To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-28
Ogłoszenie nr 500308407-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646774-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500275119-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 9136215200000,
ul. ul. Powstańców Wielkopolskich
7,
85090
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 255 320, e-mail
przetarg@bg.policja.gov.pl, faks
525 255 319.
Adres strony internetowej (url): www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPiFP-120-18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. 2. Zamówienie obejmuje 7 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia: Zadanie nr 1 - Sprzęt komputerowy Tabela nr 1 - Jednostka centralna - 50 sztuk (+1 szt. w ramach prawa opcji) Tabela nr 2 - Monitor - 50 sztuk (+1 szt. w ramach prawa opcji) Zadanie nr 2 - Sprzęt i oprogramowanie komputerowe Tabela nr 1 - Sprzęt komputerowy PC typu "All-In- One" - 1 sztuka Tabela nr 2 - Oprogramowanie specjalistyczne - 2 licencje Zadanie nr 3 - Sprzęt sieciowy - Przełącznik Gigabit Ethernet - 50 sztuk Zadanie nr 4 - Sprzęt peryferyjny: poz. 1 - Urządzenie wolnostojące wielofunkcyjne kolorowe A4/A3 - drukowanie/ kopiowanie/skanowanie/ faksowanie w technologii druku: laser/LED lub atrament - 1 sztuka poz. 2 - Drukarka monochromatyczna drukarka o technologii druku: laser/LED /atrament 120 sztuk (+2 szt. w ramach prawa opcji) Zadanie nr 5 - Oprogramowanie specjalistyczne AudaNet 250 - platforma zarządzania szkodami komunikacyjnymi lub produkt równoważny - 1 licencja Zadanie nr 6 - Oprogramowanie specjalistyczne analityczne "Mercure V4" produkcji Ockham Solution lub produkt równoważny - 1 licencja Zadanie nr 7 - Oprogramowanie systemowe - licencja Mocrosoft Windows 10 Pro 64 bit (wersja BOX) lub produkt równoważny - 20 licencji. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zamawianego sprzętu w ramach prawa opcji maksymalnie: o 1 sztukę w zadaniu nr 1 (ilość podstawowa 50 sztuk) oraz o 2 sztuki w zadaniu 4 (ilość podstawowa 120 sztuk). Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w terminie do pięciu dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wymagalny termin realizacji zamówienia w zakresie dostawy sprzętu zamówionego w ramach prawa opcji - do dnia 20 grudnia 2018. Pozostałe warunki związane z prawem opcji zawiera wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 32420000-3, 30232000-4, 48900000-9, 48624000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126016.26
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR C.Machnio i P.Gębka Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
136714.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzęt i oprogramowanie komputerowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie w zadaniu nr 2 Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. Uzasadnienie faktyczne: Na zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożono jedną ofertę, która została odrzucona. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzęt sieciowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6178.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H. CERTUS Hanna Fechler
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprzęt peryferyjny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
167479.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.CERTUS Hanna Fechler
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208615.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 5 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - na zadanie to nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Oprogramowanie specjalistyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Matic S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21918.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Oprogramowanie systemowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14634.15
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PRO-COM" Mariusz Faron
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13185.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa i instalacja sprzętu i urządzeń sieciowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Strzegowo"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.