Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Łódź: ZP/11/2012 Materiały eksploatacyjne do pulsoksymetrów Nellcor i respiratorów Bennett 840
Numer ogłoszenia: 50261 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/11/2012 Materiały eksploatacyjne do pulsoksymetrów Nellcor i respiratorów Bennett 840.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1
1.Czujnik wielorazowy dla noworodków <3 kg kompatybilny z pulsoksymetrami Nellcor N550, N560. Typu Oxi Max N Neonatal Sensor nr 1091193 lub *równoważny -8szt
2.Czujnik jednorazowy sterylny, nie zawierający lateksu, samoprzylepny, dla niemowląt i dzieci od 3kg do 20 kg.Sensor w technologii Oximax, kalibrowany cyfrowo i anlaogowo(kompatybilny z pulsoksymetrami Nellcor N550 i N 560 oraz z kardiomonitorami Philips) typu OxiMax Max-I Infant Sensor (3-20kg), lub *równoważny -318 szt
3.Czujnik jednorazowy , sterylny, nie zawierajacy lateksu, samoprzylepny, dla noworodków poniżej 3 kg. Sensor w technologii Oximax kalibrowany cyfrowo i analogowo. (kompatybilny z pulsoksymetrami Nellcor N550 i N560 oraz kardiomonitorami Philips ) typu OxiMax MAX-N Neonatal/Adult Sensor (<3kg or >40 kg ) lub *równoważny-344 szt
4.Czujnik jednorazowy, sterylny nie zawierający lateksu, samoprzylepny, dla dzieci od 10 kg do 50 kg, Sensor w technologii Oximax, kalibrowany cyfrowo i analogowo ( kompatybilny z pulsoksymetrami Nellcor N550 i N560 oraz z kardiomonitorami Philips) typu OxiMax MAX-P Pediatric Sensor (10-50kg) lub *równoważny -264 szt
5.Kabel połączeniowy do pulsokysmterów Nellcor N550 N560, adapter SPO2 Nellcor REF SCD-10 typu SCP-10 Pulse Oximetry Cable lub *równoważny -2 szt
6.Kabel do podłączenia czujnika do saturacji- adapter SPO2 Nellcor kompatybilny z techn. Oximax, oraz Nellcor N550 N560 dł. Min. 3 m kompatybilny z pulsoksymetrami z kardiomonitorami Philips typu Cable, Pulse Oximetry, Sensor Interface DOC10 lub *równoważny-4szt
Pakiet 2
1.Czujnik tlenu do respiratora Bennet 840 Oxsygen Sensor typu czujnik Bennet nr 4-0722-14-00 lub *równowazny -4 szt
2.Wydechowy filtr przeciwbakteryjny, złącza ISO 22 mm, wielokrotnego użytku do respiratora Bennett 840 typu Reusable, filter (Re/X800, each) nr 4-070305-00 lub *równoważny -10 szt
3.Zbiornik na skropliny do respiratora Bennett 840 typu Reusable, collector vial (Re/X800, each) nr 4-074647-00 lub *równoważny -6 szt
4.Wdechowy filtr przeciwbakteryjny,złącza ISO 22 mm, wielokrotnego użytku (Re/Flex) do respiratora Bennett 840 typu Reusable(Re/Flex each) nr 4-074600-00 lub *równoważny -12 szt
5.Filtry bakteryjne do jednorazowego układu oddechowego na skropliny do respiratora Bennet 840 typu Neo Disposable (D/X800 NEO) nr 4-076408-00 lub *równoważny -250 szt
Pod pojęciem równoważny Zamawiajacy rozumie te same parametry gabarytowe, sposób mocowania oraz zakres pomiarów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679.o dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:. CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,. Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczychlub. Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczycho ile wymaga tego ustawa lubzłożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.o dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:. CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,. DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,. WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznycho ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
2.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów Aktualne ulotki karty informacyjne dotyczące oferowanego produktu w języku polskim potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego oraz instrukcja w języku polskim
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie- jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamóienia z udziałem podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany stawki podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian;
2.w przypadku niewykorzystania części asortymentu możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia poprzez przedłużenie okresu obowiązywania umowy;
3.zmiany numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
4.zamiany przedmiotowejprodukt zmienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6.zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
7.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
8.zmiany adresu siedziby firmy i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
9. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy) poziom 0 pok. nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93-338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 10:15, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy) poziom 0 pok. nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93-338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.