Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Sieradz: Budowa boiska szkolnego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Kłocku, Gmina Sieradz w ramach programu Blisko boisko współfinansowanego z środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, PZU S.A. i PZU Życie S.A.
Numer ogłoszenia: 50312 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz , ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, faks 043 8224843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska szkolnego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Kłocku, Gmina Sieradz w ramach programu Blisko boisko współfinansowanego z środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, PZU S.A. i PZU Życie S.A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska szkolnego do piłki nożnej o wymiarach 30,00x60,00 m z opaską o szerokości 2,00m i nawierzchni sportowej z trawy syntetycznej o wysokości min. 50 mm przy Szkole Podstawowej w miejscowości Kłocko, Gmina Sieradz. 2)Parametry trawy syntetycznej: -kolor trawy - zielony -linie segregacyjne - białe, wklejane w nawierzchnię -wysokość włókna - min. 50mm -skład chemiczny włókna - 100% polietylen -rodzaj włókna - włókno proste, monofilowe -gęstość splotów - min 6 900 pęczków/m2 -gęstość włókien - min. 80.000/m2 -ciężar włókien - min. 11 000 Dtex -ciężar całkowity - min. 2 100gr/m2 -wypełnienie nawierzchni - piasek kwarcowy plus granulat gumowy SBR zgodnie z zaleceniami producenta trawy. 3)Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Wymaganymi dokumentami dotyczącymi nawierzchni są: -badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznych laboratorium badającego nawierzchnię sportowe, np. Labosport, -atest PZH dla oferowanej nawierzchni, -karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, -autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielanej przez producenta na tę nawierzchnię, -minimalny czas gwarancji udzielony przez producenta lub producenta nawierzchni wynosi 60 miesięcy. 4)Podłoże, na którym ma być układana wykładzina powinno być przygotowane zgodnie z instrukcją producenta i powinno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń, mocne i stabilne. Odchyłki mierzone na łacie 2m nie powinny przekraczać ?2 mm. Nawierzchnia syntetyczna odwzorowuje powierzchnie podbudowy. Po wykonaniu podłoża, a przed ułożeniem trawy syntetycznej należy uzyskać pisemną akceptację dotyczącą co do poprawności wykonania podłoża od firmy układającej nawierzchnię. 5)Konstrukcja nawierzchni: -trawa syntetyczna, -geowłóknina, -warstwa wyrównawcza - grys kamienny łamany 0-5 mm gr. do 30 mm, -podbudowa z kamienia łamanego o frakcji 0-31 mm, gr. 80 mm, -podbudowa z kamienia łamanego o frakcji 0-63 mm, gr. 150 mm, -warstwa odsączająca - podsypka piaskowa gr. 100 mm, -grunt rodzimy. Wody opadowe odprowadzane będą poprzez drenaż do istniejącego stawu na rowie melioracyjnym 6)Wokoło boiska projektuje się tzw. piłkochwyty tj. ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej w pancerzu igielitowym o wymiarze oczek 6x6cm lub 5x5cm na słupach stalowych ocynkowanych 60x60x3 o wysokości około 430cm. W ogrodzeniu projektuje się bramę i furtę stalową wypełnioną siatką stalową ocynkowaną w pancerzu igielitowym. Przestrzeń pomiędzy spodem siatki, a istniejącym gruntem należy wypełnić prefabrykowanymi płytami betonowymi o wymiarach 5x25x256cm. Słupy stalowe ogrodzenia kotwione będą w betonowych stopach fundamentowych o wymiarach 50x50x100cm. Położenie poszczególnych elementów ich rodzaj i wymiary przedstawiono w dokumentacji projektowej. 7)W części południowej boiska projektuje się rząd siedzisk (60 szt.) dla obiektów sportowych na konstrukcji metalowej stojącej mocowanych do ławy fundamentowej, w której jednocześnie kotwione są stalowe słupy ogrodzenia. Ławę tą projektuje się jako betonową o wymiarach 50cm x 100cm i długości całkowitej 59,72m. 8)Przedmiot zamówienia obejmuje montaż 2 bramek aluminiowych do piłki nożnej 9)Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie logo PZU w centrum boiska na nawierzchni ze sztucznej trawy jako wyklejone białe linie, zgodnie z projektem. 10)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 11)Zadanie będzie współfinansowane przez Fundusz Rozwoju Kultury i Sportu, PZU S.A. oraz PZU Życie S.A..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 7 000, 00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a)Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy o powierzchni min. 1000m2 każde, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przez Wykonawcę muszą zawierać, co najmniej wskazanie Wykonawcy, podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, zakresu i wartości robót, daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), opinię podmiotu stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. b)Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 10 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do załącznika należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w załączniku posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (jeżeli osoby wymienione w w/w załączniku uzyskały uprawnienia budowlane po 14 lutego 1995r.). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) a)Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz
ul. Warcka 8
98-200 Sieradz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz Pok. Nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane z środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, PZU S.A. i PZU Życie S.A..
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Świadczenie dla gminy Miasto Sieradz usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 z Oddziałami integracyjnymi im. "Jasia i Małgosi" w Sieradzu
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 im. Jana Brzechwy w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.