To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500302786-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
Miejski Zarząd Ulic i Mostów: Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta:
Zad.1 Chorzów Batory
Zad.2 Chorzów Centrum
Zad.3 Chorzów II i Chorzów Stary
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644060-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 000166249,
ul. ul. Bałtycka
8 A,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2411270, e-mail
sekretariat@mzuim.chorzow.eu, faks
32 2414060.
Adres strony internetowej (url): www.mzuim.chorzow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta: Zad.1 Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Centrum Zad.3 Chorzów II i Chorzów Stary
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DU/ZP/7042/198/000/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta: Zad.1 Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Centrum Zad.3 Chorzów II i Chorzów Stary" Zakres rzeczowy bieżącego utrzymania urządzeń odwodnienia ulicznego został określony w Formularzu Cenowym (dla każdego zadania oddzielnie) stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilość wpustów deszczowych wraz z przykanalikami dla poszczególnych zadań wynosi: Zad.1 - 1020 szt.; Zad.2 - 1874 szt.; Zad.3 - 1135 szt. Uwaga 1: Zamawiający informuje, że ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w Załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca wykonywania robót we własnym zakresie i na własny koszt. 3. W ramach wykonywania robót należy stosować się do przepisów zawartych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez P.U.H DROG-MEN, 41-700 Ruda Śląska ul. Szyb Walenty 32. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych wymienionych w pkt. 7.1.3 lit.b z wyłączeniem osoby kierownika budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, co najmniej 6 osób. Zamawiający w trakcie realizacji umowy uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 5 dni roboczych przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia w szczególności: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. W przypadku, gdy przedłożona umowa o pracę zawarta jest na okres krótszy niż okres realizacji niniejszej umowy lub, gdy przedłożona umowa o pracę zostanie rozwiązania w okresie realizacji niniejszej umowy, Wykonawca obowiązany jest najpóźniej w dniu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę do przedłożenia Zamawiającemu kolejnej zanonimizowanej umowy, potwierdzającej fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracownika, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ - Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia ppkt.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 5. Usługa wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45232450-1
Dodatkowe kody CPV: 45232452-8, 45232453-2, 90640000-5, 90641000-2, 90642000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta: Zad.1 Chorzów Batory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
447610.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacyjno - Brukarski Mała architektura Marian Jankowiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
550560.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta: Zad.2 Chorzów Centrum |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579) w ramach prowadzonego postępowania na: "Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta: Zad.1 Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Centrum Zad.3 Chorzów II i Chorzów Stary" unieważnienił postępowania w części 2 o nazwie: "Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta: Zad.2 Chorzów Centrum". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w części 2: Nie złożono żadnej oferty dla części 2 w przedmiotowym postępowaniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzowa obejmujące następujące części miasta: Zad.3 Chorzów II i Chorzów Stary |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243450.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USLUGOWO-HANDLOWY "IZOMARK" Marek Śliwiok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
299443.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Chorzowie, ul. Poniatowskiego 27 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie VII-XII 2024 - II postępowanie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacja, czyszczenie oraz naprawa separatorów i osadników na miejskiej kanalizacji deszczowej w Łomży
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4128W ul. Izabelińskiej na odcinku o dł. ok. 1000mb w m. Stare Babice, Klaudyn i Lipków gm. Stare Babice
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy
- Przebudowa sięgacza ul. Idzikowskiego w Toruniu
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Jeżowe (odcinkami) m. Sójkowa i Jata odcinek km od 10+150 do 11+000 (850 m)
- Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.