eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziemianyREKULTYWACJA GMINNEGO SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W DZIEMIANACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-26

Ogłoszenie nr 500258327-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.

Gmina Dziemiany: REKULTYWACJA GMINNEGO SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W DZIEMIANACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602875-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dziemiany, Krajowy numer identyfikacyjny 19167513200000, ul. ul. 8 Marca 3, 83425 Dziemiany, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 880 022, e-mail msynak@dziemiany.pl, faks 586 880 128.
Adres strony internetowej (url): bip.dziemiany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REKULTYWACJA GMINNEGO SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH W DZIEMIANACH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 17/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja nieczynnego Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Dziemianach o łącznej powierzchni około 1,4 ha oraz ograniczenie jego wpływu na środowisko naturalne w fazie porekultywacyjnej. Obiekt zlokalizowany jest na działce nr geodezyjny 254/12, obręb Dziemiany. Etapy prac zostały podzielone następująco: 1). Rekultywacja podstawowa (techniczna) będzie polegała na uformowaniu podstawowej bryły składowiska oraz przykryciu jej warstwą nieprzepuszczalną i glebotwórczą. Wykonanie tego zadania polegać będzie na wstępnym wyrównaniu i ubiciu warstwy odpadów za pomocą spychacza gąsienicowego, następnie wyłożeniu na odpadach warstwy nieprzepuszczalnej gliny lub pyłów o średniej miąższości 70 cm z materiałów typu glina, ił, i/lub produktem odpowiadającym swoim składem i właściwościami tym materiałom. Ponadto na skrajach czaszy uformowane zostaną rowy odprowadzające nadmiar wód opadowych na zewnątrz obwałowania i rozprowadzające go poprzez drenaż rozłączający. Dodatkowo wykonane zostaną studzienki odgazowujące wraz z biofiltrami. 2). Odgazowanie składowiska - wykonanie instalacji odgazowującej polegać będzie na budowie trzech studni o średnicy 30 cm, sięgających głębokością do warstwy drenażowej zbudowanej z opon. Jest to tzw. drenaż pionowy, w którym studzienki wykonane będą metodą górniczą i wypełnione zostaną żwirem i materiałem kamienistym o granulacji 9 - 18mm. Zastosowana zostanie metoda pala żwirowego, w którym ściany studzienki nie są wzmacniane mechanicznie, ale cały korpus odwiertu wypełniany jest materiałem żwirowym, który zapobiega zapadnięciu się studzienki i mechanicznym odkształceniom, zapewniając jednocześnie właściwą przewodność gazów. Materiał kamienisty, którym wypełnione będzie wnętrze studzienek można pozyskać z odsiewu piasku stosowanego do wytworzenia warstwy glebotwórczej. Ilości pozyskanego wówczas kamienia przekroczą zapotrzebowanie na surowiec niezbędny do wypełnienia trzech studzienek. 3). Rekultywacja szczegółowa (biologiczna). Podstawowym elementem zabudowy biologicznej zrekultywowanego obszaru będą nasiewy traw i roślin motylkowych, które docelowo wytworzyć mają powłokę darniową na kopule składowiska. 4). Wykonanie urządzeń do monitoringu składowiska w fazie poeksploatacyjnej. W tym etapie planuje się zainstalowanie trzech piezometrów pierwszego poziomu wodonośnego, tuż za obwałowaniem składowiska oraz dwóch reperów osiadania obiektu na jego terenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: 1) Projekt budowlany rekultywacji. 2) Przedmiar robót budowlanych (kosztorys ofertowy), 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).: 1) Współpraca z kierownikiem budowy podczas realizacji umowy; 2) Kontrola dostaw i stanu materiałów budowlanych; 3) Wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nie przedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz są one zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, przyjętej technologii, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zaleca się Wykonawcy zapoznanie się z terenem przeznaczonym pod realizację całej inwestycji, celem rzetelnej wyceny przedsięwzięcia. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45222110-3


Dodatkowe kody CPV: 45112330-7, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 547154.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy TOMBET Tomasz Gwóźdź
Email wykonawcy: biuro.tombet@op.pl
Adres pocztowy: Korytnica 10 A
Kod pocztowy: 28-305
Miejscowość: Sobków
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 587624.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 587624.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 719550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 405830.32 netto

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.