Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-10-04
Og³oszenie nr 632106-N-2018 z dnia 2018-10-04 r.
Wójt Gminy ¦wierklaniec: Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych na terenie Gminy ¦wierklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy ¦wierklaniec, krajowy numer identyfikacyjny
54000900000, ul.
M³yñska
3
,
42-622
¦wierklaniec, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 844 853, e-mail
stefania.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks
322 844 852.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swierklaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swierklaniec.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych na terenie Gminy ¦wierklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
Numer referencyjny:
ZP.21.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenia us³ug polegaj±cych na zimowym utrzymaniu dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych na terenie Gminy ¦wierklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku. Zimowym utrzymaniem objêto: So³ectwo Nak³o ¦laskie : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 15832 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 1 978 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 2339,5 m2, So³ectwo Orzech : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 7 849 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 2 378 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 1555 m2, So³ectwo ¦wierklaniec : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 14609 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 3 926 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 2314 m2, So³ectwo Nowe Chech³o : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I: 5 435 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II: 4 598 mb, Chodniki, parkingi m2 Grupa III: 952 m2, Zakres zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych gminnych obejmuje: Grupa I - odp³u¿anie z posypywaniem mieszank± soli z piaskiem w stosunku 1:4 na ca³ej szeroko¶ci dróg gminnych publicznych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym; Grupa II - odp³u¿anie z posypywaniem piaskiem na ca³ej szeroko¶ci dróg gminnych publicznych i wewnêtrznych gminnych o nawierzchni gruntowej; Grupa III - odp³u¿anie z posypywaniem mieszank± soli z piaskiem w stosunku 1:4 na ca³ej szeroko¶ci parkingów i chodników; Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeni, usuwania zasp z ewentualnym wywozem ¶niegu oraz w razie konieczno¶ci od¶nie¿anie i usuwanie go³oledzi na pozosta³ych odcinkach dróg nieobjêtych wykazem z za³±cznika nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d). Ponadto - wyjazdy patrolowe z przedstawicielami zamawiaj±cego. Wykaz dróg i parkingów objêtych zimowym utrzymaniem stanowi± za³±cznik nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d) do niniejszej specyfikacji oraz do Umowy. Przez ca³± szeroko¶æ: drogi, parkingu i chodnika zamawiaj±cy rozumie szeroko¶æ ograniczon± krawê¿nikiem lub z utwardzonym poboczem. Zasady prowadzenia akcji zimowej. Obowi±zuj± nastêpuj±ce zasady prowadzenia akcji zimowej: 1. Zamawiaj±cy i wykonawca wyznacza koordynatora do prowadzania akcji zimowej. 2. Gotowo¶æ do prowadzenia akcji zimowej ustala siê na dzieñ podpisania umowy a zakoñczenie akcji zimowej przewiduje siê 30 kwietnia 2019 r. Podjêcie akcji zimowej nastêpuje po uprzednim poinformowaniu przez zamawiaj±cego wykonawcy telefonicznie lub sms o godzinie rozpoczêcia akcji i zakresie us³ug na terenie gminy ¦wierklaniec. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza wydanie dyspozycji do podjêcia akcji zimowej w formie sms lub telefonicznie. Na tê okoliczno¶æ zostanie ka¿dorazowo spisana notatka wewnêtrzna. 4. W celu likwidacji zagro¿enia Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wydawania dyspozycji do podjêcia akcji zimowej przez organy policji, stra¿y po¿arnej i centrum zarz±dzania kryzysowego. O ka¿dorazowo podjêtej interwencji Wykonawca niezw³ocznie informuje Zamawiaj±cego. 5. Czas realizacji zlecenia w pe³nym zakresie na terenie ca³ej gminy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 5 godzin licz±c od godziny rozpoczêcia akcji zimowej na terenie gminy, wskazanej w wys³anym przez zamawiaj±cego przez sms lub telefonicznie. 6. Rozpoczêcie realizacji zlecenia powinno siê rozpocz±æ nie pó¼niej ni¿ w ci±gu ..... minut od momentu otrzymania zlecenia, niezale¿nie od pory jego z³o¿enia. Rozpoczêcie realizacji zlecenia oznacza przyjazd sprzêtu od¶nie¿aj±cego na wskazany teren Gminy ¦wierklaniec oraz rozpoczêcie akcji od¶nie¿ania lub posypywania . 7. Poprzez zlecenie Zamawiaj±cy rozumie wskazanie dróg, parkingów i chodników, na których akcja ma byæ prowadzona oraz sposób jej prowadzenia. Zamawiaj±cy ma pe³n± swobodê w wyborze sposobu prowadzenia akcji tj. mo¿e zleciæ zarówno wykonanie pe³nej us³ugi wskazanej w pkt 1 str. 1, jak i jej ograniczenie do jedynie odp³u¿ania lub posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach i parkingach. 8. O zakoñczeniu akcji wykonawca powiadamia zamawiaj±cego telefonicznie lub sms. Zamawiaj±cy weryfikuje i zatwierdza informacjê, która stanowi podstawê do rozliczenia za wykonane us³ugi. 9. Wykonawca na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego zobowi±zany jest do wspólnego przeprowadzenia kontroli wykonania zleconych us³ug. 10. W przypadku stwierdzonych podczas przeprowadzonej kontroli nieprawid³owo¶ci, wykonawca jest zobowi±zany do natychmiastowego ich usuniêcia bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. U¿yte do prowadzenia akcji zimowej materia³y winne posiadaæ atesty dopuszczaj±ce ich stosowanie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli posiadanych atestów. 12. Sprzêt wykonawcy ( samochody, ci±gniki) winien posiadaæ w miejscach widocznych napis AKCJA ZIMOWA i logo firmy oraz byæ wyposa¿ony w sprawne urz±dzenie GPS oraz lampy sygnalizacyjne ¿ó³te. 13. Wykonawca zobowi±zany jest do udostêpnienia Zamawiaj±cemu w dniu podpisania umowy kodów i programu umo¿liwiaj±cego Zamawiaj±cemu elektroniczne sprawdzanie stanu realizacji zlecenia poprzez monitorowanie tras przejazdu sprzêtu od¶nie¿aj±cego wyposa¿onego w GPS. 14. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia odpowiedniej dla prawid³owej realizacji zamówienia ilo¶ci ludzi i sprzêtu mechanicznego. 15. Podczas prowadzenia akcji zimowej nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na samochody pozostawione na poboczach dróg, chodnikach i parkingach. W sytuacjach skrajnych nale¿y poinformowaæ o tym Zamawiaj±cego. 16. Wykonawca przed z³o¿eniem oferty winien dokonaæ oglêdzin w terenie, zapoznaæ siê z uk³adem komunikacyjnym w gminie i stanem technicznym ulic, chodników i parkingów. 17. Nadmiar odgarniêtego ¶niegu nale¿y sk³adowaæ bezpo¶rednio przy krawê¿niku lub poza poboczem, tak aby nie zawê¿aæ drogi. 18. W przypadku zbyt du¿ych ilo¶ci odgarniêtego przy krawê¿niku i na poboczu ¶niegu, co mo¿e skutkowaæ zawê¿aniem jezdni zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wywozu we wskazane miejsce nadmiaru ¶niegu. 19. W przypadku wyst±pienia zdarzenia losowego, kolizji drogowej lub innej sytuacji zagra¿aj±cej bezpieczeñstwu ludzi i mienia wykonawca zobowi±zany jest do natychmiastowego poinformowania Zmawiaj±cego. 20. Za szkody wynik³e podczas prowadzenia akcji zimowej wobec osób trzecich odpowiedzialno¶æ ponosi wykonawca. 21. Wykonawca prowadzi akcjê zimow± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami bhp i o ruchu drogowym i postanowieniami niniejszego postêpowania.
II.5) G³ówny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90630000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada³ bêdzie zawart± i op³acon± polisê lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsza ni¿ 50 000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenie dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ug odpowiadaj±cych swym rodzajem przedmiotowi zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00z³ brutto.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego, za spe³niony je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia 4 osoby posiadaj±c± umiejêtno¶æ sprawnego pos³ugiwania siê sprzêtem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia, w ilo¶ci zgodnej z wymaganiami sprzêtowymi.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego, za spe³niony je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
c) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ minimum 4 pojazdami typu p³ugopiaskarka.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego, za spe³niony je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.wykaz us³ug wykonanych , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wykonane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykaz us³ug sporz±dzony -wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do niniejszej SIWZ;
2. Wykaz sprzêtu dostêpnych wykonawcy us³ug w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami - Wykaz sporz±dzany wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
3. Wykaz osób jakie Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia z informacj± o stanowisku, kwalifikacjach i podstawa do dysponowania - wykaz sporz±dzony na za³±czniku nr 5 do niniejszej SIWZ.
4. Op³acon± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas rozpoczêcia akcji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cej za³±cznik do SIWZ. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI ¦WIERKLANIEC
wiêcej: przetargi ¦WIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych w S±dzie Rejonowym w Grójcu oraz sprz±tanie terenu zewnêtrznego wokó³ budynku wraz z pielêgnacj± zieleni
- Us³uga utrzymania czysto¶ci w budynkach oraz sprz±tanie posesji w obiektach S±du Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajêcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- ¦wiadczenie us³ugi od¶nie¿ania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprz±tanie pomieszczeñ w budynku oraz terenu zewnêtrznego przynale¿nego do budynku S±du Rejonowego w I³awie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.