Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-17
Ogłoszenie nr 500301567-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Leszno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 659712-N-2018
Data: 10/12/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 30230394200000,
ul. ul. 17 Stycznia
90,
64100
Leszno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 287 172, e-mail
ekarpinski@kzgrl.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kzgrl.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
1.
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w
zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich
ewentualnych zwrotów, a także usługi dostarczania i odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego na
potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w Lesznie - zgodnie z postanowieniami art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188). 2. Zasady
korzystania z usług, a także odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich
wykonania określone są w: a) Ustawie z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z
2018 r., poz. 2188), b) Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku
w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468), c) Rozporządzeniu Ministra
Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług
powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545). 3. Usługi w zakresie
doręczania wszystkich przesyłek muszą być świadczone z uwzględnieniem zasad wynikających z
przepisów następujących ustaw: a) z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017
r., poz. 201 ze zm.), b) z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z
2018 r., poz. 2096), c) z dnia 06 czerwca 1997 roku - Kodeks postępowania karnego (t.j. Dz. U. z 2018 r.,
poz. 1987), d) z dnia 17 listopada 1964 roku - Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.
1360 ze zm.), e) z dnia 30 sierpnia 2002 roku - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
(Dz. U. z 2018 r., poz. 1302 ze zm.) Zamawiający zwraca uwagę, że część przesyłek, będzie nadawana w
trybie art. 57 § 5 k.p.a., art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 k.p.c., art. 83 § 3 ustawy
Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, art. 124 k.p.k., czyli za pośrednictwem operatora
wyznaczonego. 4. Wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ ilości
poszczególnych usług pocztowych są ilościami szacunkowymi, określonymi na podstawie aktualnego
stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie zapotrzebowania w okresie świadczenia usługi. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług w zależności od bieżących potrzeb.
Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w
ilościach podanych w formularzu cenowym. Rozliczenia będą następować na podstawie faktycznej ilości
zrealizowanych usług z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym. 5.
Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: a) Odbiór z siedziby Zamawiającego, przyjmowanie,
przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych krajowych (na obszarze całej Polski), pod wszystkie
kody pocztowe i zagranicznych (Strefa A), rejestrowanych i nierejestrowanych, w tym przesyłek ze
zwrotnym potwierdzeniem odbioru, oraz ich ewentualne zwroty, tj. zwroty przesyłek listowych
rejestrowanych do zamawiającego (nadawcy), nadawane w 5 dni roboczych w tygodniu od godz. 14:00
do 15:00 (tj. poniedziałek-piątek); b) Doręczanie do siedziby Zamawiającego korespondencji w godz.
8:00-9:00 przez 5 dni w tygodniu (tj. poniedziałek-piątek); c) Przyjmowanie, przemieszczanie i
doręczanie zwrotów przesyłek niedostarczonych, jeśli przesyłka mogła być dostarczona adresatowi z
przyczyn leżących po jego stronie [albo z przyczyn leżących po stronie zamawiającego (nadawcy)]- w dni
robocze (od poniedziałku do piątku); d) Możliwość monitorowania przesyłek rejestrowanych za
pośrednictwem strony internetowej; e) Zamawiający nie przewiduje przesyłek pocztowych procesowych.6. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się przesyłki listowe o wadze do
2000 g (gabaryt A i B) oraz zwroty przesyłek poleconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia: a)
Przesyłka listowa nierejestrowana - Ekonomiczna - przesyłka niebędąca przesyłka najszybszej kategorii -
Priorytetowa - Przesyłka listowa najszybszej kategorii b) Przesyłka listowa rejestrowana (polecona) -
Polecona - przesyłka będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją
przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem. - Polecona priorytetowa - przesyłka najszybszej
kategorii. - Polecona ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za
potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. - Polecona priorytetowa ze zwrotnym
poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i
doręczona za pokwitowaniem odbioru. c) Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: - minimum - wymiary
strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może
przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm, - waga do 2 kg. d) Gabaryt B - to
przesyłka o wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub
długość 325 mm lub szerokość 230 mm, - maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może
być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600mm. - waga
do 2 kg. 7. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się paczki: przesyłka
rejestrowana niebędąca przesyłką listową o wadze do 2 kg (gabaryt A i B) oraz zwrotów paczek
pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia: a) Zwykłe - paczki rejestrowane nie będące
paczkami najszybszej kategorii, b) Priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) Ze
zwrotnym poświadczeniem odbioru. Gabaryt A - to paczka o wymiarach: - minimum - wymiary strony
adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może
przekroczyć: wysokości 300 mm, długości 600mm, szerokości 500mm. Gabaryt B - to paczka o
wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm, długość 600 mm,
szerokość 500 mm, - maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku
niż długość nie może być większa niż 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć
1500 mm. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ. 9. Zgodnie z
art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks
pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie
realizacji zamówienia: a) bezpośredniego dostarczania i odbioru przesyłek pocztowych (kurier, listonosz)
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, b) sortowania przesyłek pocztowych, c) dystrybucji
przesyłek pocztowych (kierowców). Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się
posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia wskazanych powyżej, były
zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 10. Wykonawca wterminie do 10 dni od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie
odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w punkcie 9 powyżej czynności na rzecz
Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres
realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania w terminie
wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, zanonimizowanych kopii umów o
pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w
zakresie realizacji zamówienia, wskazane w punkcie 9 powyżej. Kontrola może być przeprowadzona bez
wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. UWAGA! Zanonimizowanie oznacza, że umowa pozbawiona
będzie danych osobowych pracowników i ma służyć weryfikacji zobowiązania
Wykonawcy/Podwykonawcy odnośnie liczny zatrudnionych osób, wykonujących czynności na rzecz
Zamawiającego. 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w
punkcie 10 i punkcie 11 powyżej, traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia
pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem
przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania
wyjaśniającego w tej sprawie. 13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika
zamówień CPV: 64110000 - 0 - Usługi pocztowe 64120000 - 3 - Usługi kurierskie 64121100 - 1 - Usługi
dostarczania poczty 14. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony:
www.bip.kzgrl.pl
W ogłoszeniu powinno być:
1.
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w
zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich
ewentualnych zwrotów, a także usługi dostarczania i odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego na
potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w Lesznie - zgodnie z postanowieniami art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188). 2. Zasady
korzystania z usług, a także odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich
wykonania określone są w: a) Ustawie z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z
2018 r., poz. 2188), b) Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku
w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468), c) Rozporządzeniu Ministra
Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług
powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545). 3. Usługi w zakresie
doręczania wszystkich przesyłek muszą być świadczone z uwzględnieniem zasad wynikających z
przepisów następujących ustaw: a) z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017
r., poz. 201 ze zm.), b) z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z
2018 r., poz. 2096), c) z dnia 06 czerwca 1997 roku - Kodeks postępowania karnego (t.j. Dz. U. z 2018 r.,
poz. 1987), d) z dnia 17 listopada 1964 roku - Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.
1360 ze zm.), e) z dnia 30 sierpnia 2002 roku - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
(Dz. U. z 2018 r., poz. 1302 ze zm.) Zamawiający zwraca uwagę, że część przesyłek, będzie nadawana w
trybie art. 57 § 5 k.p.a., art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 k.p.c., art. 83 § 3 ustawy
Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, art. 124 k.p.k., czyli za pośrednictwem operatora
wyznaczonego. 4. Wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ ilości
poszczególnych usług pocztowych są ilościami szacunkowymi, określonymi na podstawie aktualnego
stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie zapotrzebowania w okresie świadczenia usługi. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług w zależności od bieżących potrzeb.
Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w
ilościach podanych w formularzu cenowym. Rozliczenia będą następować na podstawie faktycznej ilości
zrealizowanych usług z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym. 5.
Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: a) Odbiór z siedziby Zamawiającego, przyjmowanie,
przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych krajowych (na obszarze całej Polski), pod wszystkie
kody pocztowe i przesyłek pocztowych w obrocie zagranicznym - obszar Europy wraz z azjatycką częścią Federacji Rosyjskiej, rejestrowanych i nierejestrowanych, w tym przesyłek ze
zwrotnym potwierdzeniem odbioru, oraz ich ewentualne zwroty, tj. zwroty przesyłek listowych
rejestrowanych do zamawiającego (nadawcy), nadawane w 5 dni roboczych w tygodniu od godz. 14:00
do 15:00 (tj. poniedziałek-piątek); b) Doręczanie do siedziby Zamawiającego korespondencji w godz.
8:00-9:00 przez 5 dni w tygodniu (tj. poniedziałek-piątek); c) Przyjmowanie, przemieszczanie i
doręczanie zwrotów przesyłek niedostarczonych, jeśli przesyłka mogła być dostarczona adresatowi z
przyczyn leżących po jego stronie [albo z przyczyn leżących po stronie zamawiającego (nadawcy)]- w dni
robocze (od poniedziałku do piątku); d) Możliwość monitorowania przesyłek rejestrowanych za
pośrednictwem strony internetowej; e) Zamawiający nie przewiduje przesyłek pocztowych procesowych.6. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się przesyłki listowe o wadze do
2000 g (gabaryt A i B) oraz zwroty przesyłek poleconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia: a)
Przesyłka listowa nierejestrowana - Ekonomiczna - przesyłka niebędąca przesyłka najszybszej kategorii -
Priorytetowa - Przesyłka listowa najszybszej kategorii b) Przesyłka listowa rejestrowana (polecona) -
Polecona - przesyłka będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją
przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem. - Polecona priorytetowa - przesyłka najszybszej
kategorii. - Polecona ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za
potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. - Polecona priorytetowa ze zwrotnym
poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i
doręczona za pokwitowaniem odbioru. c) Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: - minimum - wymiary
strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może
przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm, - waga do 2 kg. d) Gabaryt B - to
przesyłka o wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub
długość 325 mm lub szerokość 230 mm, - maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może
być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600mm. - waga
do 2 kg. 7. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się paczki: przesyłka
rejestrowana niebędąca przesyłką listową o wadze do 2 kg (gabaryt A i B) oraz zwrotów paczek
pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia: a) Zwykłe - paczki rejestrowane nie będące
paczkami najszybszej kategorii, b) Priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) Ze
zwrotnym poświadczeniem odbioru. Gabaryt A - to paczka o wymiarach: - minimum - wymiary strony
adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może
przekroczyć: wysokości 300 mm, długości 600mm, szerokości 500mm. Gabaryt B - to paczka o
wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm, długość 600 mm,
szerokość 500 mm, - maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku
niż długość nie może być większa niż 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć
1500 mm. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ. 9. Zgodnie z
art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks
pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie
realizacji zamówienia: a) bezpośredniego dostarczania i odbioru przesyłek pocztowych (kurier, listonosz)
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, b) sortowania przesyłek pocztowych, c) dystrybucji
przesyłek pocztowych (kierowców). Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się
posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia wskazanych powyżej, były
zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 10. Wykonawca wterminie do 10 dni od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie
odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w punkcie 9 powyżej czynności na rzecz
Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres
realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania w terminie
wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w
zakresie realizacji zamówienia, wskazane w punkcie 9 powyżej. Kontrola może być przeprowadzona bez
wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w
punkcie 10 i punkcie 11 powyżej, traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia
pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem
przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania
wyjaśniającego w tej sprawie. 13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika
zamówień CPV: 64110000 - 0 - Usługi pocztowe 64120000 - 3 - Usługi kurierskie 64121100 - 1 - Usługi
dostarczania poczty 14. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony:
www.bip.kzgrl.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-18, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-20, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy igieł biopsyjnych wraz z dzierżawą systemu do biopsji wspomaganej próżniowo
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- Sukcesywne dostawy środków czystości i materiałów do sprzątania
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
- Usługa ubezpieczenia
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.