eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500308407-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646774-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500275119-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 9136215200000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 255 320, e-mail przetarg@bg.policja.gov.pl, faks 525 255 319.
Adres strony internetowej (url): www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZPiFP-120-18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. 2. Zamówienie obejmuje 7 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia: Zadanie nr 1 - Sprzęt komputerowy Tabela nr 1 - Jednostka centralna - 50 sztuk (+1 szt. w ramach prawa opcji) Tabela nr 2 - Monitor - 50 sztuk (+1 szt. w ramach prawa opcji) Zadanie nr 2 - Sprzęt i oprogramowanie komputerowe Tabela nr 1 - Sprzęt komputerowy PC typu "All-In- One" - 1 sztuka Tabela nr 2 - Oprogramowanie specjalistyczne - 2 licencje Zadanie nr 3 - Sprzęt sieciowy - Przełącznik Gigabit Ethernet - 50 sztuk Zadanie nr 4 - Sprzęt peryferyjny: poz. 1 - Urządzenie wolnostojące wielofunkcyjne kolorowe A4/A3 - drukowanie/ kopiowanie/skanowanie/ faksowanie w technologii druku: laser/LED lub atrament - 1 sztuka poz. 2 - Drukarka monochromatyczna drukarka o technologii druku: laser/LED /atrament 120 sztuk (+2 szt. w ramach prawa opcji) Zadanie nr 5 - Oprogramowanie specjalistyczne AudaNet 250 - platforma zarządzania szkodami komunikacyjnymi lub produkt równoważny - 1 licencja Zadanie nr 6 - Oprogramowanie specjalistyczne analityczne "Mercure V4" produkcji Ockham Solution lub produkt równoważny - 1 licencja Zadanie nr 7 - Oprogramowanie systemowe - licencja Mocrosoft Windows 10 Pro 64 bit (wersja BOX) lub produkt równoważny - 20 licencji. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamawianego sprzętu w ramach prawa opcji maksymalnie: o 1 sztukę w zadaniu nr 1 (ilość podstawowa 50 sztuk) oraz o 2 sztuki w zadaniu 4 (ilość podstawowa 120 sztuk). Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do pięciu dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wymagalny termin realizacji zamówienia w zakresie dostawy sprzętu zamówionego w ramach prawa opcji - do dnia 20 grudnia 2018. Pozostałe warunki związane z prawem opcji zawiera wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 32420000-3, 30232000-4, 48900000-9, 48624000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126016.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CEZAR C.Machnio i P.Gębka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 8 lok. 4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136714.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136714.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136714.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzęt i oprogramowanie komputerowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 2 Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. Uzasadnienie faktyczne: Na zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożono jedną ofertę, która została odrzucona.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sprzęt sieciowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6178.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H. CERTUS Hanna Fechler
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fordońska 44
Kod pocztowy: 85-719
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Sprzęt peryferyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167479.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.CERTUS Hanna Fechler
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fordońska 44
Kod pocztowy: 85-719
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208615.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208615.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208615.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 5 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20325.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Matic S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 300A
Kod pocztowy: 02-765
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21918.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21918.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21918.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Oprogramowanie systemowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "PRO-COM" Mariusz Faron
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Żeromskiego 31/10
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13185.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13185.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13185.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.