eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³ynary › Budowa Przedszkola w M³ynarach



Og³oszenie z dnia 2018-01-09



Og³oszenie nr 502671-N-2018 z dnia 2018-01-09 r.

Gmina M³ynary: Budowa Przedszkola w M³ynarach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Na realizacjê tego zadania Gmina otrzyma³a dofinansowanie ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia Mazury 2014 - 2020, O¶ 9 Dostêp do wysokiej jako¶ci us³ug publicznych, dzia³anie 9.3 Infrastruktura edukacyjna, poddzia³anie 9.3.5 Infrastruktura edukacji przedszkolnej.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina M³ynary, krajowy numer identyfikacyjny 17074813000000, ul. ul. Dworcowa  29 , 14420   M³ynary, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 55 2486082 w. 39, e-mail zamowienia@mlynary.pl, faks 552 486 400.
Adres strony internetowej (URL): www.mlynary.bip.doc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www,mlynary.bip.doc.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tradycyjn± poczt±,kurierem lub osobi¶cie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa Przedszkola w M³ynarach
Numer referencyjny: RG.271.03.2018.MS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia "Budowa budynku przedszkola w M³ynarach" jest wybudowanie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej - przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu na obszarze objêtym ochron± konserwatorsk±. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem wielorodzajowym i sk³ada z ró¿nych rodzajowo zamówieñ, których ³±czne wykonanie gwarantuje osi±gniêcie za³o¿onych celów przedsiêwziêcia inwestycyjnego, tj. sk³ada siê z: - us³ugi badañ archeologicznych (wraz z ewentualnymi pracami i badaniami konserwatorskimi), - robót budowlanych oraz dostaw pierwszego wyposa¿enia obiektu budowlanego. Zamówienie sk³ada siê z dwóch g³ównych elementów sk³adowych, tj.: - Element Nr I - Badania archeologiczne - Element Nr II - Roboty budowlane i elementy pierwszego wyposa¿enia obiektu budowlanego. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuj± dokumenty przetargowe: - Projekt budowlano-wykonawczy "Budowy przedszkola w M³ynarach", stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ;: - Szczegó³owe wytyczne realizacji badañ archeologicznych - ZA£¡CZNIK nr B-1, stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SIWZ; - Szczegó³owe wytyczne realizacji charakterystycznych robót budowlanych i elementów pierwszego wyposa¿enia obiektu budowlanego - ZA£¡CZNIK nr B-2, stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SIWZ. 1.1 Cel przedmiotu zamówienia 1) Cel bezpo¶redni: wykonanie badañ archeologicznych (wraz ewentualnymi pracami i badaniami konserwatorskimi) na terenie do zainwestowania - zakoñczonych zabezpieczeniem i zadokumentowaniem odkryæ archeologicznych oraz odbiorem prac archeologicznych przez Wojewódzki Urz±d Ochrony Zabytków; na podstawie zatwierdzonej pod wzglêdem merytorycznym i prawnym dokumentacji projektowej inwestycji - wykonanie wszystkich robót budowlanych, dostaw i us³ug zakoñczonych prawnym i faktycznym przekazaniem Zamawiaj±cemu przedmiotu realizacji inwestycji do u¿ytkowania i eksploatacji. 2) Cel po¶redni: - efektywna eksploatacja i u¿ytkowanie produktu realizacji inwestycji zgodnie z oczekiwanym przez Zamawiaj±cego przeznaczeniem. 1.2 Lokalizacja i stan istniej±cy Teren inwestycji zlokalizowany jest w M³ynarach na dzia³kach nr 94, 96 i 97 w obrêbie ewidencyjnym M³ynary 04, jednostka ewidencyjna 280406_4 Miasto M³ynary. Dzia³ki po³o¿one s± na obszarze zabytkowym wpisanym decyzj± A--3191 do rejestru zabytków (uk³ad urbanistyczny Starego Miasta wraz z zespo³em zabudowy), na którym obowi±zuj± przepisy o ochronie i opiece nad zabytkami. Wg MPZP miasta M³ynary dzia³ka nr 94, oznaczona symbolem A.48.U, po³o¿ona jest w strefie ¶cis³ej ochrony konserwatorskiej "A". Na dzia³ce nr 94 znajdowaæ siê bêdzie budynek przedszkola oraz inne elementy zagospodarowania terenu, bêd±ce przedmiotem inwestycji, tj.: schody zewnêtrzne, taras, pochylnia dla niepe³nosprawnych, nawierzchnie utwardzone jezdne i piesze, miejsce gromadzenia odpadów, ogrodzenie, zewnêtrzne instalacje podziemne. Dzia³ka jest zabudowana dwoma budynkami gospodarczymi, przeznaczonymi do rozbiórki. Dzia³ki nr 96 i 97 zlokalizowane s± w strefach: ¶cis³ej ochrony konserwatorskiej "A", po¶redniej ochrony konserwatorskiej "B", ochrony krajobrazu "K", a tak¿e w czê¶ci objête s± stref± ochrony archeologicznej "W" (stanowisko 1 - AZP 15-54/1 - Stare Miasto wpisane do rejestru zabytków archeologicznych pod nr 197/91 decyzj± z dnia 11.09.1991 r.). Dzia³ki nie s± zabudowane. W ramach inwestycji na dzia³ce nr 97 zaplanowano budowê placu zabaw oraz ogrodzenia, a tak¿e u³o¿enie nawierzchni utwardzonych jezdnych i pieszych na obu dzia³kach. Ze wzglêdu na po³o¿enie w strefie ochrony konserwatorskiej "W", teren inwestycji wymaga przygotowania: wszystkie planowane prace ziemne musz± byæ poprzedzone przeprowadzeniem archeologicznych badañ wykopaliskowych i sporz±dzeniem dokumentacji archeologiczno-konserwatorskiej, zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków. 1.3 Przeznaczenie obiektu i jego charakter Budynek, jako obiekt szkolnictwa przedszkolnego, pe³niæ bêdzie funkcjê dydaktyczno-wychowawcz±. Na obiekt sk³adaæ siê bêd± sale przeznaczone do zajêæ dydaktyczno-wychowawczych i zabaw oraz pomieszczenia stanowi±ce zaplecze przedszkola, takie jak: szatnie, pomieszczenia sanitarne i socjalne, biurowe, pomocnicze, techniczno - gospodarcze wraz z uk³adem komunikacyjnym. Charakterystyczne parametry obiektu - wg programu funkcjonalno-u¿ytkowego: - powierzchnia zabudowy - 402,00 m2 - powierzchnia u¿ytkowa - 509,17 m2 - ilo¶æ kondygnacji - 2 kondygnacje nadziemne (w tym poddasze u¿ytkowe) - kubatura obiektu - 3877,00 m3 1.4 Szczególne warunki realizacyjne przedmiotu zamówienia W zakres przedmiotu zamówienia wchodz± nastêpuj±ce g³ówne elementy: a) element przedmiotu zamówienia Nr I - "Badania archeologiczne"; b) element przedmiotu zamówienia Nr II - "Roboty budowlane i elementy pierwszego wyposa¿enia obiektu budowlanego". Teren do zainwestowania zlokalizowany jest na obszarze objêtym ¶cis³± ochron± konserwatorsk±, zatem proces budowlany podlegaæ bêdzie uzgodnieniom z Wojewódzkim Urzêdem Ochrony Zabytków. Teren budowy obejmuje dzia³ki, które wchodz± w zakres uk³adu urbanistycznego terenu Starego Miasta wpisanego do rejestru zabytków, znajduj±cego siê w strefie ochrony archeologicznej, zatem przed rozpoczêciem prac budowlanych konieczne bêdzie przeprowadzenie badañ archeologicznych oraz ewentualnych prac i badañ konserwatorskich zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków. Teren budowy znajduje siê w ¶cis³ym centrum miasta M³ynary - tak zatem, proces budowlany nale¿y realizowaæ w sposób nie utrudniaj±cy funkcjonowania jednostki osadniczej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia 2.1. Element przedmiotu zamówienia Nr I - "Badania archeologiczne" Prace nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±cym prawem - Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. 2017 poz. 2187) oraz wytycznymi Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków w Olsztynie / Delegatura w Elbl±gu. Wymagania dotycz±ce realizacji elementu przedmiotu zamówienia NR I okre¶lono w Za³±czniku B-1 do SIWZ pn. "Szczegó³owe wytyczne realizacji badañ archeologicznych" 2.2. Element przedmiotu zamówienia Nr II - "Roboty budowlane i elementy pierwszego wyposa¿enia obiektu budowlanego" Roboty budowlane obejmuj± ca³y zakres prac, robót i dostaw, których zwieñczeniem bêdzie formalno-prawne przekazanie do u¿ytkowania obiektu budowlanego przedszkola w M³ynarach wraz z zagospodarowaniem terenu dzia³ek, objêtych inwestycj±, w tym placu zabaw. Wszelkie prace, roboty i dostawy powinny byæ prowadzone pod w³a¶ciwym nadzorem. Elementy pierwszego wyposa¿enia obiektu budowlanego dotycz± jego funkcji dydaktyczno-wychowawczej. Wymagania dotycz±ce realizacji elementu przedmiotu zamówienia NR II zawarto w Za³±czniku B-2 do SIWZ pn. "Szczegó³owe wytyczne realizacji robót budowlanych i elementów pierwszego wyposa¿enia obiektu budowlanego" W zakres zamówienia wchodz± równie¿ wszystkie stosowne roboty towarzysz±ce i pomocnicze, niezbêdne do efektywnej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedz± i sztuk± budowlan± w zakresie osi±gniêcia celu jakiemu ma on s³u¿yæ. Nadzór autorski pe³niæ winni autorzy dokumentacji projektowej. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ca³o¶æ zamówienia nie mo¿e byæ powierzona podwykonawcom. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wskazania w ofercie ewentualnych czê¶ci zamówienia, które ten przewiduje powierzyæ do wykonania podwykonawcom. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 1 Kodeksu Cywilnego.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45214100-1
45000000-0
45331210-1
45330000-9
45331000-6
45310000-3
45331000-0
09332000-5
37535200-9
71351914-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie wstêpnie spe³niony je¿eli Wykonawca wraz z ofert± przed³o¿y podpisane o¶wiadczenie - wg wzoru na za³±czniku Nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim potencja³em ekonomicznym, tj. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez posiadanie na dzieñ sk³adania ofert aktualnego dokumentu potwierdzaj±cego wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000.000,00 z³otych oraz s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 1 500 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê: 1) dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - koordynatora kontraktu z ramienia Wykonawcy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi i/lub do projektowania w dowolnej specjalno¶ci technicznej oraz posiadaj±cy do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji koordynatora kontraktu lub kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji budowlanej tj. budowy nowego budynku u¿yteczno¶ci publicznej jak przedszkole, szko³a, budynek administracyjny o kubaturze minimum 3000 m3 i o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000,00 z³ brutto: Funkcji koordynatora kontraktu nie mo¿na ³±czyæ z funkcj± innych osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w zakresie uprawnieñ budowlanych bez ograniczeñ, w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadaj±cym do¶wiadczenie jako kierownik budowy przy budowie minimum jednego nowo budowanego budynku u¿yteczno¶ci publicznej takiego jak przedszkole, szko³a, budynek administracyjny o kubaturze minimum 3000 m3 i warto¶ci minimum 1 500 000,00 z³ ; - co najmniej 1 osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnyc; - co najmniej 1 osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, i musz± nale¿eæ do odpowiedniej izby samorz±du zawodowego - dysponowaæ aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do tej izby; 2) wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej obejmuj±cym swoim zakresem budowê nowego budynku u¿yteczno¶ci publicznej takich jak przedszkoli, szkó³, budynków administracyjnych o kubaturze od 3000 m3 do 4500 m3 i warto¶ci minimum 1 500 000,00 z³ ka¿da, wraz z referencjami, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, przekazane zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, dotycz±cych: - kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania i okresu gwarancji jako¶ci. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. c) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; d) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w lit. c), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych warunków, o których mowa pkt V. 1.2) SIWZ zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³: a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - z³o¿y podpisane o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SIWZ, b) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim potencja³em ekonomicznym, tj. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez posiadanie na dzieñ sk³adania ofert aktualnego dokumentu potwierdzaj±cego wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000.000,00 z³otych oraz s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 1 500 000,00 z³, c) zdolno¶ci technicznej i zawodowej - warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê: - wykazu jednej roboty budowlanej, o której mowa w pkt V.1.2)lit.c) SIWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, - wykazu osób, o których mowa w pkt. V.1.2)lit.c) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty Wykonawca do³±czy aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, wzór za³±cznik Nr 3 i 4, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz o¶wiadczeñ stanowi±cych wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) formularz ofertowy (za³±cznik Nr 2) wraz z za³±czonym kosztorysem ofertowym (za³±cznik Nr 9) stanowi±ce za³±czniki do SIWZ, c) zobowi±zanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. e) w przypadku, gdy ofertê w imieniu wykonawcy podpisuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorami do³±czonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) winno byæ z³o¿one w formie orygina³u.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 60 800,00 z³, s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy osiemset 00/100 z³otych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 3.1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: na numer rachunku 63 1020 1752 0000 0502 0160 6649 z adnotacj± "Wadium - Przetarg Przedszkole w M³ynarach", 3.2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 7. Wadium wniesione w pieni±dzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. 8. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, razem z ofert± w osobnej kopercie. 9. Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. 10. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46. 11. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu. 12. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 15. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zadania 6,00
Okres rêkojmi za wady i gwarancji jako¶ci11,00
Kryterium spo³eczne11,00
Kryterium do¶wiadczenie 12,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej. 2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty polegaj±cych na: 1) Zmianie rozwi±zañ technicznych w dokumentacji projektowej wykonania robót: a) Na wniosek Wykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego w trakcie prowadzenia inwestycji, mog± byæ dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt a Wykonawca nie bêdzie ¿±da³ zwiêkszenia wynagrodzenia za wykonywane roboty. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiaj±cego. Powy¿sza zmiana nie dotyczy terminu zakoñczenia robót. b) W przypadku, gdy realizacja zadania wed³ug dokumentacji technicznej i SST powodowa³oby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej. 2) Zmianie dotycz±cej zakresu robót, wynagrodzenia. a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty, infrastruktur± towarzysz±c± lub innymi uwarunkowaniami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materia³ów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urz±dzeñ. b) okoliczno¶ci powoduj±ce zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego, wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy za nie wykonane roboty zostanie zmniejszone na podstawie kosztorysu ofertowego. 3) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w SIWZ, w przypadku kierownika budowy wskazana osoba musi legitymowaæ siê do¶wiadczeniem nie mniejszym, ni¿ osoba wskazana w ofercie oraz Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia jej przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. 4) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w z³o¿onej ofercie, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiaj±cego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, i¿ proponowany inny podwykonawca spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Wykonawca siê powo³uje w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 5) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w z³o¿onej ofercie, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - w przypadku wykazania Zamawiaj±cemu, i¿ Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Wykonawca siê powo³uje w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 6) Powierzeniu podwykonawcy realizacji czê¶ci zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskaza³ czê¶ci, któr± na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyæ podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca winien stosowaæ zasady wynikaj±ce z § 8 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-01-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.