eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › "Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną" Wykonanie wentylacji mechanicznej układu odsysania spalin dla pięciu stanowisk garażowych oraz klimatyzacja pomieszczeń.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500274192-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: "Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną" Wykonanie wentylacji mechanicznej układu odsysania spalin dla pięciu stanowisk garażowych oraz klimatyzacja pomieszczeń.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638261-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 19112372800000, ul. Mestwina 11, 84-100 Puck, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-58 673-04-51, e-mail pt.puck@straz.gda.pl, faks 0-58 673-04-53.
Adres strony internetowej (url): www.strazpuck.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną" Wykonanie wentylacji mechanicznej układu odsysania spalin dla pięciu stanowisk garażowych oraz klimatyzacja pomieszczeń.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.3.2018.GK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest: "Rozbudowa KP PSP w Pucku o część garażową i socjalną" Inwestycja jest realizowana na podstawie Decyzji nr AB/JS - 6740/100/17/MP z dnia 20.12.2017 r. wydana przez Starostę Puckiego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie wentylacji mechanicznej układu odsysania spalin dla pięciu stanowisk garażowych oraz klimatyzacja pomieszczeń. W zakres Robót wchodzi kompletna realizacja przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, przeszkoleniem pracowników, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem prób eksploatacyjnych oraz wykonaniem wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, do aktualnie obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Szczegółowy zakres robót opisano w Dokumentacji Projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót - załącznik numer 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, dostępna pod adresem internetowym: www.strazpuck.pl Projekty budowlane mają charakter dokumentów formalnych, stanowią załączniki do pozwolenia na budowę, zatem wszelkie nazwy własne maszyn, urządzeń i materiałów oraz nazwy producentów opisane w projekcie budowlanym są niewiążące, mają one jedynie charakter informacyjny. Automatyka i osprzęt wszystkich urządzeń muszą być oryginalne, z bieżącej produkcji. Dostęp do wszystkich części zamiennych musi być zapewniony przynajmniej przez okres minimum pięciu lat liczony od daty wydania Świadectwa Przejęcia. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia, licząc od dnia Odbioru Robót. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót, licząc od daty Odbioru Końcowego Robót, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po przebudowie, rozbudowie, nadbudowie i procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób "przyjazny środowisku" (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach, a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. Wykonawca robót budowlanych przed rozpoczęciem prac budowlanych, które mogą spowodować wytworzenie ww. odpadów powinien wypełnić obowiązki wytwórcy odpadów wynikające z art. 17, ust 1, pkt 1) i 2) ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ze zm., a więc uzyskać decyzje zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz złożyć informację o wytwarzanych odpadach innych niż niebezpieczne oraz sposobach gospodarowania tymi odpadami. Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. Przekazanie odpadów uprawnionemu odbiorcy przez wykonawcę powinno każdorazowo być potwierdzane na karcie przekazania odpadów (wzór kart przekazania i ewidencji odpadów znajduje się w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Wykonawca pozyskane z rozbiórek surowce wtórne np. złom przekazuje protokolarnie Zamawiającemu. Zaplecze techniczne, magazynowe, socjalne Wykonawca zorganizuje na swój koszt, w tym kabin sanitarnych dla swojego personelu oraz personelu ewentualnych podwykonawców, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wykonanie przyłączy i montaż licznika dla energii elektrycznej oraz wody. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy ( zawartym w Rozdziale XXII. SIWZ- WZORY UMÓW). Dojazd na plac budowy odbywać się będzie poprzez drogę dojazdową w Pucku, od ul. Hallera. W przypadku uszkodzeń drogi dojazdowej na teren budowy spowodowanych przez pojazdy i inne maszyny samojezdne Wykonawcy, koszty napraw drogi ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45331200-8, 45331210-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92089
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Instalacyjno - Dekarskich Witold Labuda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pokoju 3
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 148154
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148154
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148154
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.