Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Wrocław: Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia
- Program Operacyjny Kapitał Ludzki -
realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 50550 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.wroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cis.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka zamówienia Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego, doradztwa prawnego i usług informacyjnych, doradztwa pomostowego indywidualnego z zakresu prawa na potrzeby projektu oraz dla uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+- osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia oraz doradztwa indywidualnego z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Przedmiotem zamówienia podzielony został na 3 części: część pierwsza przeprowadzenie-udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa, część druga usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz część trzecia usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - pod nazwą: Przeprowadzenie-udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa Minimalny zakres: 1. konsultacja dokumentów związanych z realizacją projektu EUROprzedsiebiorca 45+, w tym regulaminów, wniosków, umów o świadczenie usług szkoleniowo-doradczych, umów o przyznanie wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej, aneksów związanych z przyznaniem wsparcia pomostowego podstawowego i rozszerzonego oraz oświadczeń-zaświadczeń składanych przez uczestników projektu 2. konsultacje zagadnień związanych z pomocą de minimis udzielaną uczestnikom projektu 3. konsultacje zagadnień związanych z rozliczaniem wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego 4. analiza problemów wynikających z niezrealizowania umowy o przyznanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz stosownych aneksów 5. nadzór nad egzekucją należności wynikających z nieprzestrzegania umowy o udzielenie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego; 6. analiza prawidłowości sporządzenia pism oraz zachowania terminów wynikających z właściwych wytycznych Część II - pod nazwą: Usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+. 1. Doradztwo grupowe z zakresu prawa (zakres) doradztwo realizowane w grupach służące pogłębieniu z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń i obejmie doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia spółdzielni lub spółdzielni socjalnej, spółki cywilnej, działalności gospodarczej; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, 2. Doradztwo indywidualne z zakresu prawa (zakres): doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów związanych z planowaną przez uczestników działalnością w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółdzielni socjalnej lub spółki cywilnej - średnio 45 min na 1 uczestnika, łącznie 45h zegarowych na 60 uczestników 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe doradztwo indywidualne stanowiące pomoc efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min ,m-c, uczestnika), dla max. 60 uczestników 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone doradztwo indywidualne stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min,m-c,uczestnika), Część III - pod nazwą: Usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia. Minimalny zakres: 1. Prawo cywilne: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawo rodzinne: poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 3. Prawo ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u, 4. Poradnictwo z zakresu prawa pracy 5. Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Droga do zatrudnienia. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie Usług prawniczych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68) Wymagania odnoście wszystkich części a) oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów szkoleniowych poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. Powyższe logotypy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wcześniej; b) zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu prawa; poświadczone odpowiednimi dokumentami. c) przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa; d) niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Uczestnikami doradztwa w części II będą osoby niezatrudnione i zatrudnione, w części III osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym, skierowane na szkolenie przez Zamawiającego, po przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania rekrutacyjnego do udziału w szkoleniu/doradztwu objętym niniejszym zamówieniem. 1. Wymagana ilość godzin: Cześć I: Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa prawnego i usług informacyjnych: 1. Doradztwo: średnio 25 h miesięcznie nie więcej niż 700 godzin, (godziny zegarowe=60 minut) Cześć II: Wymagana ilość godzin doradztwa indywidualnego i grupowego: 2. Doradztwo grupowe: 4 h na edycję x 3 edycji = 12 h, (godziny zegarowe=60 minut) 3. Doradztwo indywidualne: 15h x 3 edycje= 45 h (3 edycje x 20 osób, średnio 45 min na osobę),(godzina zegarowa=60 minut) Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa pomostowego indywidualne z zakresu prawa: 1. Doradztwo: od 10 do 1080h w okresie trwania projektu. (godzina zegarowa=60 minut) Cześć III: Wymagana ilość godzin z zakresu usług doradczych- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia. 1. Doradztwo: średnio 30h miesięcznie, nie więcej niż 120 h (godzina zegarowa=60 minut) Harmonogramy: Cześć I: w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-16,00 w okresie od zawarcia umowy do V 2013 Cześć II: Doradztwo indywidualne i grupowe: w dni powszednie i weekendy w okresie VI-VII 2011, X-XI.2011, II-III 2012, Doradztwo indywidualne pomostowe podstawowe i rozszerzone: w dni powszednie i weekendy w okresie IX 2011 - IV 2013 Cześć III: Doradztwo indywidualne: w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9,00-15,00 w okresie VI-IX.2011r. Szczegółowy harmonogram doradztwa ze wskazaniem konkretnych terminów Wykonawca przedstawi i dostarczy Zamawiającemu co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji doradztwa. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, 3. Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część I Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze prawnej biura projektu finansowanego ze środków publicznych, w zakresie udzielania bieżących konsultacji pracownikom zamawiającego, weryfikacji regulaminów dotyczących wewnętrznych regulacji projektu, opracowanie umów z Beneficjentami, prowadzenia spraw spornych z beneficjentami i instytucjami trzecimi. Przez biuro projektu należy rozumieć dział albo komórkę organizacyjną zajmującą się bezpośrednio organizacją i realizacją zadań wynikających z umowy o dofinansowanie ze środków publicznych. część II Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) jedną usługę polegającą na świadczeniu usług doradztwa prawnego dla osób zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej i spółdzielni socjalnej, oraz 2) 2 usługi polegające na świadczeniu doradztwa dla podmiotów gospodarczych (np. przedsiębiorców, spółdzielni socjalnych, etc.) związane z prowadzeniem działalności gospodarczej lub spółdzielni socjalnej, z których co najmniej jedna obejmowała swoim zakresem 200 godzin doradztwa. część III Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) dwie usługi polegające na świadczeniu usług doradztwa prawnego dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej i ekonomicznej - w zakresie zobowiązań, poradnictwa z zakresu postępowania nieprocesowego, spraw dotyczących uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
część I Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: Co najmniej jedną osobą posiadającą tytuł Radcy Prawnego lub Adwokata, spełniającą poniższe wymagania: 1) Posiadać doświadczenie w prawnej obsłudze biura projektu finansowanego ze środków publicznych. Przez biuro projektu należy rozumieć dział albo komórkę organizacyjną zajmującą się bezpośrednio organizacją i realizacją zadań wynikających z umowy o dofinansowanie ze środków publicznych. 2) Przeprowadził co najmniej 2 szkolenia lub świadczył doradztwo na rzecz jednego podmiotu z zakresu pomocy de minimis 3) Posiada minimum 3 letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej po uzyskaniu wpisu na listę Radców Prawnych lub Adwokatów część II Wykonawca wykażę, że dysponuje osobami: Co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymagania: 1) wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze, 2) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w doradztwie prawnym po ukończeniu studiów, część III Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: Co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymagania: 1) wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze, 2) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w doradztwie prawnym po ukończeniu studiów,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej
ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 14:00, miejsce: Centrum Integracji Społecznej ul. Strzegomska 49 53-611 Wrocław parter - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie/udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres: 1. konsultacja dokumentów związanych z realizacją projektu EUROprzedsiebiorca 45+, w tym regulaminów, wniosków, umów o świadczenie usług szkoleniowo-doradczych, umów o przyznanie wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej, aneksów związanych z przyznaniem wsparcia pomostowego podstawowego i rozszerzonego oraz oświadczeń/zaświadczeń składanych przez uczestników projektu 2. konsultacje zagadnień związanych z pomocą de minimis udzielaną uczestnikom projektu 3. konsultacje zagadnień związanych z rozliczaniem wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego 4. analiza problemów wynikających z niezrealizowania umowy o przyznanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz stosownych aneksów 5. nadzór nad egzekucją należności wynikających z nieprzestrzegania umowy o udzielenie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego; 6. analiza prawidłowości sporządzenia pism oraz zachowania terminów wynikających z właściwych wytycznych Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa prawnego i usług informacyjnych: 1. Doradztwo: średnio 25 h miesięcznie nie więcej niż 700 godzin, (godziny zegarowe=60 minut) w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-16,00 w okresie od zawarcia umowy do V 2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5, 79.14.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Doradztwo grupowe z zakresu prawa (zakres) doradztwo realizowane w grupach służące pogłębieniu z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń i obejmie doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia spółdzielni lub spółdzielni socjalnej, spółki cywilnej, działalności gospodarczej; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, 2.Doradztwo indywidualne z zakresu prawa (zakres): doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów związanych z planowaną przez uczestników działalnością w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółdzielni socjalnej lub spółki cywilnej - średnio 45 min na 1 uczestnika, łącznie 45h zegarowych / 60 uczestników 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe doradztwo indywidualne stanowiące pomoc efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min /m-c/uczestnika), dla max. 60 uczestników 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone doradztwo indywidualne stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika), 1. Doradztwo grupowe: 4 h na edycję x 3 edycji = 12 h, (godziny zegarowe=60 minut) 2. Doradztwo indywidualne: 15h x 3 edycje= 45 h (3 edycje x 20 osób, średnio 45 min na osobę),(godzina zegarowa=60 minut) Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa pomostowego indywidualne z zakresu prawa: 1. Doradztwo: od 10 do 1080h w okresie trwania projektu. (godzina zegarowa=60 minut).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres: 1. Prawo cywilne: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawo rodzinne: poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 3. Prawo ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u, 4. Poradnictwo z zakresu prawa pracy 5. Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Droga do zatrudnienia. 1. Doradztwo: średnio 30h miesięcznie, nie więcej niż 120 h (godzina zegarowa=60 minut) Doradztwo indywidualne: w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9,00-15,00 w okresie VI-IX.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.