eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiDOSTAWA PALIWA W SYSTEMIE KART FLOTOWYCH LUB RÓWNOWAŻNYM DLA SAMOCHODÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ NALEŻĄCYCH DO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ZĄBKACH SP. Z O.O



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Ząbki: DOSTAWA PALIWA W SYSTEMIE KART FLOTOWYCH LUB RÓWNOWAŻNYM DLA SAMOCHODÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ NALEŻĄCYCH DO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ZĄBKACH SP. Z O.O
Numer ogłoszenia: 501424 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, faks 0-22 781 68 18 wew. 137.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIWA W SYSTEMIE KART FLOTOWYCH LUB RÓWNOWAŻNYM DLA SAMOCHODÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ NALEŻĄCYCH DO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ZĄBKACH SP. Z O.O.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa w systemie kart flotowych lub równoważnym dla samochodów, maszyn i urządzeń należących do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa do samochodów, maszyn i urządzeń w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: - benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej nie mniejszej niż 95 - około 3 000 litrów; - olej napędowy ON - około 30 000 litrów. Częstotliwość tankowania odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana według cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu, pomniejszonych o % rabatu. Zamawiający informuje, że podane w niniejszej specyfikacji wielkości zamówienia są wielkościami szacunkowymi i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości (mniejszych ilości), ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. Rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionej przez zamawiającego ilości paliw. 3. Wykonawca: - zapewni możliwość tankowania paliwa we wszystkie dni miesiąca przez całą dobę. - gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, według obowiązujących norm. W zależności od aktualnych temperatur otoczenia Wykonawca winien dostarczać gatunek paliwa spełniający wymagania temperaturowe. - Umożliwi tankowanie paliwa w formie bezgotówkowej. Rozliczenie za zakupione paliwo w ciągu 14 dni od wystawienia faktury - Umożliwi zamawiającemu wgląd w ewidencję o której mowa w punkcie 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprzez stronę internetową. 4. Wykonawca w ciągu 10 dni roboczych od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże zamawiającemu karty flotowe lub równoważne umożliwiające zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa na terenie całego kraju. 5. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, stanu licznika pojazdu w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. Ilość kart flotowych lub równoważnych może ulec zmianie wraz z zakupem nowych pojazdów lub zbyciem starych przez zamawiającego. 6. Stacja paliw Wykonawcy musi być zlokalizowana na terenie miasta Ząbki lub w obrębie do 5 km od granic administracyjnych miasta Ząbki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które powodują konieczność dostosowania umowy do nowych okoliczności, w szczególności: awarii, klęski żywiołowej, siły wyższej, konieczności wykonania robót dodatkowych, wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, zmiany kluczowego personelu, zmiany kolejności wykonywania części zamówienia, uzasadnionej zmiany technologii wykonywania robót, zmiany obowiązujących przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Piłsudskiego 2 (Przetargi).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Piłsudskiego 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.