eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 029 000,00 zł (słowniedwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) na sfinansowanie zadania pn."Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500301054-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Gmina Rudnik: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 029 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) na sfinansowanie zadania pn."Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638645-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500258174-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rudnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625852300000, ul. ul. Kozielska 1, 47411 Rudnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 106 428, e-mail przetargi@gmina-rudnik.pl, faks 032 4106418 wew. 123.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-rudnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 029 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) na sfinansowanie zadania pn."Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 029 000,00 zł (słownie: dwa miliony dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) na sfinansowanie zadania pn. "Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik". 3.2 Podstawa udzielenia kredytu długoterminowego: Uchwała nr XL/285/2018 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 września 2018r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania pn."Modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik" . 3.2.1 Zamawiający informuje, że na dzień 19.10.2018r. tj. ogłoszenia przetargu nie otrzymał opinii RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu przez Gminę Rudnik. Pozytywna opinia RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu będzie warunkiem podpisania umowy, którą zamawiający niezwłocznie przedłoży w Banku po jej otrzymaniu lecz nie później niż w terminie związania ofertą tj. do upływu terminu określonego w SIWZ (tj. 30 dni od momentu otwarcia ofert) 3.3 Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z wzorem,obowiązującym w Banku (bank udostępni wzór uruchomienia transzy podczas podpisywania umowy kredytowej). Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek Gminy. 3.4 Czas trwania kredytu - 15 lat - tj. 180 miesięcy (z zastrzeżeniem zapisów o których mowa w rozdz. XVI A lit. a SIWZ). 3.5 Do wyliczenia ceny ofertowej jak i do umowy kredytowej przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. 3.6 Harmonogram spłat rat (kapitałowych) kredytu będzie następował każdego ostatniego dnia danego miesiąca począwszy od 31.01.2019r. do 31.12.2033r.w niżej wymienionych ratach, kwotach i terminach: 12 rat x 167,00 zł -począwszy od 31.01.2019r. do 31.12.2019r. w równych kwotach 12 rat x 1 667,00 zł -począwszy od 31.01.2020r. do 31.12.2020r. w równych kwotach 155 rat x 12.865,00zł -począwszy od 31.01.2021r. do 30.11.2033r. w równych kwotach 1 rata -ostatnia x 12.917,00 zł - 31.12.2033r. 180 rat - ogółem 3.7 Oprocentowanie kredytu jest zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych depozytów złotowych (WIBOR 1M)+ ...% marża banku + ...% prowizja Banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBOR z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy. 3.8 Zamawiający na potrzeby wyliczenia ceny i zachowania porównywalności ofert, w których Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z całkowitym kosztem obsługi kredytu, wskazuje datę 15.11.2018r, jako datę wypłaty kredytu, zgodnie z zapisami SIWZ pkt.3.3 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o którym mowa w pkt 2 tj. w jednej transzy, a spłata odsetek i prowizji nastąpi począwszy od miesiąca, w którym został uruchomiony kredyt,okres kredytowania do 31.12.2033r., spłaty rat (kapitałowych) zgodnie z zapisami SIWZ pkt 3.6 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o której mowa w pkt. 4. Do naliczenia odsetek należy zastosować Średni WIBOR 1 M za m -c wrzesień 2018r., który wynosi 1,64 % + ...% marża banku + ...% prowizja. Uwaga: Informujemy, że oprocentowanie jest zmienne i wynosi 1 krotność stawki średniego jednomiesięcznego WIBOR-u za poprzedni miesiąc. Zmiana oprocentowania następuje pierwszego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, po ogłoszeniu wysokości oprocentowania średniego WIBORU -1 m. 3.9 Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ . 3.10 Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.Zamawiający informuje, że na wekslu własnym in blanco oraz deklaracji wekslowej będzie kontrasygnata skarbnika. 3.11 Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 661130005 - usługi:udzielenia kredytu. .12 Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 3.13 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.14 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.15 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.16 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektroniczne o której mowa w art 91 a ust 1 ustawy Pzp. 3.17 Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będzie w złotych polskich. 3.18 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim (art.9 ust.2 ustawy Pzp) 3.19 Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego, oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco. Na wniosek wykonawcy zamawiający zobowiązuje się do przedłożenia aktualnych zaświadczeń z ZUS i Urzędu Skarbowego nie później niż w dniu spisania umowy . 3.20 Zamawiający informuje, że Gmina nie korzysta z factoringu i forfaitingu. 3.21 Zamawiający nie korzysta z umów leasingu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 515259.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Śląski ul.Podchorążych 1
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 40-043
Kod pocztowy: 40-043
Miejscowość: katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 456919.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 456919.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 521446.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 515259.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 456919.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 456919.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 521446.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.