Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Łomża: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG OCHRONY OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH (STADION MIEJSKI, LODOWISKO, BASEN ODKRYTY) MONITORINGU ORAZ OCHRONA I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH
Numer ogłoszenia: 500878 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2150605, faks 86 2150605.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mosir.biplomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG OCHRONY OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH (STADION MIEJSKI, LODOWISKO, BASEN ODKRYTY) MONITORINGU ORAZ OCHRONA I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie obejmuje usługi ochroniarskie: 1.1. Ochrona fizyczna Stadionu Miejskiego w Łomży, ul. Zjazd 18, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.: od poniedziałku do piątku w godz. 15.30 - 7.30, w soboty, niedziele i dni wolne od pracy w godz. 8.00-8.00, a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 6752 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. Ochrona fizyczna LODOWISKA w Łomży ul. Katyńska 3, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 01.01.2013 r. do 28.02.2013 r. : wszystkie dni tygodnia, w godz. 22.00-8.00, a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 590 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. Ochrona fizyczna basenu odkrytego w Łomży ul. Konstytucji 3 Maja, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 01.07.2013 r. do 31.08.2013 r. : wszystkie dni tygodnia, w godz. 20.00-8.00, a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 744 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt.a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4. Ochrona fizyczna w formie dozoru polegająca na zapewnieniu porządku i bezpieczeństwa podczas imprez sportowych , przy następujących założeniach: ilość pracowników ochrony i czas ochrony każdorazowo ustalane przez Zamawiającego. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi godz. 236 b) Ilość godzin określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.5. Monitoring (ochrona interwencyjna)- grupa interwencyjna min.2 osoby, dojeżdżająca na miejsce zdarzenia w czasie krótszym niż 10 minut po uruchomieniu systemu antynapadowego obiektów: 1) budynku noclegowo -administracyjnego w Łomży ul. Zjazd 18, 2) Pływalnia Miejska nr 1 w Łomży ul. Niemcewicza 17A, 3) Pływalnia Miejska nr 2 w Łomży ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego 15, 4) Bulwary n/Narwią w Łomży ul. Krzywe Koło w okresie 01.01.2013 r.- 31.12.2013 r. a) Zamawiający posiada w w/w obiektach sprawne technicznie systemy antynapadowe, b) Zamawiający dopuszcza podłączenie systemu przywoławczego do systemu antynapadowego lub zastosowanie innych, skutecznych metod przywoławczych, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego użycia (aktywacji) systemu antynapadowego w miesiącu rozliczeniowym w celach szkoleniowych lub sprawdzenia skuteczności ochrony, d) Wykonawca podając zryczałtowaną cenę ofertową za miesiąc monitoringu (ochrony interwencyjnej) musi wliczyć dwa wyjazdy na tzw. nieuzasadnione i nieodwołane interwencje wymienione w ppkt c), e) Trzecia i każda następna tzw. nieuzasadniona i nieodwołana interwencja poprzez aktywację systemu antynapadowego będzie sukcesywnie rozliczana w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość zdarzeń oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie, f) Szacunkowe wystąpienie ilości zdarzeń, o których mowa w ppkt e) w okresie realizacji umowy wynosi - 8 zdarzeń, g) Ilość zdarzeń określonych w ppkt f) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.6. Ochrona i transport wartości pieniężnych w okresie 01.01.2013 r.-31.12.2013 r. z wyłączeniem niedziel, dni wolnych od pracy i przerwy technologicznej- zdarzenie 1 raz na dobę o określonej z Zamawiającym godzinie, przy następujących założeniach: - użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, - konwój minimum 2 osobowy, w tym z 1 pracownikiem uzbrojonym w broń palną (z odpowiednimi uprawnieniami), trasa: 1) wyjazd: kasa Pływalnia Miejska nr 1 w Łomży przy ul. Niemcewicza 17A, przyjazd Bank PBH w Łomży ul. Zawadzka, 2) wyjazd: kasa Pływalnia Miejska nr 2 w Łomży przy ul. Ks. Kardynała Wyszyńskiego 15 , przyjazd Bank PBH w Łomży ul. Zawadzka. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości konwojów w okresie realizacji umowy w okresie 01.01.2013 r.-31.12.2013 r. wynosi 510 zdarzeń , b) Ilość zdarzeń określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniające do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - za usługi odpowiadające swoim rodzajem zamawiający uważa minimum 180 dniową usługę kompleksowej ochrony mienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; za usługi odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa prace za co najmniej 50 000,00 zł netto każda);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia, minimum 2 samochody przystosowane do transportu i ochrony wartości pieniężnych, 1 pistolet na amunicję ostrą;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (minimum 10 osób przewidzianych do realizacji zadania ochrony, w tym 1 osoba posiadająca uprawnienia do konwojowania wartości pieniężnych z bronią palną oraz 1 osoba jako przyszły Koordynator personelu ochrony, posiadające wymagane uprawnienia (minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), które należy udokumentować stosownymi zaświadczeniami): oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualną, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o przyjęciu warunków zawartych we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.biplomza.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
18-400 Łomża, ul. Zjazd 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży ul. Zjazd 18 do dnia 19.12.2012 r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przeglądy, konserwacja, czyszczenie oraz naprawa separatorów i osadników na miejskiej kanalizacji deszczowej w Łomży
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1891B w powiecie łomżyńskim w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
- Dostawa wody, napoi i soków dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa aparatów do elektrostymulacji z kompletem akcesoriów zużywalnych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1830B w powiecie łomżyńskim w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 wraz z działaniem grup interwencyjnych
- Świadczenie uslugi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu
- Ochrona fizyczna osób i mienia Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- "Ochrona i dozór wyposażenia i budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Białymstoku, terenu należącego do Zespołu wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- Usługi ochrony wizyjnej i fizycznej osób oraz mienia w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałach w Przemyślu i Tarnobrzegu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.