To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-07
Ogłoszenie nr 500266082-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.
Urząd Gminy Mikołajki Pomorskich: "Bankowa obsługa budżetu Gminy w okresie od 05.11.2018 do 04.11.2021r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629616-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500240468-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Mikołajki Pomorskich, Krajowy numer identyfikacyjny 53451700000,
ul. ul. Dzierzgońska
2,
82433
Mikołajki Pomorskie, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
055 6404357 w. 20, e-mail
b.podlaska@wp.pl, faks
556 404 461.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mikolajkipomorskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Bankowa obsługa budżetu Gminy w okresie od 05.11.2018 do 04.11.2021r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RF.271.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunkiem koniecznym jest otwarcie i prowadzenie punktu kasowego w siedzibie Urzędu Gminy dla obsługi osób wnoszących opłaty na rzecz Gminy Mikołajki Pomorskie. Wykonywanie w okresie od 05.11.2018. do 04.11.20121 r. pełnej obsługi bankowej budżetu Gminy Mikołajki Pomorskie tj. Urzędu Gminy, oraz jej jednostek organizacyjnych polegającej na: - otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, - realizacji poleceń przelewów do innych banków, - realizacji poleceń przelewów do innych banków, - realizacji poleceń przelewów między rachunkami w tym samym banku, - przyjmowaniu wpłat gotówkowych, - dokonywaniu wypłat gotówkowych, - codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych, - wydawanie blankietów czekowych i codzienne sporządzanie wyciągów bankowych, - miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych gminy i jego podległych jednostek, - obsługa konta za pomocą systemu Home Banking, Pozostałe usługi bankowe -udzielanie poręczeń, - wydawanie blankietów czeków gotówkowych , ich potwierdzenie, - nieodpłatne wydawanie na wniosek zamawiającego opinii o wywiązywaniu się zamawiającego z obowiązków wobec banku, oraz innych zaświadczeń, związanych z prowadzoną obsługą bankową, sporządzanie odpisów dokumentów, - potwierdzanie stanu sald na rachunkach, -możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień roboczy, -odtwarzanie historii rachunku, - dokonanie "wyzerowania" rachunków bankowych zgodnie z dyspozycjami jednostek budżetowych ł, polegającej na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek bankowy. Zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych w szczególności dla wpłat z tytułu:gospodarowania odpadami komunalnymi; podatku od nieruchomości; podatku rolnego; podatku leśnego; opłaty za dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków, - udostępnienie usługi realizowania płatności na rzecz Zamawiającego za pomocą terminala kart płatniczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
0
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MIKOŁAJKI POMORSKIE
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej im. Rodziny Szreiber w Mikołajkach Pomorskich"
- " Budowa szybu windowego z dźwigiem osobowym przy budynku Gminnego Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Mikołajkach Pomorskich"
więcej: przetargi MIKOŁAJKI POMORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.