Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 500756-N-2019 z dnia 2019-01-04 r.
Gmina Baranów: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Baranów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Baranów w okresie 01.02.2019 r. - 31.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Gmina Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, NIP: 716-27-26-989, REGON: 431019891, Wójt Gminy Baranów Mirosław Roman Grzelak, tel. 81 883-40-27 |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Baranowie, ul. Szkolna 2, 24-105 Baranów, NIP: 716-28-09-681, REGON: 061090441, Dyrektor ZSP Piotr Wiącek, tel. 81 883-49-65 |
Gminne Centrum Kultury w Baranowie, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, NIP: 716-27-37-852, REGON: 060312075, Dyrektor GCK Grażyna Piaseczna, tel. 81 8883-40-27 wew. 29 |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Baranowie, ul. Długa 26, 24-105 Baranów, NIP: 716-23-49-908, REGON: 431153112, Kierownik SPZOZ Elżbieta Lewtak Sidor, tel. 81 883-49-01 |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Baranów, krajowy numer identyfikacyjny
43101989100000, ul.
ul. Rynek
14
,
24105
Baranów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 883 40 27, e-mail
gmina@gminabaranow.pl, faks
81 883 40 41.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gminabaranow.pl/ogloszenia-i-przetargi/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Gmina Baranów działa w imieniu własnym oraz zgodnie z art. 16 ust. 1 Ustawy Pzp na podstawie zawartego porozumienia oraz w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale III SIWZ. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Każdy podmiot uczestniczący w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, zawrze odrębną umowę, w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminabaranow.pl/ogloszenia-i-przetargi/przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminabaranow.pl/ogloszenia-i-przetargi/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Baranów, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, pok. Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Baranów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Baranów w okresie 01.02.2019 r. - 31.12.2020 r.
Numer referencyjny:
271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Baranów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Baranów, tj.: 1. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Baranowie, ul. Szkolna 2, 24-105 Baranów 2. Gminne Centrum Kultury w Baranowie, ul. Rynek 14, 24-105 Baranów 3. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Baranowie, ul. Długa 26, 24-105 Baranów 2. Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [kWh] w okresie od 01.02.2019 r. do 31.12.2020 r. wynosi 1 153 454 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Faktyczne zapotrzebowanie na energię elektryczną, uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców. Ewentualna zmiana ilości zakupionej energii elektrycznej, nie będzie skutkować obciążeniem Zamawiającego ani Odbiorców dodatkowymi kosztami. 3. Faktyczna ilość pobranej przez Odbiorców energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych w punktach poboru energii elektrycznej według cen jednostkowych określonych w ofercie, które będą obowiązywały przez cały okres trwania zawartej umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać odrębne faktury (podając NIP podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenie podatku od towarów i usług) dla poszczególnych Odbiorców/Płatników wymienionych w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ oraz dostarczać wystawione faktury do ich siedziby. 5. Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną tożsamy będzie z okresem rozliczeniowym stosowanym dla punktów poboru energii elektrycznej Odbiorcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Dla pełnej czytelności wystawianych faktur okresy rozliczeniowe muszą pokrywać się z okresami odczytów dokonywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej. 6. W wyniku przeprowadzonego postępowania zawarte zostaną oddzielne umowy dla poszczególnych Odbiorców/Płatników. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, że w przypadku wyboru jego oferty i podpisania umowy, będzie posiadał zawartą umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej Odbiorców za pośrednictwem lokalnej sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego w okresie od 01.02.2018 r. do 31.12.2020 r.
II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09300000-2 |
65300000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-02-01 | 2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3) oświadczenia, o których mowa rozdziale VIII, zgodnie z wzorami, stanowiącymi załączniki nr 4 i 5 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo: a) jeżeli reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty; b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okolicznościach związanych z: 1) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego/danych punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji punktu poboru energii elektrycznej. W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru będzie się odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych dla danego roku dostawy. 2) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego/danych punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w sytuacji uzyskania przez Zamawiającego statusu prosumenta w rozumieniu art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1269 z późn. zm.). W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych dla danego roku dostawy. 3) ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii elektrycznej, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy co najmniej o 2 punkty poboru energii elektrycznej, z zastrzeżeniem, że zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej nie przekroczy 20% ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikającej z ww. załącznika. Zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych dla danego roku dostawy. 4) ze zmianą stawki podatku akcyzowego. 5) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług, zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6) ze zmianą cen zawartych w Taryfie OSD, wprowadzoną w trybie określonym przez Prawo energetyczne. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 pkt 1-3 zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie pod rygorem nieważności aneksu do umowy w formie pisemnej. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 pkt 4 ceny jednostkowe energii elektrycznej zostają powiększone lub pomniejszone o kwotę, wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego pisemnie o zmianie cen w terminie do 30 dni od daty wystąpienia tych okoliczności. Nowe ceny mogą mieć zastosowanie do energii elektrycznej dostarczonej od dnia wejścia w życie właściwych przepisów. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 pkt 5, dotyczących zmian stawek podatku od towarów i usług, ceny jednostkowe energii elektrycznej zostają powiększone lub pomniejszone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego pisemnie o zmianie cen w terminie do 30 dni od daty wystąpienia tych okoliczności. Nowe ceny mogą mieć zastosowanie do energii elektrycznej dostarczonej od dnia wejścia w życie właściwych przepisów. 7. W przypadku wystąpienia pozostałych okoliczności określonych w ust. 3 pkt 5 każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen jednostkowych netto/brutto, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowych cen, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany. Zmiana cen jednostkowych netto/brutto nastąpi, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, poprzez zawarcie pod rygorem nieważności aneksu do umowy w formie pisemnej. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 pkt 6 zmiany cen dokonają się zgodnie ze zmianą opłat i stawek określonych w Taryfie OSD zatwierdzonych decyzją Prezesa URE, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy, i wchodzą w życie nie wcześniej niż 14 dni od daty ich opublikowania w Biuletynie Urzędu Regulacji Energetyki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI BARANÓW
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: 7 (siedmiu) Biur Powiatowych Opolskiego Oddziału Regionalnego
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję do obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025-2026
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miękinia w 2025 roku
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.