eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500300240-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 643984-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich , 44109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2310031, 3350444, e-mail mzuk@mzuk.pl, faks 322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK.EPZ.50.62.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejsc parkingowych na działkach nr 155/1, 155/3, 155/4 obręb Kopernik w Gliwicach. ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PODZIELONE NA CZĘŚCI: 1. Część 1 - wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach etap I; 2. Część 2 - wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach etap II Wykonawca może złożyć ofertę na obie części zamówienia lub na jedną dowolnie wybraną część zamówienia. CZĘŚĆ 1 - Wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach etap I : Etap I - w zakresie zaznaczonym na rysunku Zakres robót obejmuje: 1. Roboty pomiarowe, zabezpieczenie terenu. 2. Korytowanie, transport urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego i jego mechaniczne rozplantowanie. 3. Wykonanie odwodnienia parkingu, włączenie sieci odwodnienia do ul. Kopernika. 4. Przebudowa odcinka sieci wodociągowej. 5. Wykonanie podbudowy i nawierzchni parkingu i dróg komunikacyjnych w zaznaczonym na rysunku zakresie. 6. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego parkingu. CZĘŚĆ 2 - Wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach etap II: Etap II - w zakresie zaznaczonym na rysunku Zakres robót obejmuje: 1. Roboty pomiarowe, zabezpieczenie terenu. 2. Korytowanie, transport urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego i jego mechaniczne rozplantowanie - w zaznaczonym na rysunku zakresie. 3. Wykonanie podbudowy, nawierzchni parkingu i dróg komunikacyjnych w zaznaczonym na rysunku zakresie. 4. Założenie trawników. 5. Wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego i naniesienie wykonanego parkingu i urządzeń podziemnych do zasobów Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach - w zakresie etapu I i II. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Przedmiary robót; 2. Dokumentacja techniczna; 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4. Dokumenty dotyczące uzgodnień z PWiK, ZDM i innymi instytucjami. UWAGA: Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi zawarte w SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia i materiały z podaniem nazwy producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018 r. poz. 1986 ze zm.), a zwłaszcza art. 29-31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Pozostałe warunki wykonania robót: 1. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów, np. wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej oraz geodezyjnego operatu powykonawczego. 3. Ziemia z korytowania zostanie przewieziona przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozplantowana mechanicznie. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 5. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 6. Płatność faktur w 2018 roku nie może przekroczyć kwoty 200 000 zł brutto. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: o certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót; o oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym; o protokoły odbioru robót branżowych; o operat geodezyjny powykonawczy i potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Wydział Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach; o dziennik budowy; o dokumentację powykonawczą. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Prowadzenia robót zgodnie ze wszystkimi uzgodnieniami dokonanymi przez Projektanta oraz warunkami pozwolenia na budowę. Dokumenty dotyczące ww. uzgodnień i pozwolenie na budowę są integralną częścią specyfikacji przetargowej. 2. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia konstrukcyjno- budowlane lub drogowe. 3. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 4. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 5. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania robót. 6. Wykonywania prac w terminach uzgodnionych inspektorem nadzoru. 7. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 8. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 9. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. 11. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. 12. Uzyskania na własny koszt wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (DOTYCZY WYŁĄCZNIE CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA). 13. Prowadzenia robót po wniesieniu niezbędnych opłat pod nadzorem właścicieli sieci podziemnych i Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach. 14. Uzyskania zgody Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach na wykonanie robót (DOTYCZY WYŁĄCZNIE CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA). 15. Wniesienia do Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz opłaty za umieszczenie wykonanych przez siebie urządzeń podziemnych w pasie drogowym za rok 2018 (DOTYCZY WYŁĄCZNIE CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA). Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45220000-5, 45230000-8, 45233120-6, 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach etap I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 491140.65
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROGOMAX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bryl@maximusbrukarstwo.pl
Adres pocztowy: ul. Zagórska 133
Kod pocztowy: 42-680
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 530694.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 530694.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 837902.73
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie miejsc parkingowych na terenie osiedla Kopernika w Gliwicach etap II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne: Do postępowania wpłynęło 8 ofert. Najkorzystniejsza oferta została złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Marek Dziemba, 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 36 z ceną 267 000,00 zł brutto. Zamawiający na realizację zamówienia może przeznaczyć 200 000,00 zł brutto. W związku z tym, że oferta przewyższa o 67 000,00 zł brutto kwotę jaką MZUK może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia unieważnienie postępowania następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.