eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrynekAranżacja wnętrz i remontu części pomieszczeń budynku administracyjnego Nadleśnictwa w Brynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-23

Ogłoszenie nr 500253954-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek: Aranżacja wnętrz i remontu części pomieszczeń budynku administracyjnego Nadleśnictwa w Brynku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618900-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, Krajowy numer identyfikacyjny 27253624400000, ul. ul. Grabowa 3, 42690 Brynek, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 491, e-mail brynek@katowice.lasy.gov.pl, faks 322 857 491.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Aranżacja wnętrz i remontu części pomieszczeń budynku administracyjnego Nadleśnictwa w Brynku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPN.270.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń na parterze budynku i jednego pomieszczenia na poddaszu. Celem tego zadania jest poprawa funkcjonalności i estetyki budynku poprzez przeniesienie serwera do nowego pomieszczenia, remont sanitariatów, gabinetów nadleśniczego i z-cy nadleśniczego, sekretariatu i urządzenie pomieszczenia socjalnego dla pracowników. Prace będą prowadzone w czynnym zakładzie pracy należy zatem tak zorganizować roboty, by w maksymalnie ograniczyć utrudnienia funkcjonowania zakładu. Zakres robót: Remont pomieszczeń sanitariatów (pomieszczenia Nr 6, 7, 20, 21, 22). Remont pomieszczenia serwerowni (pom. Nr 8) Remont sekretariatu z garderobą i zapleczem socjalnym (pom. Nr 9, 10, 23). Remont gabinetów nadleśniczego i z-cy nadleśniczego (pom. Nr 11, 12) Remont pomieszczenia socjalnego na poddaszu (pom. Nr 1.2) Remont instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach z dostosowaniem tablicy rozdzielczej TR i budową tablicy rozdzielczej TRO. Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania z dostosowaniem do projektowanej aranżacji remontowanych pomieszczeń oraz wykonaniem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni. Opis robót Szczegółowy zakres robót remontowych i aranżacji pomieszczeń został przedstawiony w projekcie aranżacji wnętrz. Dodatkowo należy wykonać izolacje przeciwwilgociowe muru części nie podpiwniczonej pod pomieszczeniem obecnej ubikacji męskiej (pom. Nr 6), zakres robót został opisany w przedmiarze robót: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej muru pod pomieszczeniem nr 6. Zakres robót remontowych branżowy sanitarnej został przedstawiony w projekcie aranżacji wnętrz - branża sanitarna. Zakres robót remontowych instalacji elektrycznej został przedstawiony w projekcie aranżacji wnętrz- budowa wnętrzowych instalacji elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45262650-2, 45442100-8, 45332400-7, 45311200-2, 45314320-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178918.39
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Warsztat Remontowo Budowlany Tadeusz Beśka
Email wykonawcy: tadeusz_beska@o2.pl
Adres pocztowy: Korfantego 29
Kod pocztowy: 42-600
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219492.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219492.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 357413.83
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.