eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin BrzeskiBudowa infrastruktury rekreacyjnej - tymczasowego lodowiska wraz z elementami towarzyszącymi w Lewinie Brzeskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500280173-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Burmistrz Lewina Brzeskiego: Budowa infrastruktury rekreacyjnej - tymczasowego lodowiska wraz z elementami towarzyszącymi w Lewinie Brzeskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny "Rybactwo i Morze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634040-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Lewina Brzeskiego, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rynek 1, 49340 Lewin Brzeski, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4246600, 4246637, e-mail m.oborska@lewin-brzeski.pl, faks 774 246 638.
Adres strony internetowej (url): www.lewin-brzeski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa infrastruktury rekreacyjnej - tymczasowego lodowiska wraz z elementami towarzyszącymi w Lewinie Brzeskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.I.271.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zadania wykonane zostaną następujące prace: Roboty przygotowawcze: - niwelacja terenu pod lodowisko w poziomie z dokładnością do 1cm. - wg zapisów przedmiaru robót Roboty montażowe - zakup, dostawa i montaż: - dostawa i montaż lodowiska na terenie nieruchomości udostępnionej przez Zamawiającego dz. nr 479 (ul. Rynek w Lewinie Brzeskim - lokalizacja wg załącznika graficznego). Należy w ofercie wycenić izolację EPS 200 gr. min. 5cm. pod płytą lodowiska. - kompaktowy agregat chłodniczy o mocy 65kW; - bandy rekreacyjne z wypełnieniem PEHD z naklejkami tematycznymi; konstrukcja band musi być wykonana ze stali cynkowanej ogniowo a wypełnienie z płyt PEHD o grubości 8mm w kolorze białym z żółtą listwą okopową oraz poręczą w innym kolorze. Bandy przymrożone nie montowane na stałe, bandy muszą być wyposażone w dwie bramki we/wy oraz bramę wjazdową dla rolby o szerokości min. 3,2m, - orurowanie ziębnicze PEHD; - montaż orurowania wraz z napełnieniem glikolu (glikol 35% etylenowy) oraz wytworzenie warstwy lodu min. 5cm; - zakup, dostawa min. 50 par łyżew w pełnej "rozmiarówce", - chodniki gumowe dla łyżwiarzy min. 50m2 - ławki dla łyżwiarzy - 5 sztuk ławek o długości min. 3,0m; - montaż regulaminu korzystania z lodowiska w widocznym miejscu; - oświetlenie LED - dostawa i montaż oraz demontaż i odbiór. Oświetlenie powinno składać się z czterech demontowanych słupów, 8 naświetlaczy o łącznej mocy min. 250W, - nagłośnienie na co składa się dostawa i montaż i uruchomienie. Nagłośnienie lodowiska powinno składać się ze wzmacniacza min. 400W, 4 głośników, 1 mikrofonu bezprzewodowego, odtwarzacza muzyki; - kontenery o wymiarach min. 2,4m x 6,0m - 2szt.; charakterystyka według zapisów opisu technicznego i przedmiaru (kontenery planuje się ustawić na istniejącej kostce brukowej o wym. 18x21cm), - dostawa maszyny do pielęgnacji lodowiska - wg zapisów przedmiaru robót - to przykładowe urządzenie o określonych parametrach. Zamawiający dopuści w postepowaniu urządzenia innych producentów o parametrach technicznych tożsamych bądź lepszych niż posiada określony w przedmiarze robót model. Maszyna nowa. Za nową Zamawiający uzna również maszynę max. 2 - letnią posiadającą pełną gwarancję. - dostawa plandek - wg zapisów przedmiaru robót, - dostawa i montaż stoisk handlowych - wg zapisów przedmiaru robót (stoiska planuje się ustawić na istniejącej kostce brukowej o wym. 18x21cm). Stoiska o konstrukcji przystosowanej do transportu. - zakup i dostawa ostrzałki do łyżew w celu zapewnienia codziennego ostrzenia użytkowanych łyżew i suszarki do łyżew (suszarka do łyżew powinna być na 50 par), - dostawa środków dezynfekujących, - szkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników z montażu, obsługi i demontażu całości przedmiotu zamówienia, potwierdzone stosownym protokołem. Roboty przywróceniowe: - demontaż lodowiska wraz z elementami i sprzętem towarzyszącym oraz stoisk handlowych z transportem w miejsce składowania. Odległość do miejsca składowania to ok. 2km. - humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą; Zamawiający udostępnia przyłącze elektryczne oraz dostęp do wody. Zamawiający pokrywa koszty związane ze zużyciem energii elektrycznej oraz zużyciem wody na potrzeby eksploatacji lodowiska. Miejscem poboru energii elektrycznej będzie piwnica budynku Ratusza (kabel zasilający do agregatu należy wycenić i dostarczyć w ramach oferty. Odległość miejsca udostępnienia do agregatu zależy od miejsca ulokowania agregatu. Szacuje się, że ta odległość to około 30mb lecz nie mniej). Miejsce poboru wody - studzienka zasuwowa zlokalizowana w zieleńcu na którym projektowane jest lodowisko od strony budynku Ratusza. Pozostałą część przyłączy wykonuje i dostarcza Wykonawca. Przed uruchomieniem lodowiska Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie maszyny do pielęgnacji lodu w Centralnym Rejestrze Operatorów o którym mowa w Ustawie z dnia 12.07.2017r. o zmianie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2017 poz. 1567).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212140-9


Dodatkowe kody CPV: 45331231-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 397926.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Next-Art Tomasz Cisek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 3g/13
Kod pocztowy: 41-700
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 487805.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 487805.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 487805.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.