Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Warszawa: Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych - serwery, komputery i inne do elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie - część I
Numer ogłoszenia: 502350 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń elektronicznych - serwery, komputery i inne do elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie - część I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń elektronicznych - serwery, komputery i inne będących częścią pierwszą zadania pod nazwą: Dostawa z montażem elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla Białołęckiego Ośrodka Sportu przy ul. Światowida 56 w Warszawie, wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego miejsca i pełną dokumentacją (sporządzoną w języku polskim i angielskim), w tym potwierdzeniem licencji na przeinstalowane oprogramowanie. Realizacja pierwszej części zamówienia obejmuje zakup i dostawę urządzeń elektronicznych planowanych w następnym etapie jako sprzęt komputerowy przeznaczony docelowo do wykorzystania w ramach elektronicznego system obsługi klienta. I. ZESTAWIENIE URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD REALIZACJI CZĘŚCI PIERWSZEJ ZAMÓWIENIA: Lp Sprzęt urządzenie Opis Ilość 1. Serwer Serwer osiągający w teście wydajności CINT2006 Rates SPECfp_rate_base2006 na poziomie minimum 200 punktów (wyniki dostępne na stronie www.spec.org) Minimalne parametry serwera: 1. płyta główna 2. procesor 64 bitowy, dedykowany do pracy z serwerem. 3. RAM 8 GB minimum 4. Dedykowana obudowa rackowa, 1U lub większa 5. Klawiatura, myszka 6. Dwie sztuki kart sieciowych LAN 1 GB 7. Napęd DVD RW 8. Monitor 21 cali LED FULL HD 1920 x 1080 HDMI D-Sub lub parametrach wyższych 9. dwa dyski twarde SAS, minimum 300 GB, kontroler RAID-1, 10. gwarancja producenta minimum36 miesięcy, . szt. 1 2. Streamer O pojemności min 400 GB bez kompresji szt. 1 3. Szafa połączeniowa Szafa połączeniowa 24U Komplet szt. 1 4. UPS 3000VA -Do podtrzymania pracy serwera szt. 1 5. Drukarka fiskalna - Pamięć elektroniczna - komplet 20 rolek papieru kasowego, szerokość 57 mm szt. 2 6. Drukarka faktur Druk czarnobiały, laserowy, rozmiar papieru A4, prędkość druku minimum12 str/min, gwarancja minimum 36 miesięcy. szt. 1 7. Komputer docelowo przeznaczony do użytku jako komputer kasowy Komputer wyposażony w procesor osiągający w testach Sysmark 2007 wyniki nie mniejsze niż: Sysmark 2007 Overall - min. 190 pkt, Sysmark 2007 E-Learning - min. 190 pkt, Sysmark 2007 Productivity - min. 200 pkt, Sysmark 2007 3 D - min. 70 pkt (wyniki dostępne na stronie www.anandtech.com). Dysk twardy minimum 500 GB, pamięć ram minimum 4GB, klawiatura/mysz, system operacyjny minimum Windows 7. Minimum 3 letnia gwarancja na komputer w miejscu instalacji wraz z zainstalowanym potrzebnym oprogramowaniem. szt. 2 8. Laptop docelowo przeznaczony do użytku jako laptop kasowy Zabezpieczenie w razie awarii komputera głównego. Wyposażony w procesor MobileMark wydajność na poziomie: MobileMark 2007 RunTime: 1000 pkt. Performance Qualificaiton: 330 pkt.(testy na stronie http://babco.com, dysk twardy minimum 320 GB, pamięć ram minimum 4 GB, ekran 15,6 cali, system operacyjny minimum Windows 7, gwarancja producenta minimum 36 miesięcy. szt. 1 9. Monitor, docelowo przeznaczony do użytku jako monitor kasowy Monitor z kolorowym panelem dotykowym, panoramiczny 19 cali, technologia podświetlenia - LED, gwarancja producenta minimum 36 miesięcy. szt. 2 10. UPS 1500 VA System podtrzymania zasilania (docelowo przeznaczony do wykorzystania w systemie kasowym ESOK) . szt. 2 11. Switch sieciowy 24 porty 10/100/1000 Mb/s przepustowość min 41 mpps, prędkość magistrali wew. min 56Gb/s szt. 1 Wszystkie urządzenia systemu mają być fabrycznie nowe. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE URZĄDZEŃ: 1. Zamawiający wymaga gwarancji nie krótszej niż 36 m-cy na urządzenia będące przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych nieużywanych, nie starszych niż wyprodukowanych w 2012 roku urządzeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania licencji, certyfikatów i innej niezbędnej dokumentacji. 4. Urządzenia powinny mieć możliwość działania w stabilnym systemie operacyjnym zapewniającym niezawodność, bezpieczeństwo danych oraz ochronę przed niepowołanym dostępem. 5. Urządzenia powinny spełniać wymogi polskiego prawa i sprawdzone w polskich warunkach. 6. Okres gwarancji liczy się od daty podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy i oddania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, jeśli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz ich oceny. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty, które należy załączyć do oferty: a) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) Dokument (np. pełnomocnictwo, wpis do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 3.5. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy. c) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. d) Formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 2) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197, II piętro, wejście C, pok. 232 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.01.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.