Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Wrocław: Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w Poradni leczenia zeza i niedowidzenia Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 50109 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu , ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7747790, faks 071 7747790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w Poradni leczenia zeza i niedowidzenia Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie świadczeń zdrowotnych w zakresie porad i konsultacji w Poradni leczenia zeza i niedowidzenia Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w wymiarze 24 godzin tygodniowo. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a.przeprowadzania wywiadów z pacjentami, b.wykonania badań podmiotowych i przedmiotowych, c.ustalenia zakresu i zlecania badań diagnostycznych i laboratoryjnych, d.interpretacji badań dodatkowych, e.wydawania zaleceń pacjentom z wykorzystaniem wiedzy medycznej i umiejętności zawodowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że: - posiadają wpis na listę członków Izby Lekarskiej, - posiadają prawo wykonywania zawodu lekarza (nr prawa wykonywania zawodu), - posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, - posiadają upoważnienie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych do wydawania zaświadczeń lekarskich o czasowej niezdolności do pracy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że posiadają odpowiednią specjalizację i / lub staż pracy w danej specjalizacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że w dniu podpisania umowy posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności zawodowych na terytorium Polski: - w zakładzie opieki zdrowotnej, lub - w ramach indywidualnej praktyki lekarskiej, indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej lub grupowej praktyki lekarskiej na kwotę nie mniejszą niż równowartość 25 000 euro - zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy i lekarzy dentystów wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2010r, Nr 78, poz. 515).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu (Ustawa z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty). Dokument potwierdzający wpis do rejestru Izby Lekarskiej lub rejestru zoz prowadzonego przez wojewodę lub oświadczenie, że Wykonawca nie prowadzi medycznej działalności gospodarczej. Dokument potwierdzający posiadanie specjalizacji w zakresie okulistyki. Oświadczenie, że w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 1 do ogłoszenia). Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym - załącznik nr 1 do ogłoszenia. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne we właściwym oddziale ZUS lub KRUS - załącznik nr 1 do ogłoszenia. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej. Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania wniosku (załącznik nr 2 do ogłoszenia). Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisującym jest lub są właściciele firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. Oświadczenie o stażu pracy w oddziale okulistycznym w zakresie leczenia zeza i niedowidzenia i / lub poradni leczenia zeza i niedowidzenia (załącznik nr 1 do ogłoszenia) Oświadczenie o ustaleniu zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Dotyczy osób nie prowadzących działalności gospodarczej. (załącznik nr 3 do ogłoszenia) Oświadczenie o posiadaniu upoważnienia do wystawiania zaświadczeń lekarskich udzielonego przez ZUS (tj. zaświadczeń lekarskich o czasowej niezdolności do pracy z powodu choroby lub pobytu w szpitalu, a także konieczności sprawowania opieki nad chorym członkiem rodziny) - załącznik nr 1 do ogłoszenia. Oświadczenie, że w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi zaświadczenie lekarskie o zdolności do wykonywania przedmiotu zamówienia (Ustawa z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy) oraz przedstawi orzeczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych (Ustawa z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczania chorób zakaźnych) - załącznik nr 1 do ogłoszenia. Oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane z należytą starannością, z poszanowaniem praw pacjenta, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, aktualną wiedzą medyczną i zasadami etyki zawodowej. (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1.Cena 0-60 W ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0-60. Najwyższą liczbę punktów - 60 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę za 1 pkt rozliczeniowy, a każda następna według poniższego wzoru: cena najniższa [zł] Liczba punktów ofert ocenianej = --------------------------------- X 60 pkt. cena oferty ocenianej [zł] Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej cena za punkt powinna zawierać doliczone wszystkie składki (społeczne, zdrowotne, emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe i inne), które będzie miał płacić Zamawiający zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia. W przypadku zmiany oświadczenia zakłada się, że koszt brutto (łączny koszt obciążający Zamawiającego) nie zwiększy się. 2.Doświadczenie Wykonawcy 0-15 Kryterium doświadczenia Wykonawcy podlega ocenie na podstawie oświadczenia o łącznym stażu pracy w oddziale okulistycznym w zakresie leczenia zeza i niedowidzenia i / lub poradni leczenia zeza i niedowidzenia. W ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0-15. Oceny dokonują członkowie Komisji Przetargowej w następujący sposób: staż pracy do 5 lat 0 staż pracy powyżej 5 lat do 10 lat 10 staż pracy powyżej 10 lat 15 3.Posiadany stopień specjalizacji 25 Kryterium posiadania stopnia specjalizacji przez Wykonawcę podlega ocenie na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie specjalizacji w zakresie okulistyki. W ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty - 25. Oceny dokonują członkowie Komisji Przetargowej w następujący sposób: Tytuł lekarza specjalisty okulistyki 25
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Specjalizacja - 25
- 3 - Doświadczenie - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień umowy zawartej w drodze negocjacji w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a)zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany osoby samego Wykonawcy (np. zmiany siedziby, adresu, nazwy), b)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, c)zmiany rodzaju świadczeń i zakresu obowiązków, d)zmiany miejsca wykonywania świadczenia, e)zmiany okresu obowiązywania umowy, f)zmiany limitu punktów / świadczeń, g)zmiany dotyczące terminów płatności wynagrodzenia, h)zmiany limitu godzin świadczenia usług przez Wykonawcę (zmiana harmonogramu), i)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wartości umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Płatnikiem Głównym, wynagrodzenie Wykonawcy nie może być wyższe niż % ceny Płatnika Głównego, określonej w § 8 umowy, j)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy koszty świadczonych usług poniesione przez Zamawiającego będą przewyższały 50% ceny należnej Wykonawcy za 1 punkt rozliczeniowy, k)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cennika usług Zamawiającego i/lub zmiany cen świadczeń w umowach zawartych przez Zamawiającego z Płatnikami, przy czym cena (stawka kwotowa) świadczenia ustalona w umowie z Wykonawcą nie może być wyższa niż odpowiedni procent ceny określony w § 8 pkt. 5 umowy, l)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany oświadczenia Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej umowy pod warunkiem, że łączny koszt świadczonych usług poniesionych przez Zamawiającego nie ulegnie zwiększeniu, m)zmiany wysokości wynagrodzenia po przekroczeniu limitu punktów, n)zmiany wysokości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej spowodowane zmianami obowiązujących przepisów, o)zmiany długości łącznego czasu przerw w świadczeniu usług w ciągu roku, p)zmiany sposobu rozliczeń stron w przypadku zmiany zasad finansowania świadczeń przez Płatnika Głównego, q)zmiany listy udzielanych porad i wystawianych zaświadczeń o których mowa w § 8 pkt 5.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Dobrzyńska 21/23
50-403 Wrocław
pok. 428 (IV p.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23 50-403 Wrocław pok. 419 (IV p.) - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi cateringowe dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 103 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz komputera stacjonarnego na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia
- SZP/242-222/2024 Dostawa kompaktowego proszkowego dyfraktometru rentgenowskiego XRD z osprzętem dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa leków - import docelowy
- TP 84/24 - Przedłużenie wsparcia na serwery fizyczne, macierze oraz bibliotekę taśmową oraz przedłużenie wsparcia na Access Point (AP) i kontroler Aruba II
- Opracowanie analizy potencjału retencyjnego na obszarze województwa dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Świadczenie usług asystenckich przez asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania lub na terenie miasta Gniezna
- Usługi opiekuńczo pielęgnacyjne świadczone na terenie miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wymagających pomocy, z terenu miasta Wałbrzycha
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych - usług rehabilitacyjnych w miejscu zamieszkania dla klientów M-GOPS w Białej Rawskiej, uczestników projektu "CUŚ DOBREGO 2"
- "Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.