To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-28
Ogłoszenie nr 500307703-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.
Gmina Kotlin: Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Kotlinie-etap I stan surowy zamknięty
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646269-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kotlin, Krajowy numer identyfikacyjny 25085540000000,
ul. ul. Powstańców Wielkopolskich
1,
63220
Kotlin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 405 481, e-mail
inwestycje@kotlin.com, faks
627 405 481.
Adres strony internetowej (url): www.kotlin.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Kotlinie-etap I stan surowy zamknięty
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie to zostało podzielone na etapy realizacji. Etap I będący przedmiotem niniejszego postępowania polega na rozbudowie istniejącego budynku Urzędu Gminy w Kotlinie o dodatkowe pomieszczenia. Projektowany budynek jest to budynek dwukondygnacyjny niepodpiwniczony. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu : - powierzchnia zabudowy : 230,15 m2, - kubatura : 1 555,00 m3, - powierzchnia użytkowa : 412,90 m2. W ZAKRES ROBÓT I ETAPU( stan surowy zamknięty) WCHODZĄ: 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Fundamenty 4. Konstrukcja ścian 5. Konstrukcja stropów 6.Konstrukcja schodów zewnętrznych ( ewakuacyjnych ) do istniejącego budynku i wewnętrzne w nowej 7. Kominy wentylacyjne 8. Ścianki działowe 9. Konstrukcja dachu 10. Pokrycia dachowe 11. Pokrycia dachowe - wykonanie systemu rynnowego oraz obróbek blacharskich 12. Izolacje specjalne 13. Stolarka okienna 14. Stolarka drzwiowa 15. Fasady zewnętrzne 16. Podłoża, posadzki, podłogi - wg zestawienia 17. Taras 18. Elementy ślusarsko - kowalskie. Szczegółowy opis i rozwiązania techniczne zostały ujęte w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, STW i ORB opracowanych przez : Pracownia Architektoniczna ARCUS z siedzibą w Ostrowie Wlkp. , ul. Krotoszyńska 18 stanowiącymi Załącznik do niniejszej Specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212000-6, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
848850.75
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ST-INVEST Agnieszka Troińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
466887.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.