eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarnołtówekZakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500287231-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych: Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
i wyposażenie siedziby Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych z ośrodkiem edukacji przyrodniczej w Pokrzywnej oraz wyposażenie ośrodka edukacji przyrodniczej Zespołu Opolskich Parków Krajobrazowych w Ładzy

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637201-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500264159-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opolskich Parków Krajobrazowych, Krajowy numer identyfikacyjny 004501213, ul. Pokrzywna 11, 48-267 Jarnołtówek, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4397548, e-mail go@zopk.pl, faks 77 4397548.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zopk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OPK.KS.4.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej. Zakup dotyczy: 1. krzesło - 55 szt., w tym: a. krzesło konferencyjne - 50 szt. b. krzesło dostawne - 5 szt. 2. stół składany - 3 szt. 3. ława - 3 szt. 4. wieszak składany - 5 szt. 5. wieszak ubraniowy - 3 szt. 6. regał metalowy - 48 szt. , w tym: a. regał metalowy 80x40x180 cm - 2 szt. b. regał metalowy 90x40x180 cm - 14 szt. c. regał metalowy 90x30x90 cm - 3 szt. d. regał metalowy 90x40x140 cm - 2 szt. e. regał metalowy 80x30x100 cm - 21 szt. f. regał metalowy 90x40x160 cm - 6 szt. 7. tapczan - 2 szt. 8. stół - 4 szt., w tym: a. stolik 80x60x74 cm - 1 szt. b. stolik okrągły fi 90x74 cm - 1 szt. c. stół do kuchni 140x60x74 cm - 1 szt. d. stół 120x60x74 cm - 1 szt. 9. taboret - 8 szt. 10. krzesło biurowe - 7 szt. 11. gablota z przeszkleniami - 4 szt. 12. szafka - 2 szt. a. szafka 100x46x114 cm - 1 szt. b. szafka gospodarcza - 1 szt. 13. regał - 11 szt., w tym: a. regał metalowy 80x40x180 cm - 10 szt. b. regał ekspozycyjny - 1 szt. 14. szafa - 12 szt., w tym: a. szafa aktowa półotwarta - 6 szt. b. szafa aktowa półotwarta góra przeszklona - 2 szt. c. szafa ubraniowa 80x46x213 cm - 2 szt. d. szafa ubraniowa 80x42x186 cm - 1 szt. e. szafa metalowa - 1 szt. 15. meble kuchenne z lodówką i kuchenką (2 zestawy) i zmywarką (1 szt.), w tym: a. zabudowa kuchenna (zlewozmywak jednokomorowy, bateria, lodówka podblatowa, płyta ceramiczna, szafki) - 1 zestaw b. zabudowa kuchenna (lodówka, zmywarka, zlew, bateria, kuchenka, szafki) 16. biurko - 8 szt., w tym: a. biurko proste 140 z kontenerem - 2 szt. b. biurko proste 120 z kontenerem - 2 szt. c. biurko proste 120 - 1 szt. d. biurko kątowe z kontenerem 120 - 2 szt. e. biurko kątowe z kontenerem 140 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39141000-2, 39143000-6, 39130000-2, 39710000-2, 39110000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup, dostawa i montaż zestawu mebli do sali edukacyjnej oraz pomieszczeń administracyjnych w Pokrzywnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88700
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIGMA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niemodlińska 87,
Kod pocztowy: 45-864
Miejscowość: Opole.
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88068
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88068
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226727.13
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.