To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-22
Ogłoszenie nr 500253101-N-2018 z dnia 22-10-2018 r.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach: Świadczenie kompleksowej usługi na przeprowadzenie szkoleń z zakresu asystenta lekarza weterynarii, asystenta instruktora jeździeckiego, luzaka w ramach podnoszenia standardów pracy szkoły i jej dalszego rozwoju w zakresie projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630543-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, Krajowy numer identyfikacyjny 29202000000,
ul. ul. Zdrojowa
18,
32400
Myślenice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2720424 w. 106, e-mail
sekretariat@zsp.edu.pl, faks
122 721 246.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsp.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka orgaizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej usługi na przeprowadzenie szkoleń z zakresu asystenta lekarza weterynarii, asystenta instruktora jeździeckiego, luzaka w ramach podnoszenia standardów pracy szkoły i jej dalszego rozwoju w zakresie projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-09/MKII/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-09/MKII/18 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: Świadczenie kompleksowej usługi na przeprowadzenie szkoleń z zakresu asystenta lekarza weterynarii, asystenta instruktora jeździeckiego, luzaka w ramach podnoszenia standardów pracy szkoły i jej dalszego rozwoju w zakresie projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 następujących części: a. Część nr 1: "Świadczenie kompleksowej usługi na przeprowadzenie szkoleń z zakresu hippiki w ramach podnoszenia standardów pracy szkoły i jej dalszego rozwoju" - Kurs asystenta lekarza weterynarii, b. Część nr 2: "Świadczenie kompleksowej usługi na przeprowadzenie szkoleń z zakresu hippiki w ramach podnoszenia standardów pracy szkoły i jej dalszego rozwoju" - Kurs asystenta instruktora jeździeckiego, c. Część nr 3: "Świadczenie kompleksowej usługi na przeprowadzenie szkoleń z zakresu hippiki w ramach podnoszenia standardów pracy szkoły i jej dalszego rozwoju" - Kurs luzaka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a. Część nr 1 - Kurs asystenta lekarza weterynarii: załącznik nr 5a do SIWZ, b. Część nr 2 - Kurs asystenta instruktora jeździeckiego: załącznik nr 5b do SIWZ, c. Część nr 3 - Kurs luzaka: załącznik nr 5c do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego (w zależności od części: załącznik nr 1a, 1b lub 1c do SIWZ). Wykonawca uzupełnia formularz w zakresie oferowanych zadań. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kurs asystenta lekarza weterynarii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26016.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOLWARK TOPORZYSKO DARIUSZ WALIGÓRSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurs asystenta instruktora jeździeckiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31300.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOLWARK TOPORZYSKO DARIUSZ WALIGÓRSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurs luzaka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19918.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOLWARK TOPORZYSKO DARIUSZ WALIGÓRSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22565
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Usługi serwisowania w formie kontraktu serwisowego urządzenia ArtPix Mobile EZ2Go z detektorami cyfrowymi Pixium Portable 3543EZ
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 5 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 6 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Żłobka Samorządowego w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Bęczarce
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Głogoczowie
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Realizacja warsztatów i wsparcia merytorycznego dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.