eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › przebudowa mostu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-26

POZYCJA 50256

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: przebudowa mostu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: mgr inż.Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.lublin.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa mostu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa mostu przez rów bez nazwy w km 170+792,00 drogi krajowej Nr 48 Tomaszów Mazowiecki - Potworów - Białobrzegi - Kozienice - Opactwo - Dęblin - Moszczanka - Kock na odcinku Moszczanka - Kock w m. Wąwolnica. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m. Wąwolnica km 170+792,00 drogi krajowej nr 48. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót obejmuje: naprawę poręczy, belek podporęczowych, wykonanie podwalin pod słupki nowej bariery, montaż przepustu stalowego, wsuniecie przepustu pod istniejący obiekt oraz roboty wykończeniowe przy obiekcie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4000 pln. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy: a) Wykonawca powinien posiadać przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie np. Rachunku zysku i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 4 mln zł. b) Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż równowartość 50 tys. euro. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek warunek opisany w a) muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek, przy czym podmiot wiodący (Lider) musi go spełnić co najmniej w 51 %, warunek opisany w b) musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólny Wniosek. 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do realizacji zamówienia do dyspozycji osoby wykwalifikowane, posiadające wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na wymienione stanowiska: Kierownik budowy - 5 lat ogólnego doświadczenia, 3 lata pracy na stanowisku kierowniczym, uprawnienia budowlane w specjalności mostowej; Kierownik robót drogowych - 4 lata ogólnego doświadczenia, 2 lata pracy na stanowisku kierowniczym, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla w/w stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek, powyższy warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności wymienionego w poniższej tabeli: L.p./Wyszczególnienie (parametry)/Min. liczba jednostek 1 2 3 1. Żuraw samojezdny 15 Mg 1 2. Koparka 1 W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek, powyższy warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek. 4) Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania wniosku) roboty budowlane rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że wykonał minimum 2 przepusty ze stalowych blach falistych ze światłem poziomym min. 4,0 m oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców składających wspólny Wniosek, powyższy warunek muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek, przy czym każdy z podmiotów składających wspólny Wniosek musi mieć doświadczenie w wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia. 5) Wykonanie zamówienia: Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie branży drogowej. 5.3 Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z Wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 1; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 8) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (kierować wykonaniem robót), na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 Potencjał kadrowy. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji (doświadczenia) tych osób - kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Informację o posiadanym sprzęcie, niezbędnym dla realizacji przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 Potencjał techniczny. 10) Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 Doświadczenie, z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 11) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie (podwykonawcy), na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 5 Podwykonawcy. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji (doświadczenia) tych podmiotów, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 2), 4) i 5) winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 od ppkt. 2 do 5, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (pełnomocnictwo należy załączyć do Wniosku). 9. Wniosek należy napisać w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Wnioski nieczytelne nie będą rozpatrywane. 10. Wszelkie zmiany w treści Wniosku (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 11. Strony Wniosku winny być ze sobą połączone, a zapisane strony Wniosku wraz z załącznikami powinny być ponumerowane. 12. W przypadku gdyby Wniosek zawierał informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych we Wniosku informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, z napisem "NIE UDOSTĘPNIAĆ - informacje zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211 z późniejszymi zmianami)".Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone. 13. Wniosek należy umieścić w opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, pok. nr 55 oraz opisanym: "Wniosek na przebudowę mostu przez r.b.n. w m. Wąwolnica". Nie otwierać przed dniem 05.10.2005 r. przed godz. 1100" Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta (opakowanie) winna posiadać nazwę i adres składającego Wniosek, aby można było odesłać go w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. 14. Należy zatrzymać kopię złożonego Wniosku. 15. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 11 do 14 nie będzie skutkować nie zakwalifikowaniem Wykonawcy do dalszego udziału w postępowaniu, lecz wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą obciążały Wykonawcę. 16. Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 55 w terminie do dnia 05.10.2005r. do godziny 1100. 17. Ocena Wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków określonych w niniejszym Wniosku. Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 % Zamawiający zakwalifikuje 5 Wniosków, w których Wykonawcy wykażą największe doświadczenie tj. wykażą się największą liczbą robót porównywalnych z niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonanych z potwierdzoną należytą starannością. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wniosków zawiera taką samą liczbę wykonanych zamówień, Zamawiający spośród tych Wniosków wybierze te, których łączna wartość zamówień będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji. 18. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. 19. Środki ochrony prawnej Wykonawcom i innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI tej ustawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2005, godzina 11:00.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.