To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Płużnica: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W PŁUŻNICY
Numer ogłoszenia: 537678 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 501462 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płużnica, , 87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 687 52 00, faks 56 688 73 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W PŁUŻNICY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Płużnicy. 2. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w budynku wolnostojącym, dwukondygnacyjnym. W budynku znajduje się: 14 biur, sekretariat, gabinet Wójta, pokój socjalny, 3 łazienki, piwnica oraz archiwum. 3. Zakres sprzątania został określony w załączniku nr 1a do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) świadczenia usług w oparciu o osoby nie karane, przeszkolone w zakresie bhp i ppoż, mające czysty i schludny wygląd oraz cechujące się wysoką kulturą osobistą; 2) wyposażenia osób wykonujących przedmiot zamówienia w estetyczny strój roboczy oznakowany logo Wykonawcy lub posiadających identyfikator ze zdjęciem; 3) wykonywania przedmiotu zamówienia we wszystkie dni pracy urzędu tj.: poniedziałek, środa i czwartek od godziny 15.00; wtorek od godziny 16.00; piątek od godziny 14.00, z zastrzeżeniem punktu 5 i 6; 4) zapewnienia takiej ilości osób, aby codzienne sprzątanie przebiegało sprawnie i dokładnie - minimum 1 osoba; 5) zapewnienia (również w dni wolne od pracy) serwisu sprzątającego i wykonywania usług sprzątania (bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia) w sytuacjach wymagających interwencji np. awarie, prace konserwatorskie, remonty, itp.; 6) w odniesieniu do wykonywania usług sprzątania na sali posiedzeń oraz korytarzu na parterze urzędu, w przypadku uroczystości przypadających w dniu wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienie w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu w którym odbywała się uroczystość w godzinach rannych, przed rozpoczęciem pracy urzędu - świadczenie usług w tym zakresie nie powoduje zwolnienia Wykonawcy z wykonywania obowiązków w godzinach określonych w punkcie 3 wyżej; 7) zapewnienia zastępstwa w przypadku nieobecności osób wykonujących przedmiot umowy; 8) prowadzenia stałego nadzoru nad osobami wykonującymi przedmiot zamówienia oraz jakością świadczonych usług; 9) ponoszenia odpowiedzialności i wszelkich kosztów finansowych z tytułu szkód wyrządzonych przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy, w czasie wykonywania usługi - wobec Zamawiającego i osób trzecich; 10) sporządzania miesięcznych list obecności osób wykonujących przedmiot zamówienia. 5. Wykonawca zapewni w własnym zakresie i na koszt własny materiały i preparaty czyszczące, dezynfekujące, pielęgnujące w tym m.in.: 1) środki do mycia i dezynfekowania podłóg, ścian, sanitariatów; 2) środki (płyny, mleczka) do utrzymywania czystości mebli; 3) środki do utrzymania czystości sprzętów biurowych; 4) środki do czyszczenia powierzchni szklanych; 5) foliowe worki na śmieci, itp.. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny zapewni w łazienkach: 1) ręczniki papierowe białe, o neutralnym zapachu, w rolce pasujące do pojemników będących w posiadaniu Zamawiającego - miesięczne zużycie na jedną łazienkę około 20 rolek; 2) papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, o gramaturze od 36g/m2, w rolce pasujący do uchwytów będących w posiadaniu Zamawiającego - miesięczne zużycie na jedną łazienkę około 60 rolek; 3) mydło w płynie, w kolorze białym, o właściwościach myjąco - pielęgnacyjnych, nie powodujące wysuszania skóry - miesięczne zużycie na jedną łazienkę około 5 litrów; 4) kostki zapachowe do muszli klozetowych oraz do pisuarów - miesięczne zużycie 4 kostki na jeden sanitariat; 5) odświeżacze powietrza w aerozolu, pojemnik metalowy o pojemności niemniejszej niż 300 ml, z rozpylaczem skutecznie odświeżający powietrze w pomieszczeniu, o przyjemnym, łagodnym zapachu - miesięczne zużycie na jedną łazienkę 4 sztuki. 7. Wszystkie zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i preparaty muszą posiadać atesty certyfikaty dopuszczające je do stosowania i obrotu w Polsce. Muszą być o neutralnym, delikatnym zapachu lub bezzapachowe, antypoślizgowe, nie zostawiające smug, dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty dotyczące stosowanych środków czystości. 8. Usługa musi być wykonana w sposób umożliwiający utrzymanie całej powierzchni budynku w należytej czystości i nie powodujący nawarstwiania się brudu, zwłaszcza na podłogach i w toaletach. 9. Usługa będzie wykonywana przy użyciu profesjonalnego sprzętu, którym dysponuje Wykonawca. Maszyny i urządzenia używane do sprzątania muszą być ekologiczne, bezkurzowe, o niskim natężeniu hałasu. Usługa ma być wykonywana w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu. 10. Wykonawca wyznaczy osobę nadzorującą wykonywanie usługi, która będzie na bieżąco utrzymywać kontakt z Zamawiającym. 11. Wykonawca odpowiada materialnie za straty poniesione przez Zamawiającego powstałe na skutek nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia - do pełnej wysokości straty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.P.H.U. "BLASK" Jacek Laskowski
jakie przetargi wygrała firma
Z.P.H.U. "BLASK" Jacek Laskowski
- ZPHU BLASK Jacek Laskowski, ul. Tysiąclecia 67, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26184,24
Oferta z najniższą ceną: 26184,24 / Oferta z najwyższą ceną: 33550,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PŁUŻNICA
więcej: przetargi PŁUŻNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.