To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-31
Ogłoszenie nr 500262028-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.
Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja: " Doposażenie pracowni kształcenia w zawodach dla Zespołu Szkół NR 3 w Tomaszowie Lubelskim" ramach projektu "Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim , Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim , Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 "
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620479-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja, Krajowy numer identyfikacyjny 19851600000,
ul. ul. Hallera
5,
22600
Tomaszów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 650 505, e-mail
jadwigazerebiec@vp.pl, faks
846 650 505.
Adres strony internetowej (url): www.zstl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Doposażenie pracowni kształcenia w zawodach dla Zespołu Szkół NR 3 w Tomaszowie Lubelskim" ramach projektu "Doposażenie pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego Zespołów Szkół Nr 3 i Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim , Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZS Nr 3.26.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część 1 - Pracownia żywienia kucharz . Ilość Lodówka z zamrażarką 1 Lodówka z zamrażarką 1 Płyta gazowa do zabudowy 4 palnikowa 60 cm. klasyczna 3 Piekarnik elektryczny do zabudowy 3 Mikser Planetarny moc silnika 1200W 1 Blender 1000W 3 Frytkownica b/tłuszczowa 1 Multipatelnia elektryczna 1400W 1 Robot wielofunkcyjny 900 W 1 Zmywarka do naczyń 1 Garnek emaliowany poj. 8 i 5 litra 2 Patelnia grilowa 3 Część 2 Pracownia Hotelarska 1.Odkurzacz piorący 1 2.czajnik elektryczny 2 3. Hotelowa suszarka do włosów 2 4. kosz na śmiecie 2 Część 3- Pracownia Hotelarska 1.Tablica biała sucho ścieralna ceramiczna 100x80; 180x100 ; 120x100 6 2.Tablica Tryptyk biała sucho ścieralna ceramiczna 1 3.Szafa model SBM 202 st. 1 4. Szafa model SBM 102 st. 1 5.szafa model SBM 212M LX 3 Część 4 Pracownia Hotelarska 1.Stoły świetlicowe 6 2.Lada recepcyjna 1 3.Szafka pod drukarkę 1 4. Listwy odbojowe wykonane z płyty meblowej /różne wymiary / 7 Część 5 - Pracownia Hotelarska 1.Materac kieszeniowy 90x200 1 2.Materac bonelowy 90x200 2 Część 6 - Pracownia Hotelarska 1.Kołdra całoroczna jednoosobowa , wym. 140x200 3 2.Poduszki wym. 50x70 cm - 3 szt , 40x40 cm -6 szt. 9 3.komplet pościeli jednoosobowej - 140x200 3 kpl. 4.prześcieradło na materac o wym. 90x200 , kolor biały 3 5.prześcieradło z gumką na materac o wym. 90x200 3 6.komplet ręczników /bawełna , frotte w tym 70x140cm-3 szt.50x100cm-6szt. wym. 30 x 50cm 6 szt. 15 7. podkład Ochraniacz Higieniczny wodoodporny 140 x 200 3 Część 7 Pracownia Hotelarska 1.Sejf depozytowy 2 2. wózek hotelowej obsługi pięter 1 Część 8 Pracownia hotelarska 1.komplet oświetlenia 3 2.lampy podłogowe stojące 2 3.wieszaki ścienne 2 4.komplety łazienkowe 2kpl 5. uchwyt na papier - stal nierdzewna 2 6. pólka narożna prysznicowa - stal nierdzewna 2 Część 9 Pracownia komputerowa 1.Zestaw komputerowy z systemem operacyjnym i sterownikami 1 2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowa A4 1 3. Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) 2 4. Dyski zewnętrzne 4 Część 10 Pracownia komputerowa 1.Laptop 17,3´´ 1 2. Laptop 15,6 3 Część 11 Pracownia hotelarska 1.Telewizor o przekątnej min 65 cali z akcesoriami 2 Część 12 pracownia Hotelarska 1. Krzesło - Hoker Tiziano Hocker kolor - V 49 (brąz) 4 Część 13 Pracownia hotelarska 1. Firanka woal satynowy biały wysokość 180/szerokość 600 cm 2 2. Karnisze satynowe podwójne o długości 3,5 m 2 3. Zasłony żakardowe 4 4. Narzuty ozdobne dwustronne na łóżko o wymiarach 90 x 200 cm 3 5. Poszewki ozdobne na poduszki o wymiarach 60 x40 cm ;40 x 40 cm (po 3 sztuki ) 6 Część 14 Pracownia Hotelarstwa 1. Zasłony VERTICALE 2 Część 15 Literatura Fachowa wg wykazu w danej części
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39711361-7, 39143112-4, 39711211-1, 39143112-4, 39713430-6, 39516120-9, 39713100-4, 39512500-9, 39515100-6, 39512100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pracownia Żywienia kucharz |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne : Zamawiający unieważnia postępowanie do części 1, na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne : W prowadzonym postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie do części 1, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pracownia hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2106.21
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław WIELGO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2590.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pracownia hotelarska |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne : Zamawiający unieważnia postępowanie do części 3 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne : W prowadzonym postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie do części 3 ,cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pracownia hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5571.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU DOMEL Tomasz Uchman , Marek Uchman s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6853.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pracownia Hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1808.21
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2224.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: pracownia hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1128.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iwona Koper
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1128.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: pracownia hotelarska |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne : Zamawiający unieważnia postępowanie do części 7 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne : W prowadzonym postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie do części 7, cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: pracownia hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1030.41
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma SŁAWEX Zbigniew Sławiński PSB MRÓWKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1267.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: pracownia hotelarska |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne : Zamawiający unieważnia postępowanie do części 9 na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne : W prowadzonym postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie do części 9 , cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pracownia komputerowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11742.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubelskie Centrum Informatyczne s.c. Mateusz Czok, Jaroslaw Harbuz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14442.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pracownia Hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6975.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8580.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pracownia hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
672.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.Z.Sz.i P. PEGAZ K. LENARD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
826.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pracownia Hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2194.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firany-Zasłony Jan Borek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2194.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pracownia Hotelarska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1178.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Okien i Drzwi Jacek Neć
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Literatura Fachowa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna : Zamawiający unieważnia postępowanie części 15- Literatura fachowa- na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 , nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ani nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegający wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt.2 i 3. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła 1, w roku 2025"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, pozostałego wyposażenia i zabawek do Klubu Dziecięcego "Promyczek" w Ruścu przy ul. Wieluńskiej 33A
- Dostawa pościeli do kwater internatowych i internatów
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.