To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-04
Ogłoszenie nr 500290056-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Powiat Gnieźnieński: Dostawa tonerów oraz akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646351-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gnieźnieński, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. ul. Papieża Jana Pawła II
9/10,
62-200
Gniezno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4240706, e-mail
starostwo@powiat-gniezno.pl, faks
61 4240770.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gniezno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tonerów oraz akcesoriów i sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.272.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest:CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa tonerów Tonery (Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego-całość tej części zamówienia): Toner do drukarki HP 85A (CE285A), czarny, wydajność min. 1600 stron, oryginalny lub równoważny-1 szt.Toner do drukarki HP 12A (Q2612A), czarny, wydajność min. 2 000 stron, oryginalny lub równoważny- 2 szt. Toner do drukarki Kyocera TK-3150 (1T02NX0NL0), czarny, wydajność min. 14 500 stron, oryginalny lub równoważny - 2 szt. Toner do drukarki Brother oryginalny TN-1030 (TN1030), czarny, wydajność min. 1 000 stron, oryginalny lub równoważny -1 szt. a) Ilekroć w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. b) W przypadku zaoferowania tonerów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego tonery spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Przez toner równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż te wyprodukowane przez producenta drukarki oraz: fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tonerem, który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem. d) Dostarczone tonery muszą posiadać, na opakowaniach zewnętrznych: informację o producencie, nazwę (symbol) materiału eksploatacyjnego, opis zawartości, wskazanie urządzenia/urządzeń do jakiego/jakich dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. e) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych tonerów. f) W przypadku dostarczenia tonerów, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 7 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii/ekspertyzy. g) W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, o którym mowa w ppkt f) przekroczy 7 dni roboczych, na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy na czas naprawy urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności na koszt Wykonawcy. h) W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia drukującego z przyczyn, o których mowa w ppkt f) (braku możliwości dokonania naprawy) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urządzenia takiego samego lub innego o takim samym lub nie gorszym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych parametrach lub parametrach lepszych. i) W przypadku, gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania urządzeń w budynku, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. UWAGA. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanych tonerów leży po stronie Wykonawcy. W tym celu wymagane jest dołączenie przez Wykonawcę do oferty stosownych dokumentów potwierdzających ich równoważność. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Dostawa akcesoriów i sprzętu komputerowego zakresie: Mysz bezprzewodowa- 7 szt. (Biuro Rady- 4 szt. , Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego- 3 szt.)Typ Fabrycznie nowy Łączność Bezprzewodowa Sensor Optyczny Liczba przycisków 3 Rolka przewijania Tak Interfejs USB Zasięg Min. 8 m Rodzaj baterii Wymienna, AA Kolor Czarny / Srebrny Długość Do 100 mm Szerokość Do 60 mm Wysokość Do 40 mm Waga Do 100 g Gwarancja Minimum 24 miesiące Klawiatura bezprzewodowa- 3 szt. (Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego- 3szt.)Typ Fabrycznie nowy Łączność Bezprzewodowa Przyciski Membranowe Ergonomiczny kształt Tak Interfejs USB Zasięg Min. 10 m Rodzaj baterii Wymienna, AA Kolor Czarny / Srebrny Waga Do 100 g Gwarancja Minimum 24 miesiące Słuchawki- 1 szt. Biuro Rady Typ Fabrycznie nowe Rodzaj Nauszne Komunikacja z urządzeniem Przewodowa Długość przewodu Min. 3 m Złącze 1 x 3.5 mm mini-jack adapter Jack 6.3 mm Typ głośnika Dynamiczny Pasmo przenoszenia 15 - 23 000 Hz Dynamika głośników 98 dB Impedancja głośników 32 Ohm Dodatkowe cechy Regulowany pałąk, nauszniki z możliwością obrotu o 90 stopni, ultra-miękkie wykładziny nauszników Gwarancja Minimum 24 miesiące Pendrive-29 szt. (Biuro Rady- 4 szt., Wydział Finansów-9 szt., Wydział Budżetu i Analiz Finansowych- 6 szt., Zespół Gospodarczy- 10 szt.) Typ Fabrycznie nowy Interfejs Min. USB 3.0 Pojemność Min. 32 GB Maks. Prędkość zapisu 15 MB/s Maks. Prędkość odczytu 100 MB/s Gwarancja Minimum 60 miesięcy Urządzenie wielofunkcyjne: kserokopiarka, drukarka, skaner wraz z tonerem- 1 szt. (Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego- 1 szt.) Lp. Atrybut Sposób określenia, parametry minimalne 1 Typ- Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne - sprzęt jednorodny, oznakowany indywidualnym numerem seryjnym. 2 Rodzaj Monochromatyczna 3 Technologia druku Laserowa 4 Maksymalny rozmiar nośnika A4 5 Druk dwustronny [dupleks] Tak 6 Jakość druku (min. rozdzielczość) 1200 x 1200 dpi 7 Maksymalne obciążenie 100000 str./mies. 8 Maks. szybkość druku mono 45 str./min. 9 Interfejs Ethernet 10/100/1000 Mbps, Usb 2.0, Wi-Fi 10 Pojemność podajnika papieru 350 szt. 11 Gramatura papieru 60 - 163 g/m2 12 Praca w sieci [serwer wydruku] Tak 13 Typ skanera Płaski i automatyczny podajnik dokumentów (ADF) 14 Rozdzielczość skanera 600 dpi 15 Rozdzielczość kopiarki 600 x 600 dpi 16 Pojemność pamięci faksu 200 str.17 Szybkość transmisji faksu 33.6 kbps 18 Zainstalowane opcje Automatyczny podajnik dokumentów (50 arkuszy) 19 Gwarancja Minimum 24 miesiące a) Ilekroć w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. b) W przypadku zaoferowania akcesoriów i sprzętu komputerowego równoważnego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego akcesoria i sprzęt komputerowy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA.Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanych tonerów leży po stronie Wykonawcy. W tym celu wymagane jest dołączenie przez Wykonawcę do oferty stosownych dokumentów potwierdzających ich równoważność. Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowego dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno, Zespół ds. Obsługi Informatycznej, w terminie zadeklarowanym w złożonej ofercie jednakże nie dłuższym niż 12 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Dostarczane tonery i/lub akcesoria i sprzęt komputerowy muszą być opakowane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego . Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie/płatność za dostarczone tonery i/lub akcesoria i sprzęt komputerowy nastąpi na podstawie faktur wystawionych oddzielnie dla poszczególnych Wydziałów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, wg. wskazań Zamawiającego. Należność zostanie przelana na konto Wykonawcy wskazane w fakturach w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur, do Starostwa Powiatowego w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno, Biuro Obsługi Interesant (parter budynku). Zapłata nastąpi w dniu obciążenia konta bankowego Zamawiającego. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór nad realizacją umowy prowadził będzie Zespół ds. Obsługi Informatycznej. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone akcesoria i sprzęt komputerowy na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej wymiany dostarczonych tonerów i/lub akcesoriów i sprzętu komputerowego na nowy w przypadku dostarczenia wadliwych egzemplarzy, w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego; w uzasadnionych przypadkach termin ten może być wydłużony po uzgodnieniach z Zamawiającym, jednak nie może być dłuższy niż 14 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV: 30121000-3, 30125110-5, 30237200-1, 30237410-6, 30237460-1, 30233000-1, 30234500-3, 32342100-3, 30236000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa tonerów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1417.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa ANNA Anna Białobrzycka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2084.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów i sprzętu komputerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej w dalszej części Pzp tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. UZASADNIENIE: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 19.11.2018 r. do godz. 10:30 na część II zamówienia tj.: "Dostawa akcesoriów i sprzętu komputerowego" nie wpłynęła żadna oferta. Mając na względzie przesłankę unieważnienia postępowania wynikającą wprost z przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp niniejsze postępowanie zostaje unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie powiatu gnieźnieńskiego w 2025 roku
- Remont drogi powiatowej Nr 2221P w Szczytnikach Czerniejewskich w kierunku do m. Czeluścin
- Przebudowa drogi związana z budową oświetlenia drogowego w m. Modliszewko dz. 26
- Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego dz. Nr 6/7 i 6/8 ark.1 w Braciszewie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Osiniec, Os. Owsiane
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- Zakup drukarek monochromatycznych z tonerami
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
- Dostawa urządzeń: serwera wraz z systemem operacyjnym oraz macierzy dyskowej i 4 szt. kabli patchcord LC-LC 2m
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Dostawa komputerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.