Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500304726-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Wójt Gminy w Dębicy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2018/2019. Część 1): Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 2): Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. Część 3) : Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500281612-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 851661056,
ul. ul. Batorego
13,
39200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 6803342, 6803310, e-mail
itr@ugdebica.pl, faks
146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2018/2019. Część 1): Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 2): Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. Część 3) : Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ITR.271.27.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2018/2019. Część 1): Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 2): Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. Część 3) : Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. USŁUGI WYKONYWANE BĘDĄ NA SIECI DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD GMINY DĘBICA USŁUGI WYKONYWANE BĘDĄ NA SIECI DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD GMINY DĘBICA 1. W przypadku wydłużenia się okresu zimowego Zamawiający wydłuży czas obowiązywania umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy za 1 tygodniowym wypowiedzeniem w przypadku jednoznacznie negatywnej oceny jakości świadczonych usług. 3. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi na wezwanie do pracy przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy z 2 godzinnym wyprzedzeniem. 4. Zamawiający po rozstrzygnięciu procedury przetargowej dokona technicznego przeglądu sprzętu na zimowe utrzymanie dróg i chodników. 5. Od Wykonawcy oczekuje się gwarancji prowadzenia usług w niekorzystnych warunkach zimowych (śliskość, opady śniegu), w sposób zapewniający utrzymanie przejezdności na drogach dla ich użytkowników, - jakość robót musi być zapewniona stosownie do postawionych wymagań dla poszczególnych kolejności ustalonych przez administratora drogi, - Wykonawca zapewnia dyspozycyjność w okresach powstawania śliskości bądź opadów śniegu, - Wykonawca wyposaży obsługę sprzętu oraz transportu w środek łączności /telefon komórkowy/ celem pozostawania w kontakcie z pracownikiem /bądź przedstawicielem/ Zamawiającego, - Usługodawca zapewni do prac sprzęt sprawny zapewniający uzyskiwanie pożądanych efektów, - Oferent zobowiązuje się do terminowej realizacji zamówień, w przypadku zwłoki w podstawieniu jednostki Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: o przy opóźnieniu do 1 godziny w stosunku do ustalonego czasu podstawienia /rozpoczęcia pracy/ - wynagrodzenie za 2 godz. pracy jednostki, o przy opóźnieniu powyżej 1 godziny - wynagrodzenie za 4 godz. pracy jednostki, o w przypadku nie podstawienia jednostki w zadanym dniu z winy Wykonawcy, Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. 6. W przypadku powstania szkody osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdarzenia powstałe na drodze spowodowane niezgodnym z umową wykonaniem usług i jest zobowiązany jest do pokrycia szkody wyrządzonej. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy i na jedną bądź kilka jednostek sprzętowych lub transportowych. Od Wykonawcy żąda się, aby dysponował sprzętem lub jednostkami transportowymi o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą/ kierowca lub operator sprzętu/. 8. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały uszorstniające do likwidacji śliskości. 9. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 7 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). 10. W części 1 Wykonawcy muszą podać w ofercie stawkę 1 godz. W części 2 i 3 Wykonawcy muszą podać stawkę 1 km. Oceniana będzie: a) w części od 1 cena za godzinę pracy sprzętu na usługi odśnieżania i posypywania na drogach, b) w części od 2 do 3 cena za 1 km usługi odśnieżania i posypywania na drogach oraz chodnikach (z posypywaniem lub bez posypywania). Przy wycenie kosztu utrzymania zimowego chodników (w 1 km) należy uwzględnić również koszt ręcznego odśnieżania miejsc przy przejściach dla pieszych i sprzątania chodników po zimowym utrzymaniu (wg zapisu w pkt. 8) Umowy o pracę. Gdy sposób świadczenia i okoliczności świadczenia, realizowanego w ramach zamówienia na usługi, przez osoby występujące z ramienia wykonawcy lub podwykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem), to niezależnie od innych przepisów, wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek zawrzeć z osobami zaangażowanymi w wykonywanie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, umowę o pracę. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę w powyższych okolicznościach skutkować będzie, obok odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa pracy, powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę ( tj. na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2014r.poz. 1502, z późn. zm. lub na podstawie właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Operator sprzętu w danej części zamówienia. Wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących działalność gospodarczą indywidualnie polegającą na świadczeniu usług z zakresu zimowego utrzymania dróg i chodników i wykonywania czynności operatora przez właściciela. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykonujących czynności wskazane w pkt 1) , wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19500.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marzena Dziurgot F.P.U.H. "DARIO"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19550.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14400.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy (3)
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, W TYM Z AUTYZMEM Z TERENU GMINY MIASTA DĘBICY
- Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie ekspertyzy mykologicznej dla zadania pn. "Przebudowa i modernizacja zabytkowej Synagogi w Dębicy"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.