eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaZimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2018/2019. Część 1)Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowościPaszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 2)Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. Część 3) Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500281612-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

Dębica: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2018/2019. Część 1): Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 2): Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. Część 3) : Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 851661056, ul. ul. Batorego 13, 39200 Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6803342, 6803310, e-mail itr@ugdebica.pl, faks 146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2018/2019. Część 1): Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 2): Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. Część 3) : Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica.
Numer referencyjny ITR.271.27.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2018/2019. Część 1): Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 2): Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. Część 3) : Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica. USŁUGI WYKONYWANE BĘDĄ NA SIECI DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD GMINY DĘBICA USŁUGI WYKONYWANE BĘDĄ NA SIECI DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD GMINY DĘBICA 1. W przypadku wydłużenia się okresu zimowego Zamawiający wydłuży czas obowiązywania umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy za 1 tygodniowym wypowiedzeniem w przypadku jednoznacznie negatywnej oceny jakości świadczonych usług. 3. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi na wezwanie do pracy przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy z 2 godzinnym wyprzedzeniem. 4. Zamawiający po rozstrzygnięciu procedury przetargowej dokona technicznego przeglądu sprzętu na zimowe utrzymanie dróg i chodników. 5. Od Wykonawcy oczekuje się gwarancji prowadzenia usług w niekorzystnych warunkach zimowych (śliskość, opady śniegu), w sposób zapewniający utrzymanie przejezdności na drogach dla ich użytkowników, - jakość robót musi być zapewniona stosownie do postawionych wymagań dla poszczególnych kolejności ustalonych przez administratora drogi, - Wykonawca zapewnia dyspozycyjność w okresach powstawania śliskości bądź opadów śniegu, - Wykonawca wyposaży obsługę sprzętu oraz transportu w środek łączności /telefon komórkowy/ celem pozostawania w kontakcie z pracownikiem /bądź przedstawicielem/ Zamawiającego, - Usługodawca zapewni do prac sprzęt sprawny zapewniający uzyskiwanie pożądanych efektów, - Oferent zobowiązuje się do terminowej realizacji zamówień, w przypadku zwłoki w podstawieniu jednostki Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: o przy opóźnieniu do 1 godziny w stosunku do ustalonego czasu podstawienia /rozpoczęcia pracy/ - wynagrodzenie za 2 godz. pracy jednostki, o przy opóźnieniu powyżej 1 godziny - wynagrodzenie za 4 godz. pracy jednostki, o w przypadku nie podstawienia jednostki w zadanym dniu z winy Wykonawcy, Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. 6. W przypadku powstania szkody osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdarzenia powstałe na drodze spowodowane niezgodnym z umową wykonaniem usług i jest zobowiązany jest do pokrycia szkody wyrządzonej. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy i na jedną bądź kilka jednostek sprzętowych lub transportowych. Od Wykonawcy żąda się, aby dysponował sprzętem lub jednostkami transportowymi o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą/ kierowca lub operator sprzętu/. 8. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały uszorstniające do likwidacji śliskości. 9. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 7 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). 10. W części 1 Wykonawcy muszą podać w ofercie stawkę 1 godz. W części 2 i 3 Wykonawcy muszą podać stawkę 1 km. Oceniana będzie: a) w części od 1 cena za godzinę pracy sprzętu na usługi odśnieżania i posypywania na drogach, b) w części od 2 do 3 cena za 1 km usługi odśnieżania i posypywania na drogach oraz chodnikach (z posypywaniem lub bez posypywania). Przy wycenie kosztu utrzymania zimowego chodników (w 1 km) należy uwzględnić również koszt ręcznego odśnieżania miejsc przy przejściach dla pieszych i sprzątania chodników po zimowym utrzymaniu (wg zapisu w pkt. 8) Umowy o pracę. Gdy sposób świadczenia i okoliczności świadczenia, realizowanego w ramach zamówienia na usługi, przez osoby występujące z ramienia wykonawcy lub podwykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem), to niezależnie od innych przepisów, wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek zawrzeć z osobami zaangażowanymi w wykonywanie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, umowę o pracę. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę w powyższych okolicznościach skutkować będzie, obok odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa pracy, powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę ( tj. na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2014r.poz. 1502, z późn. zm. lub na podstawie właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Operator sprzętu w danej części zamówienia. Wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących działalność gospodarczą indywidualnie polegającą na świadczeniu usług z zakresu zimowego utrzymania dróg i chodników i wykonywania czynności operatora przez właściciela. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykonujących czynności wskazane w pkt 1) , wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9

Dodatkowe kody CPV:

90630000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Pani Marzena Dziurgot F.P.U.H. "DARIO" , firmadario@interia.pl, Chotowa 77, 39-217, Grabiny, kraj/woj. podkarpackie


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym wraz z posypywaniem piaskiem przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych i powiatowych oraz drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o., gzk.brzeznica@op.pl, ul. Źródlana 4, 39-207, Brzeźnica, kraj/woj. podkarpackie


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym bez posypywania przy zimowym utrzymaniu chodników w ciągach dróg gminnych, powiatowych i drogi wojewódzkiej nr 985 - obejmująca północną część Gminy Dębica.


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o., gzk.brzeznica@op.pl, ul. Źódlana 4, 39-207, Brzeźnica, kraj/woj. podkarpackie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.