Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Dębica: Prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dębica - przetarg 2
Numer ogłoszenia: 501112 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dębica , ul. Rzeszowska 142, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6703329, 6704828, faks 014 6703072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Dębica - przetarg 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg wywozowych i szlaków zrywkowych polegać będą na: likwidacji uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji w/w ciągów komunikacyjnych, a w szczególności będą obejmować.: ścinanie równiarką przewyższonych poboczy, odtworzenie lub wykopanie rowów przydrożnych, rozluźnienie nawierzchni drogi za pomocą rozdrabniacza RSD zmawiającego lub własnym, profilowanie równiarką drogową rozluźnionej nawierzchni drogi, zakup, transport, rozłożenie kruszywa zgodnego z SIWZ, uwałowanie nawierzchni drogi przy użyciu walca wibracyjnego o masie 8-10 ton, remont lub zakup i zamontowanie przepustów drogowych wraz z przyczółkami prefabrykowanymi, wykonanie i montaż wodospustów. Uszkodzenia nawierzchni dróg i szlaków na powierzchniach do 10 m2 należy likwidować poprzez miejscowe rozluźnienie nawierzchni, zasypanie i rozplantowanie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ a następnie zagęszczenie go zagęszczarką płytową. Uszkodzenia na większych powierzchniach należy likwidować poprzez: ścięcie przewyższonych poboczy, odtworzenie rowów przydrożnych wraz z ewentualnym karczowaniem pni, wykonanie bądź remoncie przepustów pod koroną drogi wraz z zamontowaniem przyczółków, powierzchniowe rozluźnienie nawierzchni za pomocą rozdrabniacza RSD (w posiadaniu Zamawiającego), profilowanie korony drogi za pomocą równiarki, dowiezienie i rozłożenie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ, montaż wodospustów - wg pkt. 3.3 i zał. nr 5, powtórne zagęszczenie nawierzchni za pomocą walca wibracyjnego o masie własnej 8 -10 ton. Projekt wodospustu zawiera załącznik nr 5. Wodospust należy wykonać z drewna jodłowego. Podstawowa długość wodospustu to 6 mb (w przypadku konieczności zamontowania wodospustu innej długości konieczność taka będzie wskazana w zleceniu pracy - w takim przypadku wartość wodospustu będzie stanowiła wynik następującego działania: (cena za szt./6) * ilość metrów wodospustu). W drodze wodospust powinien być zamontowany pod kątem 45 stopni do osi drogi, ze spadkiem równym spadkowi nawierzchni. W drodze należy zamontować go w taki sposób, aby obejmował swoim działaniem całą szerokość jezdni oraz pobocze po stronie rowu, do którego ma odprowadzać wodę. Po osadzeniu wodosustu w drodze należy zagęścić przylegającą do jego ścianek nawierzchnię w taki sposób, aby znajdował się w jednej linii z nawierzchnią (nie może wystawać ponad nawierzchnię ani być w niej zagłębiony). Szczegółowy opis wykonania i odbioru wykonanych usług zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ - Opis wykonania i odbioru prac. Teren realizacji zamówienia - Nadleśnictwo Dębica..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda uiszczenia wadium w wysokości: - dla części I - 1029,00 PLN, - dla części III - 1002,00 PLN, - dla części IV -2069,00 PLN, - dla części VII - 2044,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z poniższych form: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami) W przypadku wyboru formy pieniężnej wniesienia wadium, właściwą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BOŚ S.A. w Tarnowie, nr konta 42 1540 1203 2053 4289 0089 0001, Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, kserokopię tego dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty, Wadium należy wnieść do dnia 12.12.2013 r. do godz. 08:00. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wiosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócona wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, Wykonawca wykonał w sposób należyty dwie prace odpowiadające swym zakresem przedmiotowi zamówienia polegające w szczególności na: budowie albo bieżącym utrzymaniu dróg lub szlaków zrywkowych, oczyszczaniu istniejących i kopaniu nowych rowów, montowaniu wodospustów. Wartość łączna wykonanych usług w tym okresie musi wynosić minimum 100 tyś. zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca będzie dysponował następującym sprzętem: - koparka o pojemności łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt., - koparka na podwoziu gąsienicowym o pojemności łyżki typu skarpówka min. 0,25 m3 - 1 szt., - ciągnik z napędem 4x4 o mocy min. 140 kW wyposażony w przekładnię biegów pełzających - 1 szt., - spycharka o mocy min. 75 KM - 1 szt., - zagęszczarka płytowa o masie ponad 100 kg i sile odśrodkowej min. 20 kN - 1 szt., - walec wibracyjny do zagęszczania nawierzchni o masie własnej 8-10 ton - 1 szt., - równiarka - 1 szt., - kruszarka do dróg - 1 szt. W posiadaniu Zamawiającego pozostają maszyny do: rozdrabniania nawierzchni i kopania rowów, które Zamawiający udostępni odpłatnie. Wykaz sprzętu, stawki oraz wzór umowy najmu znajduje się w załączniku 8 i 9 do nin. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował grupą, co najmniej 5 (pięciu) osób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do treści umowy w przypadku: a. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, b. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń), c. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d. wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązujących przepisów, e. konieczność wykonania prac archeologicznych lub innych na terenie wykonywania prac, które będą obejmować teren, na którym będą wykonywane prace objęte umową, f. wystąpienie siły wyższej, g. nie przekazania przez Zamawiającego tereny wykonywania prac, który będzie obejmował teren, na którym będą wykonywane prace w terminie określonym w umowie, h. niezawinionego przez Wykonawcę ograniczenia dostępności terenu wykonywania prac, i. wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania wykonywania prac przez inspektora nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), j. zakresu rzeczowego i lokalizacji prac będących przedmiotem umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadnionych potrzebą gospodarczą, lub gdy wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niekorzystne dla Zamawiającego lub z różnych przyczyn nie leży w interesie publicznym, k. w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż na okres trwania tych okoliczności, l. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany zabezpieczenia umowy (art. 149, ust. 1 PZP), m.Przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę, n. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie wprowadzenia lub zmiany harmonogramu prac, sposobu rozliczania za wykonane prace w przypadku wystąpienia uzasadnionych konieczności lub zmiany w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależnie od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, kwarantanny, embargo, rewolucje, zamieszki strajki
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_debica/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dębica, ul. Rzeszowska 142, 39-200 Dębica lub debica@krakow.lasy.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dębica, ul. Rzeszowska 142, 39-200 Dębica pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bieżące utrzymanie dróg i szlaków zrywkowych w Leśnictwie Wolica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg wywozowych i szlaków zrywkowych polegać będą na: likwidacji uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji w/w ciągów komunikacyjnych, a w szczególności będą obejmować.: ścinanie równiarką przewyższonych poboczy, odtworzenie lub wykopanie rowów przydrożnych, rozluźnienie nawierzchni drogi za pomocą rozdrabniacza RSD zmawiającego lub własnym, profilowanie równiarką drogową rozluźnionej nawierzchni drogi, zakup, transport, rozłożenie kruszywa zgodnego z SIWZ, uwałowanie nawierzchni drogi przy użyciu walca wibracyjnego o masie 8-10 ton, remont lub zakup i zamontowanie przepustów drogowych wraz z przyczółkami prefabrykowanymi, wykonanie i montaż wodospustów. Uszkodzenia nawierzchni dróg i szlaków na powierzchniach do 10 m2 należy likwidować poprzez miejscowe rozluźnienie nawierzchni, zasypanie i rozplantowanie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ a następnie zagęszczenie go zagęszczarką płytową. Uszkodzenia na większych powierzchniach należy likwidować poprzez: ścięcie przewyższonych poboczy, odtworzenie rowów przydrożnych wraz z ewentualnym karczowaniem pni, wykonanie bądź remoncie przepustów pod koroną drogi wraz z zamontowaniem przyczółków, powierzchniowe rozluźnienie nawierzchni za pomocą rozdrabniacza RSD (w posiadaniu Zamawiającego), profilowanie korony drogi za pomocą równiarki, dowiezienie i rozłożenie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ, montaż wodospustów - wg pkt. 3.3 i zał. nr 5, powtórne zagęszczenie nawierzchni za pomocą walca wibracyjnego o masie własnej 8 -10 ton. Projekt wodospustu zawiera załącznik nr 5. Wodospust należy wykonać z drewna jodłowego. Podstawowa długość wodospustu to 6 mb (w przypadku konieczności zamontowania wodospustu innej długości konieczność taka będzie wskazana w zleceniu pracy - w takim przypadku wartość wodospustu będzie stanowiła wynik następującego działania: (cena za szt./6) * ilość metrów wodospustu). W drodze wodospust powinien być zamontowany pod kątem 45 stopni do osi drogi, ze spadkiem równym spadkowi nawierzchni. W drodze należy zamontować go w taki sposób, aby obejmował swoim działaniem całą szerokość jezdni oraz pobocze po stronie rowu, do którego ma odprowadzać wodę. Po osadzeniu wodosustu w drodze należy zagęścić przylegającą do jego ścianek nawierzchnię w taki sposób, aby znajdował się w jednej linii z nawierzchnią (nie może wystawać ponad nawierzchnię ani być w niej zagłębiony). Szczegółowy opis wykonania i odbioru wykonanych usług zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ Opis wykonania i odbioru prac. Teren realizacji zamówienia - Nadleśnictwo Dębica, Leśnictwo Wolica..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg i szlaków zrywkowych w leśnictwie Jaworze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg wywozowych i szlaków zrywkowych polegać będą na: likwidacji uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji w/w ciągów komunikacyjnych, a w szczególności będą obejmować.: ścinanie równiarką przewyższonych poboczy, odtworzenie lub wykopanie rowów przydrożnych, rozluźnienie nawierzchni drogi za pomocą rozdrabniacza RSD zmawiającego lub własnym, profilowanie równiarką drogową rozluźnionej nawierzchni drogi, zakup, transport, rozłożenie kruszywa zgodnego z SIWZ, uwałowanie nawierzchni drogi przy użyciu walca wibracyjnego o masie 8-10 ton, remont lub zakup i zamontowanie przepustów drogowych wraz z przyczółkami prefabrykowanymi, wykonanie i montaż wodospustów. Uszkodzenia nawierzchni dróg i szlaków na powierzchniach do 10 m2 należy likwidować poprzez miejscowe rozluźnienie nawierzchni, zasypanie i rozplantowanie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ a następnie zagęszczenie go zagęszczarką płytową. Uszkodzenia na większych powierzchniach należy likwidować poprzez: ścięcie przewyższonych poboczy, odtworzenie rowów przydrożnych wraz z ewentualnym karczowaniem pni, wykonanie bądź remoncie przepustów pod koroną drogi wraz z zamontowaniem przyczółków, powierzchniowe rozluźnienie nawierzchni za pomocą rozdrabniacza RSD (w posiadaniu Zamawiającego), profilowanie korony drogi za pomocą równiarki, dowiezienie i rozłożenie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ, montaż wodospustów - wg pkt. 3.3 i zał. nr 5, powtórne zagęszczenie nawierzchni za pomocą walca wibracyjnego o masie własnej 8 -10 ton. Projekt wodospustu zawiera załącznik nr 5. Wodospust należy wykonać z drewna jodłowego. Podstawowa długość wodospustu to 6 mb (w przypadku konieczności zamontowania wodospustu innej długości konieczność taka będzie wskazana w zleceniu pracy - w takim przypadku wartość wodospustu będzie stanowiła wynik następującego działania: (cena za szt./6) * ilość metrów wodospustu). W drodze wodospust powinien być zamontowany pod kątem 45 stopni do osi drogi, ze spadkiem równym spadkowi nawierzchni. W drodze należy zamontować go w taki sposób, aby obejmował swoim działaniem całą szerokość jezdni oraz pobocze po stronie rowu, do którego ma odprowadzać wodę. Po osadzeniu wodosustu w drodze należy zagęścić przylegającą do jego ścianek nawierzchnię w taki sposób, aby znajdował się w jednej linii z nawierzchnią (nie może wystawać ponad nawierzchnię ani być w niej zagłębiony). Szczegółowy opis wykonania i odbioru wykonanych usług zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ Opis wykonania i odbioru prac. Teren realizacji zamówienia - Nadleśnictwo Dębica, Leśnictwo Jaworze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg i szlaków zrywkowych w Leśnictwie Chotowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg wywozowych i szlaków zrywkowych polegać będą na: likwidacji uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji w/w ciągów komunikacyjnych, a w szczególności będą obejmować.: ścinanie równiarką przewyższonych poboczy, odtworzenie lub wykopanie rowów przydrożnych, rozluźnienie nawierzchni drogi za pomocą rozdrabniacza RSD zmawiającego lub własnym, profilowanie równiarką drogową rozluźnionej nawierzchni drogi, zakup, transport, rozłożenie kruszywa zgodnego z SIWZ, uwałowanie nawierzchni drogi przy użyciu walca wibracyjnego o masie 8-10 ton, remont lub zakup i zamontowanie przepustów drogowych wraz z przyczółkami prefabrykowanymi, wykonanie i montaż wodospustów. Uszkodzenia nawierzchni dróg i szlaków na powierzchniach do 10 m2 należy likwidować poprzez miejscowe rozluźnienie nawierzchni, zasypanie i rozplantowanie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ a następnie zagęszczenie go zagęszczarką płytową. Uszkodzenia na większych powierzchniach należy likwidować poprzez: ścięcie przewyższonych poboczy, odtworzenie rowów przydrożnych wraz z ewentualnym karczowaniem pni, wykonanie bądź remoncie przepustów pod koroną drogi wraz z zamontowaniem przyczółków, powierzchniowe rozluźnienie nawierzchni za pomocą rozdrabniacza RSD (w posiadaniu Zamawiającego), profilowanie korony drogi za pomocą równiarki, dowiezienie i rozłożenie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ, montaż wodospustów - wg pkt. 3.3 i zał. nr 5, powtórne zagęszczenie nawierzchni za pomocą walca wibracyjnego o masie własnej 8 -10 ton. Projekt wodospustu zawiera załącznik nr 5. Wodospust należy wykonać z drewna jodłowego. Podstawowa długość wodospustu to 6 mb (w przypadku konieczności zamontowania wodospustu innej długości konieczność taka będzie wskazana w zleceniu pracy - w takim przypadku wartość wodospustu będzie stanowiła wynik następującego działania: (cena za szt./6) * ilość metrów wodospustu). W drodze wodospust powinien być zamontowany pod kątem 45 stopni do osi drogi, ze spadkiem równym spadkowi nawierzchni. W drodze należy zamontować go w taki sposób, aby obejmował swoim działaniem całą szerokość jezdni oraz pobocze po stronie rowu, do którego ma odprowadzać wodę. Po osadzeniu wodosustu w drodze należy zagęścić przylegającą do jego ścianek nawierzchnię w taki sposób, aby znajdował się w jednej linii z nawierzchnią (nie może wystawać ponad nawierzchnię ani być w niej zagłębiony). Szczegółowy opis wykonania i odbioru wykonanych usług zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ Opis wykonania i odbioru prac. Teren realizacji zamówienia - Nadleśnictwo Dębica..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg i szlaków zrywkowych w Leśnictwie Wałki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu bieżącego utrzymania dróg wywozowych i szlaków zrywkowych polegać będą na: likwidacji uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji w/w ciągów komunikacyjnych, a w szczególności będą obejmować.: ścinanie równiarką przewyższonych poboczy, odtworzenie lub wykopanie rowów przydrożnych, rozluźnienie nawierzchni drogi za pomocą rozdrabniacza RSD zmawiającego lub własnym, profilowanie równiarką drogową rozluźnionej nawierzchni drogi, zakup, transport, rozłożenie kruszywa zgodnego z SIWZ, uwałowanie nawierzchni drogi przy użyciu walca wibracyjnego o masie 8-10 ton, remont lub zakup i zamontowanie przepustów drogowych wraz z przyczółkami prefabrykowanymi, wykonanie i montaż wodospustów. Uszkodzenia nawierzchni dróg i szlaków na powierzchniach do 10 m2 należy likwidować poprzez miejscowe rozluźnienie nawierzchni, zasypanie i rozplantowanie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ a następnie zagęszczenie go zagęszczarką płytową. Uszkodzenia na większych powierzchniach należy likwidować poprzez: ścięcie przewyższonych poboczy, odtworzenie rowów przydrożnych wraz z ewentualnym karczowaniem pni, wykonanie bądź remoncie przepustów pod koroną drogi wraz z zamontowaniem przyczółków, powierzchniowe rozluźnienie nawierzchni za pomocą rozdrabniacza RSD (w posiadaniu Zamawiającego), profilowanie korony drogi za pomocą równiarki, dowiezienie i rozłożenie materiału określonego w pkt. 3.5 niniejszego SIWZ, montaż wodospustów - wg pkt. 3.3 i zał. nr 5, powtórne zagęszczenie nawierzchni za pomocą walca wibracyjnego o masie własnej 8 -10 ton. Projekt wodospustu zawiera załącznik nr 5. Wodospust należy wykonać z drewna jodłowego. Podstawowa długość wodospustu to 6 mb (w przypadku konieczności zamontowania wodospustu innej długości konieczność taka będzie wskazana w zleceniu pracy - w takim przypadku wartość wodospustu będzie stanowiła wynik następującego działania: (cena za szt./6) * ilość metrów wodospustu). W drodze wodospust powinien być zamontowany pod kątem 45 stopni do osi drogi, ze spadkiem równym spadkowi nawierzchni. W drodze należy zamontować go w taki sposób, aby obejmował swoim działaniem całą szerokość jezdni oraz pobocze po stronie rowu, do którego ma odprowadzać wodę. Po osadzeniu wodosustu w drodze należy zagęścić przylegającą do jego ścianek nawierzchnię w taki sposób, aby znajdował się w jednej linii z nawierzchnią (nie może wystawać ponad nawierzchnię ani być w niej zagłębiony). Szczegółowy opis wykonania i odbioru wykonanych usług zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ Opis wykonania i odbioru prac. Teren realizacji zamówienia - Nadleśnictwo Dębica..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Nasadzenia drzew i krzewów, ich utrzymanie oraz wycinka na gruntach stanowiących własność Gminy Miasta Dębica.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- DIETET. ŚR. SPOŻ. SPEC. PRZEZN. ŻYWIEN.: MLEKO DLA NIEMOWLĄT W P. I, DIETA KOMPLETNA W P. II ORAZ DIETA NIEKOMPLETNA WSPOMAG. LECZENIE RAN - SUPLEMENT DIETY W P. III DLA AP. SZPIT. W ZOZ W D-CY
- Sukcesywny zakup i dostawa żywności w 2025r. dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy
- Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2025 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pozyskanie i zrywka drewna oraz zabiegi pielęgnacyjne i zabezpieczające w lasach mienia Gminy Oleszyce.
- Prace związane z wycinką drzew pod rozbudowę drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
- Prace leśne w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, szkółek leśnych, nasiennictwa.
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.