eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Mogilno: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem.
Numer ogłoszenia: 503706 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie , ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3159315, faks 52 315 93 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mgops@mogilno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez: pedagoga, logopedę, rehabilitanta, masażystę i terapeutę zajęciowego dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 z późn.zm.). Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod: 85312120-6 (Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną). Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 8.160 godzin usług dla 27 dzieci w okresie od 01 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób oraz godzin specjalistycznych usług opiekuńczych. Ewentualna zmiana wielkości zamówienia nie będzie skutkowała odpowiedzialnością Zamawiającego. Specjalistyczne usługi opiekuńcze są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym - art.50 ust.4 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej. Usługi będą świadczone w środowisku (domu dziecka) na terenie miasta i gminy Mogilno przez siedem dni w tygodniu, w tym także dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach ustalonych wspólnie przez terapeutę i opiekuna prawnego dziecka. Wykonawca musi zapewnić realizację usług w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jedna godzina usługi równa się 60 minutom. Czas jednej godziny wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych nie obejmuje czasu dojścia lub dojazdu do domu dziecka ani powrotu po wykonanej usłudze. Rodzaj i ilość godzin sprawowanych specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi w tym z autyzmem określa lekarz specjalista. Zlecenie usług będzie obejmować osoby objęte pomocą Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w wymiarze godzin i terminie dostosowanym do indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z zleceniem Ośrodka przekazanym w formie decyzji administracyjnej określającej adresata oraz miejsce wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy służbowej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013, poz. 182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002., Nr 101, poz.926 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji świadczonych usług w formie karty realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych, odrębnie dla każdego miesiąca. Karta pracy w celu zapewnienia bieżącej kontroli przez Zamawiającego musi być wypełniana na bieżąco. Po każdej wizycie: pedagoga, logopedy, rehabilitanta, masażysty i terapeuty zajęciowego realizującego usługi, wpis w karcie pracy poświadcza rodzic dziecka lub jego prawny opiekun. Karty pracy w ciągu miesiąca kalendarzowego pozostają w mieszkaniu dziecka, z możliwością wglądu w nią przez pracownika socjalnego lub inną upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez wykonawcę ceny z 1 godzinę usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godziny usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia rachunku lub faktury za wykonaną usługę do 5-go dnia każdego miesiąca następnego po miesiącu w którym wykonana została usługa wraz z kartami pracy. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z: a) Ustawą z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362 ze zm.), b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r., w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz.1598 ze zm.), c) Uchwałą Nr XIV/152/11 Rady Miejskiej w Mogilnie z dnia 28 grudnia 2011 w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP, w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 12 siwz Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie w oparciu o wymagane i złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doświadczenia w przeprowadzeniu co najmniej jednej usługi w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, przy czym ich wymiar musi wynosić przynajmniej 250 godzin przez okres dwóch następujących po sobie miesięcy, świadczonych na rzecz jednego odbiorcy usług, co udokumentowane zostanie załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie, wystawionymi przez odbiorcę usług. Zamawiający uzna Wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, której wymiar wynosił przynajmniej 250 godzin, a przedmiot obejmował wykonanie usługi zgodnej z przedmiotem zamówienia, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w szczególności niewykonania przez niego lub niewłaściwego wykonania zamówienia wskazującego na zamierzone działanie Wykonawcy lub jego rażące niedbalstwo.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie w oparciu o wymagane i złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek tez zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania specjalistycznych usług opiekuńczych o następujących kwalifikacjach: a) pedagog, b) logopeda, c) rehabilitant, d) terapeuta zajęciowy, e) masażysta przynajmniej po jednej osobie posiadającej każdy z rodzajów wyżej określonych kwalifikacji tj. co najmniej pięciu specjalistów z powyższymi kwalifikacjami. Zamawiający wymaga, aby osoby przewidziane do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych posiadały co najmniej półroczne udokumentowane doświadczenie i przeszkolenie w zawodzie: pedagoga, logopedy, rehabilitanta, terapeuty zajęciowego i masażysty w placówkach terapii lub w placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem, a w szczególności w zakresie: 1) prowadzenia treningów samoobsługi 2) wspomagania procesu uczenia się, 3) prowadzenia treningów umiejętności społecznych 4) usprawniania zaburzonych funkcji organizmu 5) uzupełniania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania. Wszystkie osoby przewidziane do wykonania usług muszą być niekarane oraz posiadać dobry stan zdrowia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien przedstawić aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz wykonywanych usług wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane należycie od odbiorców usług

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonywanych usług wraz z potwierdzeniem, że zostały wykonane należycie od odbiorców usług

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ilości godzin świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mgops.mogilno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.