To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-13
Ogłoszenie nr 500298914-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na roboty budowlane w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, realizowane w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Nowosądeckiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Nowosądeckiego, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - SPR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642961-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500271081-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180,
ul. Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 41 41 600, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
+48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na roboty budowlane w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, realizowane w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Nowosądeckiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPI.272.22.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku szkoły Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, realizowane w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Nowosądeckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 4 Osi priorytetowej Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - SPR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (zwanego w SIWZ "projektem"). II. Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) wymianę pokrycia dachowego wraz z instalacją odgromową, b) docieplenie dachu i skosów pod dachem szkoły i sali gimnastycznej, c) docieplenie ścian w części dachowej, d) docieplenie stropodachu nad kotłownią, e) docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną. UWAGA: Niniejsze zamówienie nie obejmuje robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, dociepleniem ścian zewnętrznych, dociepleniem ścian w gruncie, odwodnieniem terenu wokół budynku oraz wymianą wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Prace te zostaną wykonane w drugim etapie realizacji zadania. Realizację II etapu planuje się w 2019 roku. III. Miejsce realizacji robót budowlanych: budynek szkoły Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat nowosądecki, województwo małopolskie. IV. Lokalizacja inwestycji: działka ewid. nr 161/21, obręb Marcinkowice. V. Budynek, w którym prowadzone będą roboty budowlane jest obiektem użytkowanym zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie obiektu oraz zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiekcie i w jego pobliżu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić swobodny i bezpieczny dostęp do budynku. Prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem placówki. VI. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej (zwanej również "dokumentacją projektową"), stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składają się: 1) projekt wykonawczy w branży architektonicznej wraz z częścią graficzną, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiar robót. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, przy czym dokumentacja techniczna w branży architektonicznej obejmuje zakres szerszy związany z dociepleniem ścian zewnętrznych, ścian w gruncie oraz wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - nieobjęty niniejszym zamówieniem. Z uwagi na fakt, że zakres robót będący przedmiotem zamówienia podlega zgłoszeniu robót oraz z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie zapisy w dokumentacji technicznej dotyczące pozwolenia na budowę, kierownika budowy, dziennika budowy, obmiaru robót i wynagrodzenia kosztorysowego tracą moc. VII. UWAGA: Przedmiar robót będący częścią Załącznika nr 1 do SIWZ stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia zostały zgłoszone do organu architektoniczno - budowlanego dla Powiatu Nowosądeckiego, który nie wniósł sprzeciwu w przedmiocie wykonania robót. Zakres przedmiotowych robót został uzgodniony z Małopolskim Konserwatorem Zabytków - Decyzja Nr 27/2018 z dnia 24.07.2018 r. w sprawie zmiany pozwolenia MWKZ Nr 277/2016 z dnia 21.07.2016 r. VIII. UWAGA: Podane w dokumentacji technicznej, ewentualne znaki towarowe, patenty, pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszczał składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, był obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. IX. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwiał dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zalecał szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca realizacji zamówienia, zobowiązani byli zgłosić ten fakt do dnia 08.11.2018 r. Kierownikowi Zespołu Zamówień Publicznych i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu - Panu Piotrowi Piechnikowi, pisemnie, faksem (18 41 41 700) lub mailem (powiat@nowosadecki.pl). O terminie przeprowadzenia oględzin zainteresowani wykonawcy byli informowani pisemnie, faksem lub mailem. X. Zamawiający wymagał, by na przedmiotowe roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: termin gwarancji jakości i rękojmi stanowił kryterium oceny ofert - patrz pkt 19 SIWZ). XI. Zamawiający wymagał, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. Ubezpieczenie (polisa OC) musi być ważne na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany był przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w ubezpieczenia OC. W przypadku, gdy polisa wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia Zamawiającemu kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą od ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, Zamawiający może rozwiązać umowę na realizację zamówienia. XII. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. XIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 44000000-0, 45400000-1, 45261000-4, 45320000-6, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
821357.89
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIMDACH Szymon Siedlarz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1010270.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1466 K, 1562 K, 1567 K, 1571 K, 1573 K
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.