To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Starogard Gdański: Dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych GOPS w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 505412 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259797 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bolesława Prusa 45, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 56 134 90, faks 58 56 134 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych GOPS w Starogardzie Gdańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa paczek świątecznych z artykułami spożywczymi dla podopiecznych GOPS w Starogardzie Gdańskim w ilości 203 sztuk Każda paczka powinna zawierać: - 1kg. CUKIER BIAŁY PACZKOWANY; -1 paczka NAPÓJ EKOLAND 300G. TORBA; -1 paczka KAKAO ROZPUSZCZALNE PUCHATEK TORBA 300G.; -1 puszka KONSERWA GOLONKA WIEPRZOWA 300 G. KRAKUS; -1 puszka FILETY Z MAKRELI W POMIDORZE GRAL 170 G.; -1 szt.BATON MARS 47 G.; -1 szt. BATON LION 43 G.; -1 paczka PTASIE MLECZKO WANILIOWE E.WEDEL 420 G.; -1 paczka RODZYNKI SUŁTANKI BAKAL SERWIS 200 G.; -1 paczka ORZECHY WŁOSKIE ŁUSKANE BAKAL SERWIS 100G.; -1 paczka MIGDAŁY W PŁATKACH BAKAL SERWIS 75 G.; -1 szt. CZEKOLADA MLECZNA E. WEDEL 100G.; -1 szt. CZEKOLADA GORZKA E. WEDEL 100G.; -1 szt. CZEKOLADA MLECZNA TRUSKAWKOWA E. WEDEL 100G.; -1 szt. NUTELLA FERRERO KREM 350G.; -1 paczka PIERNIKI KRÓLEWSKIE ŚLIWKOWE W CZEKOLADZIE KRAKUSKI 160 G.; -1 puszka ANANAS PLASTRY W PUSZCE MOJA 565 G.; -1 puszka BRZOSKWINIE POŁÓWKI W PUSZCE MOJA 820 G.; -1 puszka MASA MAKOWA Z BAKALIAMI W PUSZCE HELIO 850 G.; -1 szt. REKLAMÓWKA FOLIOWA LDPE UCHO Z GRUBEJ FOLII 40X 45 Z KOLOROWYM NADRUKIEM ŚWIĄTECZNYM BOŻEGO NARODZENIA 2. Miejscem dostarczenia zamówienia są placówki szkolne: Nazwa i adres placówki oraz ilość sztuk paczek PSP w Rokocinie, Rokocin, ul. Parkowa 2, 83-200 Starogard Gdański - 11 sztuk, PSP w Dąbrówce, ul. Starogardzka 47, 83-212 Bobowo - 4 sztuk, PSP w Trzcińsku, Trzcińsk 14, 83-209 Godziszewo - 20 sztuk, ZSP w Jabłowie, ul. Szkolna 5, 83-211 Jabłowo - 28 sztuk, PSP w Brzeźnie Wlk., ul. Szkolna 5, 83-115 Swarożyn - 17 sztuk, ZSP w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański - 20 sztuk, ZKiW w Rywałdzie, ul. Szkolna 4, 83-200 Starogard Gdański - 27 sztuk, ZSP w Kokoszkowach, ul. Szkolna 24, 83-207 Kokoszkowy - 28 sztuk, PSP Nr 1 w Starogardzie Gdańskim, ul. Zblewska 18, 83-200 Starogard Gdański - 14 sztuk, PSP Nr 2 w Starogardzie Gdańskim, ul. Sobieskiego 6a, 83-200 Starogard Gdański - 13 sztuk, PSP Nr 4 w Starogardzie Gdańskim, Al. Jana Pawła II 4, 83-200 Starogard Gdański - 14 sztuk, ZSP w Starogardzie Gdańskim, ul. Bp. K. Dominika 32, 83-200 Starogard Gdański - 7 sztuk. Upoważnionymi do odbioru dostawy są dyrektorzy poszczególnych szkół lub upoważnieni pracownicy. 3. Wykonawca zobowiązany jest podzielić artykuły objęte zamówieniem w taki sposób, aby każda z paczek danego rodzaju zawierała taką samą ilość artykułów tego samego gatunku. Każda paczka powinna być zapakowana w schludne reklamówki z motywem świątecznym Bożego Narodzenia, w sposób zapobiegający wysypaniu lub zniszczeniu artykułów, zwłaszcza w czasie transportu. 4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ramach zawartej umowy artykułów jak najlepszej jakości, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż do końca 2012 roku, spełniających wszystkie obowiązujące w tym przedmiocie normy. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej braków lub obniżonej wartości lub jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany w czasie 24 godzin. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu i rozładunku oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszt opakowania paczek, koszt transportu i rozładunku do w/w miejsc odbioru przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH "AGAWA" SOSNOWSKI PRZEMYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH "AGAWA" SOSNOWSKI PRZEMYSŁAW
- Hurtownia Artykułów Spożywczych AGAWA Przemysław Sosnowski, ul. Chmieleńska 61, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14467,81
Oferta z najniższą ceną: 14467,81 / Oferta z najwyższą ceną: 14467,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Koteżach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.