To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-30
Ogłoszenie nr 500260154-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny: DOSTAWA STOŁU PRZEGLĄDOWEGO DO MATERIAŁÓW FILMOWYCH 16/35 MM, Z GŁOWICAMI DO ODCZYTU DŹWIĘKU MAGNETYCZNEGO.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635572-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny, Krajowy numer identyfikacyjny 367467328,
ul. Wałbrzyska
3/5,
02-739
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(22) 3804990, e-mail
piwanowski@fn.org.pl, faks
+48(22) 3804991.
Adres strony internetowej (url): http://fina.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA STOŁU PRZEGLĄDOWEGO DO MATERIAŁÓW FILMOWYCH 16/35 MM, Z GŁOWICAMI DO ODCZYTU DŹWIĘKU MAGNETYCZNEGO.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):14/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu przeglądowego do materiałów filmowych 16/35 mm, z głowicami do odczytu dźwięku magnetycznego niezbędnego do procesu konserwacji. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uniwersalnego stółu przeglądowy do taśmy filmowej 16/35mm wraz z instalacją, okablowaniem i mocowaniem mechanicznym dostarczonego sprzętu oraz uruchomieniem, konfiguracją wszystkich urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład stołu, a także przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia dla użytkowników wraz z przeprowadzeniem testów jego należytego działania. Wymagania techniczno-eksploatacyjne: 1. Urządzenie nowe, kompletne 2. Dwa układy odczytu obrazu z taśmy światłoczułej dla taśmy filmowej 16mm, super16 oraz 35mm zbudowanych przy użyciu 18-kątnych pryzmatów (gwarantujących minimalne migotanie obrazu podczas projekcji). 3. Odczyt dźwięku optycznego na taśmie światłoczułej w formacie 16 i 35mm oraz możliwość odczytu ścieżki magnetycznej dźwięku na taśmie światłoczułej w formacie 16mm. 4. Dwa tory do odczytu magnetycznego dźwięku dla 16/17,5/35 mm z zespołem wymiennych głowic do różnych ścieżek zapisu (wymiana głowic powinna się odbyć bez użycia narzędzi). 5. Sześć talerzy po dwa dla odczytu optycznego i cztery do magnetycznego na min. 600m rolki taśmy. 6. Uniwersalny licznik elektroniczny liczący metry decymetry i klatki oraz czas projekcji dla prędkości przesuwu 24 i 25 klatek/sekundę. 7. Dwa głośniki odsłuchowe, wzmacniacz akustyczny z regulacja poziomów oraz barwy tonu, wyjście słuchawkowe. 8. Płynna regulacja prędkości przesuwu taśmy filmowej oraz przesuw poklatkowy. 9. Lampa oświetleniowa na wysięgniku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32321100-0
Dodatkowe kody CPV: 32321200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiotowe zamówienie jest częścią zamówienia na dostawa urządzeń do konserwacji taśmy filmowej, w skład którego wchodzą dwie części: Zadanie 1 - dostawa stołu przeglądowego do materiałów filmowych 16/35 mm, z głowicami do odczytu dźwięku magnetycznego (udzielane w przedmiotowym postępowaniu). Zadanie nr 2 - dostawa czyszczarki ultradźwiękowej do taśmy filmowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA STOŁU PRZEGLĄDOWEGO DO MATERIAŁÓW FILMOWYCH 16/35 MM, Z GŁOWICAMI DO ODCZYTU DŹWIĘKU MAGNETYCZNEGO. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
369789.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JBD S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
441570.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.