eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa urządzeń elektronicznych - serwery, komputery i inne do elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie - część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Warszawa: Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych - serwery, komputery i inne do elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie - część I
Numer ogłoszenia: 502350 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych - serwery, komputery i inne do elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie - część I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń elektronicznych - serwery, komputery i inne będących częścią pierwszą zadania pod nazwą: Dostawa z montażem elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego miejsca i pełną dokumentacją (sporządzoną w języku polskim i angielskim), w tym potwierdzeniem licencji na przeinstalowane oprogramowanie. Realizacja pierwszej części zamówienia obejmuje zakup i dostawę urządzeń elektronicznych planowanych w następnym etapie jako sprzęt komputerowy przeznaczony docelowo do wykorzystania w ramach elektronicznego system obsługi klienta. I. ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD REALIZACJI CZĘŚCI PIERWSZEJ ZAMÓWIENIA: Lp Sprzęt urządzenie Opis Ilość 1. Serwer Serwer osiągający w teście wydajności CINT2006 Rates SPECfp_rate_base2006 na poziomie minimum 200 punktów (wyniki dostępne na stronie www.spec.org) Minimalne parametry serwera: 1. płyta główna 2. procesor 64 bitowy, dedykowany do pracy z serwerem. 3. RAM 8 GB minimum 4. Dedykowana obudowa rackowa, 1U lub większa 5. Klawiatura, myszka 6. Dwie sztuki kart sieciowych LAN 1 GB 7. Napęd DVD RW 8. Monitor 21 cali LED FULL HD 1920 x 1080 HDMI D-Sub lub parametrach wyższych 9. dwa dyski twarde SAS, minimum 300 GB, kontroler RAID-1, 10. gwarancja producenta minimum36 miesięcy, . szt. 1 2. Streamer O pojemności min 400 GB bez kompresji szt. 1 3. Szafa połączeniowa Szafa połączeniowa 24U Komplet szt. 1 4. UPS 3000VA -Do podtrzymania pracy serwera szt. 1 5. Drukarka fiskalna - Pamięć elektroniczna - komplet 20 rolek papieru kasowego, szerokość 57 mm szt. 2 6. Drukarka faktur Druk czarnobiały, laserowy, rozmiar papieru A4, prędkość druku minimum12 str/min, gwarancja minimum 36 miesięcy. szt. 1 7. Komputer docelowo przeznaczony do użytku jako komputer kasowy Komputer wyposażony w procesor osiągający w testach Sysmark 2007 wyniki nie mniejsze niż: Sysmark 2007 Overall - min. 190 pkt, Sysmark 2007 E-Learning - min. 190 pkt, Sysmark 2007 Productivity - min. 200 pkt, Sysmark 2007 3 D - min. 70 pkt (wyniki dostępne na stronie www.anandtech.com). Dysk twardy minimum 500 GB, pamięć ram minimum 4GB, klawiatura/mysz, system operacyjny minimum Windows 7. Minimum 3 letnia gwarancja na komputer w miejscu instalacji wraz z zainstalowanym potrzebnym oprogramowaniem. szt. 2 8. Laptop docelowo przeznaczony do użytku jako laptop kasowy Zabezpieczenie w razie awarii komputera głównego. Wyposażony w procesor MobileMark wydajność na poziomie: MobileMark 2007 RunTime: 1000 pkt. Performance Qualificaiton: 330 pkt.(testy na stronie http://babco.com, dysk twardy minimum 320 GB, pamięć ram minimum 4 GB, ekran 15,6 cali, system operacyjny minimum Windows 7, gwarancja producenta minimum 36 miesięcy. szt. 1 9. Monitor, docelowo przeznaczony do użytku jako monitor kasowy Monitor z kolorowym panelem dotykowym, panoramiczny 19 cali, technologia podświetlenia - LED, gwarancja producenta minimum 36 miesięcy. szt. 2 10. UPS 1500 VA System podtrzymania zasilania (docelowo przeznaczony do wykorzystania w systemie kasowym ESOK) . szt. 2 11. Switch sieciowy 24 porty 10/100/1000 Mb/s przepustowość min 41 mpps, prędkość magistrali wew. min 56Gb/s szt. 1 Wszystkie urządzenia systemu mają być fabrycznie nowe. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE URZĄDZEŃ: 1. Zamawiający wymaga gwarancji nie krótszej niż 36 m-cy na urządzenia będące przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych nieużywanych, nie starszych niż wyprodukowanych w 2012 roku urządzeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania licencji, certyfikatów i innej niezbędnej dokumentacji. 4. Urządzenia powinny mieć możliwość działania w stabilnym systemie operacyjnym zapewniającym niezawodność, bezpieczeństwo danych oraz ochronę przed niepowołanym dostępem. 5. Urządzenia powinny spełniać wymogi polskiego prawa i sprawdzone w polskich warunkach. 6. Okres gwarancji liczy się od daty podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy i oddania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, jeśli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: a) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) Dokument (np. pełnomocnictwo, wpis do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 3.5. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy. c) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. d) Formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 2) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232 A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.01.2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.