eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekDOSTAWA WYPOSAŻENIA ŚCIEŻKI EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ORAZ EKO-STOISKA W RAMACH PROJEKTU "JEST FANTASTYCZNIE ŻYĆ EKOLOGICZNIE, CZYLI ZIELONO NAM!" - EDUKACJA EKOLOGICZNA MIESZKAŃCÓW GMINY MIEJSKIEJ TUREK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500308318-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Burmistrz Miasta Turku: DOSTAWA WYPOSAŻENIA ŚCIEŻKI EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ORAZ EKO-STOISKA W RAMACH PROJEKTU "JEST FANTASTYCZNIE ŻYĆ EKOLOGICZNIE, CZYLI ZIELONO NAM!" - EDUKACJA EKOLOGICZNA MIESZKAŃCÓW GMINY MIEJSKIEJ TUREK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, w ramach WRPO 2014+, poddziałanie 4.5.4. Edukacja ekologiczna

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 644873-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500271032-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Turku, Krajowy numer identyfikacyjny 52658700000, ul. ul. Kaliska 59, 62700 Turek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 063 289 61 00, e-mail zamowienia@miastoturek.pl, faks 063 289 61 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.miastoturek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA ŚCIEŻKI EDUKACJI EKOLOGICZNEJ ORAZ EKO-STOISKA W RAMACH PROJEKTU "JEST FANTASTYCZNIE ŻYĆ EKOLOGICZNIE, CZYLI ZIELONO NAM!" - EDUKACJA EKOLOGICZNA MIESZKAŃCÓW GMINY MIEJSKIEJ TUREK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GIM.272.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ A: Komplet wyposażenia ścieżki edukacyjnej w skład którego wchodzą niżej wymienione elementy: 1. Eko - zagadki na stelażu - 2 szt. 2. Gra mobilna na stelażu - 4 szt. 3. Koło fortuny o tematyce ekologicznej - 1 szt. 4. Kosz na odpady z grą edukacyjno-logiczną typu totem - 2 szt. 5. Tablica informacyjna - 4 szt. 6. Tablica magnetyczna - 2 szt. 7. Zestaw pokazowy koszy do segregacji odpadów - 1 szt. CZĘŚĆ B: Pokazowy zestaw do wytwarzania energii, w skład którego wchodzą: 1. Rower spinningowy - 1 szt. 2. Edukacyjny panel żarówkowy - 1 szt. CZĘŚĆ C: Kiosk interaktywny 1. Kiosk interaktywny z wyposażeniem - 2 zestawy CZĘŚĆ D: Budka ekologiczna 1. Budka ekologiczna - 1szt. CZĘŚĆ E: Zakup wyposażenia na potrzeby EKO - STOISKA - komplet 1. Namiot pneumatyczny wraz z oprzyrządowaniem - 1 zestaw 2. Agregat prądotwórczy z przedłużaczami - 1 zestaw 3. Sztalugi do prezentacji ekozagadek i plansz - 12 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z pakietów, zawiera Załącznik nr 1. do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 37524100-8, 34430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ A: Komplet wyposażenia ścieżki edukacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22335.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MENTOR sp.j. Agencja Reklamy i Dydaktyki Elżbieta i Paweł Majchrzak
Email wykonawcy: biuro@mentor-polska.pl
Adres pocztowy: Przyrowo 14/9
Kod pocztowy: 78-320
Miejscowość: Połczyn Zdrój
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B: Pokazowy zestaw do wytwarzania energii

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986) Urząd Miejski w Turku zawiadamia o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE Zamawiający podczas otwarcia ofert w dniu 19.11.2018 r. poinformował, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę brutto w wysokości 9000,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986)

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ C: Kiosk interaktywny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986) Urząd Miejski w Turku zawiadamia o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. UZASADNIENIE Zamawiający podczas otwarcia ofert w dniu 19.11.2018 r. poinformował, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę brutto w wysokości 34.200,00 PLN. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986)

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CZĘŚĆ D: Budka ekologiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Maciej Hanusek
Email wykonawcy: kontakt@budkanitelefoniczna.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 103/8
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup wyposażenia na potrzeby EKO - STOISKA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986) Urząd Miejski w Turku zawiadamia o unieważnieniu postępowania. W przedmiotowym postępowaniu ramach pakietu E. nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.