To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-30
Ogłoszenie nr 500287231-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych: Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
i wyposażenie siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej oraz wyposażenie ośrodka edukacji przyrodniczej Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych w Ładzy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637201-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500264159-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych, Krajowy numer identyfikacyjny 004501213,
ul. Pokrzywna
11,
48-267
Jarnołtówek, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4397548, e-mail
go@zopk.pl, faks
77 4397548.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zopk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OPK.KS.4.1.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej. Zakup dotyczy: 1. krzesło - 55 szt., w tym: a. krzesło konferencyjne - 50 szt. b. krzesło dostawne - 5 szt. 2. stół składany - 3 szt. 3. ława - 3 szt. 4. wieszak składany - 5 szt. 5. wieszak ubraniowy - 3 szt. 6. regał metalowy - 48 szt. , w tym: a. regał metalowy 80x40x180 cm - 2 szt. b. regał metalowy 90x40x180 cm - 14 szt. c. regał metalowy 90x30x90 cm - 3 szt. d. regał metalowy 90x40x140 cm - 2 szt. e. regał metalowy 80x30x100 cm - 21 szt. f. regał metalowy 90x40x160 cm - 6 szt. 7. tapczan - 2 szt. 8. stół - 4 szt., w tym: a. stolik 80x60x74 cm - 1 szt. b. stolik okrągły fi 90x74 cm - 1 szt. c. stół do kuchni 140x60x74 cm - 1 szt. d. stół 120x60x74 cm - 1 szt. 9. taboret - 8 szt. 10. krzesło biurowe - 7 szt. 11. gablota z przeszkleniami - 4 szt. 12. szafka - 2 szt. a. szafka 100x46x114 cm - 1 szt. b. szafka gospodarcza - 1 szt. 13. regał - 11 szt., w tym: a. regał metalowy 80x40x180 cm - 10 szt. b. regał ekspozycyjny - 1 szt. 14. szafa - 12 szt., w tym: a. szafa aktowa półotwarta - 6 szt. b. szafa aktowa półotwarta góra przeszklona - 2 szt. c. szafa ubraniowa 80x46x213 cm - 2 szt. d. szafa ubraniowa 80x42x186 cm - 1 szt. e. szafa metalowa - 1 szt. 15. meble kuchenne z lodówką i kuchenką (2 zestawy) i zmywarką (1 szt.), w tym: a. zabudowa kuchenna (zlewozmywak jednokomorowy, bateria, lodówka podblatowa, płyta ceramiczna, szafki) - 1 zestaw b. zabudowa kuchenna (lodówka, zmywarka, zlew, bateria, kuchenka, szafki) 16. biurko - 8 szt., w tym: a. biurko proste 140 z kontenerem - 2 szt. b. biurko proste 120 z kontenerem - 2 szt. c. biurko proste 120 - 1 szt. d. biurko kątowe z kontenerem 120 - 2 szt. e. biurko kątowe z kontenerem 140 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39141000-2, 39143000-6, 39130000-2, 39710000-2, 39110000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88700
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIGMA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88068
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, pozostałego wyposażenia i zabawek do Klubu Dziecięcego "Promyczek" w Ruścu przy ul. Wieluńskiej 33A
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- Dostawa mebli biurowych dla pracowników Urzędu Statystycznego w Warszawie
- Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.