Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Samborzec: Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec.
Numer ogłoszenia: 505170 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu , Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 15 831 44 64;831 44 43 w. 35, faks 15 831 44 64.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawa chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i przygotowanie gorących posiłków oraz dostawę chleba dla dzieci ze szkół na terenie Gminy Samborzec. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Dostawa i przygotowanie gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9, 15.89.42.10-6, 15.81.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu
Samborzec 43, 27-650 Samborzec
pok. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Samborcu Samborzec 43 27- 650 Samborzec Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - Dostawa chleba dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec. Chleb ma być dostarczany na stołówkę do szkół: Zespół Placówek Oświatowych w Samborcu, Zespół Placówek Oświatowych w Chobrzanach. Przedmiotem zamówienia jest chleb jasny o wadze 0,60, oraz chleb ciemny o wadze 0,40 i 0,45. Ogólna ilość pieczywa w skali roku to 5532 szt. chleba jasnego o wadze 0,60 oraz 278 szt. chleba ciemnego o wadze 0,40 i 278 szt. chleba ciemnego o wadze 0,45. Chleb ma być dowożony do szkół w każdy dzień nauki w godzinach miedzy 7.00 a 9.00 każdego dnia. Szczegółowy wykaz dni roku szkolnego znajduje się do wglądu w OPS w Samborcu. Ilość dostawy pieczywa do poszczególnych szkół na każdy dzień nauki przedstawia się następująco: a) Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Chobrzanach: Poniedziałek - chleb jasny sztuk 17 Wtorek - chleb jasny sztuk 13, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 17 Czwartek - chleb jasny sztuk 13, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 17 b) Gimnazjum i Szkoła Podstawa w Samborcu: Poniedziałek - chleb jasny sztuk 18 Wtorek - chleb jasny sztuk 14, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Środa - chleb jasny sztuk 18 Czwartek - chleb jasny sztuk 14, chleb ciemny o wadze 0,40 sztuk 2, chleb ciemny o wadze 0,45 sztuk 2 Piątek - chleb jasny sztuk 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i przygotowanie gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - Dostawa i przygotowanie gorących posiłków dla dzieci ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Samborzec. Przygotowanie gorącego posiłku z komponentów zakupionych przez wykonawcę i podanie dzieciom uprawnionym na podstawie decyzji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu do jednodaniowego posiłku szkolnego oraz dostarczenie przygotowanych posiłków do: Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Skotnikach, Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Zawierzbiu, Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Śmiechowicach, Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Złotej. Posiłki muszą posiadać wymagana przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. Prognozowana ilość zup w skali roku to 27076 porcji a ilość porcji drugiego dania to 7204. Liczba ta może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości dzieci zakwalifikowanych przez OPS do dożywiania lub nieobecności dziecka w szkole. Przykładowa specyfikacja posiłków: zupy: - pomidorowa z ryżem + pieczywo - grochówka z wkładką + pieczywo - ogórkowa zabielana + pieczywo, - barszcz ukraiński + pieczywo - kapuśniak + pieczywo - rosół z makaronem + mięso drobiowe gotowane - żurek z ziemniakami, jajkiem lub kiełbasą + pieczywo, - pieczarkowa + pieczywo, - fasolowa + pieczywo, - jarzynowa z makaronem + pieczywo, - krupnik z ziemniakami zabielany + pieczywo. drugie dania : - pieczeń wieprzowa + sos + pyzy + kapusta biała gotowana, - udko z kurczaka + ziemniaki + surówka, - filet drobiowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gulasz wieprzowy + kasza + ogórek kiszony, - kotlet mielony + ziemniaki + buraczki - kotlet schabowy panierowany + ziemniaki + surówka, - gołąbki + sos pomidorowy, - makaron spaghetti + sos boloński ( z mięsem mielonym ) - gulasz + chleb lub bułka - pierogi ruskie z tłuszczem i cebulką - filet rybny ( miruna lub mintaj) + ziemniaki + surówka - naleśniki z dżemem lub serem - pierogi leniwe z masłem i cukrem - fasolka po bretońsku + chleb lub bułka - racuchy z jabłkami z cukrem Gramatura posiłków: - ziemniaki, kasza, makaron, 200 g. - mięso, ryba, kiełbasa 80 g. - surówka lub jarzyny gotowane 100 g. - naleśniki, placki pierogi, racuchy 300 g. - zupa 450 g. Żadne z dań nie może powtórzyć się w okresie tygodnia. Jadłospis dostarczany jest do szkół, przedszkoli i do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Samborcu najpóźniej do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca jadłospis na następny miesiąc. Każda zmiana w jadłospisie wymaga akceptacji Zamawiającego. Dostawa posiłków wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowymi realizowana będzie od poniedziałku do piątku w dniach nauki w szkole w godzinach i w ilościach uzgodnionych z Dyrektorami n/w szkół i przedszkoli: Szkoła Podstawowa w Śmiechowicach, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 32 porcje dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Śmiechowicach, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 7 porcji dziennie,Wtorek, czwartek - zupa w ilości 7 porcji dziennie. Szkoła Podstawowa w Zawierzbiu, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 30 porcji dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Zawierzbiu, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 14 porcji dziennie,Wtorek, czwartek - zupa w ilości 14 porcji dziennie. Szkoła Podstawowa w Skotnikach, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 37 porcje dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Skotnikach, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 20 porcji dziennie, Wtorek, czwartek - zupa w ilości 20 porcji dziennie. Szkoła Podstawowa w Złotej, Poniedziałek - piątek - zupa w ilości 29 porcje dziennie. Punkt Przedszkolny przy Szkołe Podstawowej w Złotej, Poniedziałek, środa, piątek - drugie danie w ilości 28 porcji dziennie, Wtorek, czwartek - zupa w ilości 28 porcji dziennie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA WYROBÓW PIEKARSKICH DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE"
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Dostawy chleba i bułki tartej do Zakładu Karnego w Pińczowie
- Dostawy pieczywa i ciast do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
- Dostawy pieczywa świeżego oraz wyrobów piekarskich.
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.