwości fizyko-chemiczne wskazane w SIWZ. 3. Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. - w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których eksploatowane będą ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U.2010 r., nr 157, poz. 1054) "Przetwory Naftowe - Oleju opałowego" lub równoważne w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1. 4. Część 1 zamówienia: a.olej opałowy zostanie wykorzystany do zapewniania ogrzewania budynku w sezonie grzewczym; b.pojemność zbiornika na olej opałowy w Inspektorat ZUS w Ełku wynosi 4500 litrów; c.w okresie od 15 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający przewiduje dostawy oleju opałowego w ilości około 54 290 litrów. 5. Część 2 zamówienia: a.olej opałowy zostanie wykorzystany do zapewniania ogrzewania budynku w sezonie grzewczym oraz do całorocznego podgrzewania bieżącej użytkowej wody; b.pojemność zbiornika na olej opałowy w BT/ZUS w Nidzicy wynosi 3800 litrów; c.w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający przewiduje dostawy oleju opałowego w ilości około 30 000 litrów. 6. Określona prognozowana ilość oleju opałowego stanowi szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy i nie jest wiążąca dla Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wskazanej w SIWZ prognozowanej ilości oleju opałowego o (+ ,- 20%) dla każdej z części w zależności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem oleju opałowego w ciągu 3 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia zamówienia zgodnie z zapisami wskazanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkiem transportu do tego przystosowanym, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco-tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów. 10. Olej opałowy będzie musiał być dostarczany do kotłowni terenowej jednostki organizacyjnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. Tankowanie oleju opałowego do zbiornika będzie musiało odbywać się z przestrzeganiem przepisów i wytycznych bhp oraz w obecności kierownika terenowej jednostki organizacyjnej lub osoby przez niego upoważnionej. 11. Przy każdej dostawie oleju opałowego Wykonawca przekaże przedstawicielowi terenowej jednostki organizacyjnej: a)czytelną kopię dokumentu potwierdzającego właściwości fizyko - chemiczne dostarczonego oleju, b)dokument potwierdzający cenę producenta oleju opałowego, aktualnego na dzień tankowania,(wydruk ze strony internetowej producenta opatrzony podpisem Wykonawcy). c)wydruk z przepływomierza, określający ilość zatankowanego oleju opałowego. Kierownik terenowej jednostki organizacyjnej lub osoba przez niego upoważniona będzie potwierdzała na wydruku z przepływomierza dostawę danej ilości oleju. Wykonawca składa wydruk z przepływomierza wraz z fakturą za zrealizowaną dostawą częściową. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy okazania dowodu legalizacji przepływomierza. 13. W przypadku braku na żądanie Zamawiającego okazania dowodu legalizacji przepływomierza Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia dostawy. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia ekspertyzy w celu sprawdzenia właściwości fizyko - chemicznych dostarczonego oleju opałowego. W przypadku, gdy olej opałowy nie będzie posiadał wymaganych właściwości, Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań i sporządzenia ekspertyzy. 15. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.50.00 - Oleje opałowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa oleju Ełk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149840.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SETON K. Cichocki, R. Matusiewicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184303.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa oleju Nidzica |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SETON K. Cichocki, R. Matusiewicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101844.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Ślesin 2025
- Dostawa opału w postaci oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach" w ilości 4900,00 litrów
- Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna
- DO-1/05.
więcej: Oleje opałowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.