To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Gołuchów: stawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach
Numer ogłoszenia: 504942 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418270 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, woj. , tel. 062 7617017, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Kucharki Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I Dostawa wyposażenia klas - opis w załączniku nr I informacja dotycząca ofert częściowych. Część II Dostawa edukacyjnych pomocy dydaktycznych - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Część III Dostawa nowoczesnego sprzętu, zestawów komputerowych, oprogramowania - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Dostawa wyposażenia i sprzętu określonego w części 1 - 3 musi być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Kucharkach, staraniem i na koszt Wykonawcy. Odbiór towarów, pierwsze uruchomienie dokonane zostanie w obecności przedstawiciela zamawiającego i poświadczone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym, który podpisany bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39.10.00.00-3; Meble CPV 39.11.20.00-0; Krzesła CPV 39.12.10.00-6; Biurka i stoły CPV 39.16.21.00-6; Materiały dydaktyczne CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny CPV 30.23.11.00-8; Komputery CPV 30.23.12.50-4; Monitory ekranowe CPV 30.23.32.31-9; Drukarki laserowe CPV 30.21.32.00-7; Laptopy CPV 30.23.20.00-4; Różny sprzęt komputerowy 3. Uwaga: - ilekroć w specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne , tzn. że produkty, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za zadanie wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wyposażenia klas
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
jakie przetargi wygrała firma
EDU PRACOWNIA MARCIN KOŚCIELAK
- EDU Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8-10, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39023,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32477,00
Oferta z najniższą ceną: 32477,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46441,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa edukacyjnych pomocy dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o. o. S. K. A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41846,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18933,77
Oferta z najniższą ceną: 18933,77 / Oferta z najwyższą ceną: 24690,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa nowoczesnego sprzętu, zestawów komputerowych, oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kombit Plus Sp. z o. o., ul. Jasna Rola 36J/19, 61-609 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82843,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94256,00
Oferta z najniższą ceną: 94256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147594,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GOŁUCHÓW
- Budowa Publicznego Żłobka w miejscowości Kościelna Wieś
- "Świadczenie usług w zakresie opieki i obsługi weterynaryjnej nad stadem żubrów oraz pozostałymi zwierzętami w Pokazowej Zagrodzie Zwierząt Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie w latach 2025-2026"
więcej: przetargi GOŁUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.