To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-11-16
Og³oszenie nr 500274549-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.
Wójt Gminy ¦wierklaniec: Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych na terenie Gminy ¦wierklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 632106-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy ¦wierklaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54000900000,
ul. M³yñska
3,
42-622
¦wierklaniec, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 844 853, e-mail
stefania.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks
322 844 852.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swierklaniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych na terenie Gminy ¦wierklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):Zp.21.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na zimowym otrzymaniu dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych na terenie Gminy ¦wierklaniec w okresie od [podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 r. Zimowym utrzymaniem objêto: So³ectwo Nak³o ¦laskie: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:15 832 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:1 978mb, Chodniki, parkingi Grupa III:2 339,5 m2 So³ectwo Orzech: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I:7849 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:23788mb, Chodniki, parkingi Grupa III:1555 m2 So³ectwo ¦wierklaniec: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:14609 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:3926 mb, Chodniki, parkingi Grupa III:2314 m2 So³ectwo Nowe Chech³o : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:5435 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:4598mb, Chodniki, parkingi Grupa III:952 m2 Zakres zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych gminnych obejmuje: Grupa I - odp³u¿anie z posypywaniem mieszank± soli z piaskiem w stosunku 1:4 na ca³ej szeroko¶ci dróg gminnych publicznych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym; Grupa II - odp³u¿anie z posypywaniem piaskiem na ca³ej szeroko¶ci dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych gminnych o nawierzchni gruntowej; Grupa III - odp³u¿anie z posypywaniem mieszank± soli z piaskiem w stosunku 1:4 na ca³ej szeroko¶ci parkingów i chodników; Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeni, usuwania zasp z ewentualnym wywozem ¶niegu oraz w razie konieczno¶ci od¶nie¿anie i usuwanie go³oledzi na pozosta³ych odcinkach dróg nieobjêtych wykazem z za³±cznika nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d). Ponadto - wyjazdy patrolowe z przedstawicielami zamawiaj±cego. Wykaz dróg i parkingów objêtych zimowym utrzymaniem stanowi± za³±cznik nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d) do niniejszej specyfikacji oraz do Umowy. Przez ca³± szeroko¶æ: drogi, parkingu i chodnika zamawiaj±cy rozumie szeroko¶æ ograniczon± krawê¿nikiem lub z utwardzonym poboczem. Zasady prowadzenia akcji zimowej. Obowi±zuj± nastêpuj±ce zasady prowadzenia akcji zimowej: 1. Zamawiaj±cy i wykonawca wyznacza koordynatora do prowadzania akcji zimowej. 2. Gotowo¶æ do prowadzenia akcji zimowej ustala siê na dzieñ podpisania umowy a zakoñczenie akcji zimowej przewiduje siê 30 kwietnia 2019 r. Podjêcie akcji zimowej nastêpuje po uprzednim poinformowaniu przez zamawiaj±cego wykonawcy telefonicznie lub sms o godzinie rozpoczêcia akcji i zakresie us³ug na terenie gminy ¦wierklaniec. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza wydanie dyspozycji do podjêcia akcji zimowej w formie sms lub telefonicznie. Na tê okoliczno¶æ zostanie ka¿dorazowo spisana notatka wewnêtrzna. 4. W celu likwidacji zagro¿enia Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wydawania dyspozycji do podjêcia akcji zimowej przez organy policji, stra¿y po¿arnej i centrum zarz±dzania kryzysowego. O ka¿dorazowo podjêtej interwencji Wykonawca niezw³ocznie informuje Zamawiaj±cego. 5. Czas realizacji zlecenia w pe³nym zakresie na terenie ca³ej gminy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 5 godzin licz±c od godziny rozpoczêcia akcji zimowej na terenie gminy, wskazanej w wys³anym przez zamawiaj±cego przez sms lub telefonicznie. 6. Rozpoczêcie realizacji zlecenia powinno siê rozpocz±æ nie pó¼niej ni¿ w ci±gu ..... minut od momentu otrzymania zlecenia, niezale¿nie od pory jego z³o¿enia. Rozpoczêcie realizacji zlecenia oznacza przyjazd sprzêtu od¶nie¿aj±cego na wskazany teren Gminy ¦wierklaniec oraz rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania lub posypywania . 7. Poprzez zlecenie Zamawiaj±cy rozumie wskazanie dróg, parkingów i chodników, na których akcja ma byæ prowadzona oraz sposób jej prowadzenia. Zamawiaj±cy ma pe³n± swobodê w wyborze sposobu prowadzenia akcji tj. mo¿e zleciæ zarówno wykonanie pe³nej us³ugi wskazanej w pkt 1 str. 1, jak i jej ograniczenie do jedynie odp³u¿ania lub posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach i parkingach. 8. O zakoñczeniu akcji wykonawca powiadamia zamawiaj±cego telefonicznie lub sms. Zamawiaj±cy weryfikuje i zatwierdza informacjê, która stanowi podstawê do rozliczenia za wykonane us³ugi. 9. Wykonawca na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego zobowi±zany jest do wspólnego przeprowadzenia kontroli wykonania zleconych us³ug. 10. W przypadku stwierdzonych podczas przeprowadzonej kontroli nieprawid³owo¶ci, wykonawca jest zobowi±zany do natychmiastowego ich usuniêcia bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. U¿yte do prowadzenia akcji zimowej materia³y winne posiadaæ atesty dopuszczaj±ce ich stosowanie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli posiadanych atestów. 12. Sprzêt wykonawcy ( samochody, ci±gniki) winien posiadaæ w miejscach widocznych napis AKCJA ZIMOWA i logo firmy oraz byæ wyposa¿ony w sprawne urz±dzenie GPS oraz lampy sygnalizacyjne ¿ó³te. 13. Wykonawca zobowi±zany jest do udostêpnienia Zamawiaj±cemu w dniu podpisania umowy kodów i programu umo¿liwiaj±cego Zamawiaj±cemu elektroniczne sprawdzanie stanu realizacji zlecenia poprzez monitorowanie tras przejazdu sprzêtu od¶nie¿aj±cego wyposa¿onego w GPS. 14. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia odpowiedniej dla prawid³owej realizacji zamówienia ilo¶ci ludzi i sprzêtu mechanicznego. 15. Podczas prowadzenia akcji zimowej nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na samochody pozostawione na poboczach dróg, chodnikach i parkingach. W sytuacjach skrajnych nale¿y poinformowaæ o tym Zamawiaj±cego. 16. Wykonawca przed z³o¿eniem oferty winien dokonaæ oglêdzin w terenie, zapoznaæ siê z uk³adem komunikacyjnym w gminie i stanem technicznym ulic, chodników i parkingów. 17. Nadmiar odgarniêtego ¶niegu nale¿y sk³adowaæ bezpo¶rednio przy krawê¿niku lub poza poboczem, tak aby nie zawê¿aæ drogi. 18. W przypadku zbyt du¿ych ilo¶ci odgarniêtego przy krawê¿niku i na poboczu ¶niegu, co mo¿e skutkowaæ zawê¿aniem jezdni zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wywozu we wskazane miejsce nadmiaru ¶niegu. 19. W przypadku wyst±pienia zdarzenia losowego, kolizji drogowej lub innej sytuacji zagra¿aj±cej bezpieczeñstwu ludzi i mienia wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego poinformowania Zmawiaj±cego. 20. Za szkody wynik³e podczas prowadzenia akcji zimowej wobec osób trzecich odpowiedzialno¶æ ponosi wykonawca. 21. Wykonawca prowadzi akcjê zimow± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami bhp i o ruchu drogowym i postanowieniami niniejszego postêpowania.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
203703.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pe-Pe Przedsiêbiorstwo Robót Budowlanych
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
889597.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ¦WIERKLANIEC
wiêcej: przetargi ¦WIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga polegaj±ca na sprz±taniu i utrzymaniu nale¿ytego stanu sanitarno-porz±dkowego i estetycznego terenów zewnêtrznych nieruchomo¶ci (...)
- Kompleksowe us³ugi sprz±tania obiektów Nadle¶nictwa Gorlice
- "Us³uga sprz±tania pomieszczeñ biurowych i terenu przyleg³ego Elbl±skiego Centrum Us³ug Spo³ecznych"
- Utrzymanie czysto¶ci w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - £ódzkiego Oddzia³u Wojewódzkiego.
- us³uga utrzymania czysto¶ci i porz±dku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarz±dzanych przez Zak³ad Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pe³na nazwa zadania w dokumentacji).
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.