eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłużnicaŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W PŁUŻNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Płużnica: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W PŁUŻNICY
Numer ogłoszenia: 501462 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płużnica , 87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 687 52 00, faks 56 688 73 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W PŁUŻNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Płużnicy. 2. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w budynku wolnostojącym, dwukondygnacyjnym. W budynku znajduje się: 14 biur, sekretariat, gabinet Wójta, pokój socjalny, 3 łazienki, piwnica oraz archiwum. 3. Zakres sprzątania został określony w załączniku nr 1a do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) świadczenia usług w oparciu o osoby nie karane, przeszkolone w zakresie bhp i ppoż, mające czysty i schludny wygląd oraz cechujące się wysoką kulturą osobistą; 2) wyposażenia osób wykonujących przedmiot zamówienia w estetyczny strój roboczy oznakowany logo Wykonawcy lub posiadających identyfikator ze zdjęciem; 3) wykonywania przedmiotu zamówienia we wszystkie dni pracy urzędu tj.: poniedziałek, środa i czwartek od godziny 15.00; wtorek od godziny 16.00; piątek od godziny 14.00, z zastrzeżeniem punktu 5 i 6; 4) zapewnienia takiej ilości osób, aby codzienne sprzątanie przebiegało sprawnie i dokładnie - minimum 1 osoba; 5) zapewnienia (również w dni wolne od pracy) serwisu sprzątającego i wykonywania usług sprzątania (bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia) w sytuacjach wymagających interwencji np. awarie, prace konserwatorskie, remonty, itp.; 6) w odniesieniu do wykonywania usług sprzątania na sali posiedzeń oraz korytarzu na parterze urzędu, w przypadku uroczystości przypadających w dniu wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienie w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu w którym odbywała się uroczystość w godzinach rannych, przed rozpoczęciem pracy urzędu - świadczenie usług w tym zakresie nie powoduje zwolnienia Wykonawcy z wykonywania obowiązków w godzinach określonych w punkcie 3 wyżej; 7) zapewnienia zastępstwa w przypadku nieobecności osób wykonujących przedmiot umowy; 8) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami wykonującymi przedmiot zamówienia oraz jakością świadczonych usług; 9) ponoszenia odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy, w czasie wykonywania usługi - wobec Zamawiającego i osób trzecich; 10) sporządzania miesięcznych list obecności osób wykonujących przedmiot zamówienia. 5. Wykonawca zapewni w własnym zakresie i na koszt własny materiały i preparaty czyszczące, dezynfekujące, pielęgnujące w tym m.in.: 1) środki do mycia i dezynfekowania podłóg, ścian, sanitariatów; 2) środki (płyny, mleczka) do utrzymywania czystości mebli; 3) środki do utrzymania czystości sprzętów biurowych; 4) środki do czyszczenia powierzchni szklanych; 5) foliowe worki na śmieci, itp.. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny zapewni w łazienkach: 1) ręczniki papierowe białe, o neutralnym zapachu, w rolce pasujące do pojemników będących w posiadaniu Zamawiającego - miesięczne zużycie na jedną łazienkę około 20 rolek; 2) papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, o gramaturze od 36g/m2, w rolce pasujący do uchwytów będących w posiadaniu Zamawiającego - miesięczne zużycie na jedną łazienkę około 60 rolek; 3) mydło w płynie, w kolorze białym, o właściwościach myjąco - pielęgnacyjnych, nie powodujące wysuszania skóry - miesięczne zużycie na jedną łazienkę około 5 litrów; 4) kostki zapachowe do muszli klozetowych oraz do pisuarów - miesięczne zużycie 4 kostki na jeden sanitariat; 5) odświeżacze powietrza w aerozolu, pojemnik metalowy o pojemności niemniejszej niż 300 ml, z rozpylaczem skutecznie odświeżający powietrze w pomieszczeniu, o przyjemnym, łagodnym zapachu - miesięczne zużycie na jedną łazienkę 4 sztuki. 7. Wszystkie zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i preparaty muszą posiadać atesty certyfikaty dopuszczające je do stosowania i obrotu w Polsce. Muszą być o neutralnym, delikatnym zapachu lub bezzapachowe, antypoślizgowe, nie zostawiające smug, dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty dotyczące stosowanych środków czystości. 8. Usługa musi być wykonana w sposób umożliwiający utrzymanie całej powierzchni budynku w należytej czystości i nie powodujący nawarstwiania się brudu, zwłaszcza na podłogach i w toaletach. 9. Usługa będzie wykonywana przy użyciu profesjonalnego sprzętu, którym dysponuje Wykonawca. Maszyny i urządzenia używane do sprzątania muszą być ekologiczne, bezkurzowe, o niskim natężeniu hałasu. Usługa ma być wykonywana w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu. 10. Wykonawca wyznaczy osobę nadzorującą wykonywanie usługi, która będzie na bieżąco utrzymywać kontakt z Zamawiającym. 11. Wykonawca odpowiada materialnie za straty poniesione przez Zamawiającego powstałe na skutek nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia - do pełnej wysokości straty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp; b)jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 złotych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentów i oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany urzędowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pluznica.pl /BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - w sekretariacie, pokój nr 7A, w godz.: od 7.30 do 14.30 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.