Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Wrocław: Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia
- Program Operacyjny Kapitał Ludzki -
realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 78804 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50550 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego, doradztwa prawnego i usług informacyjnych, doradztwa pomostowego indywidualnego z zakresu prawa na potrzeby projektu oraz dla uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+- osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia oraz doradztwa indywidualnego z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Przedmiotem zamówienia podzielony został na 3 części: część pierwsza przeprowadzenie/udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+, część druga usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz część trzecia usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - pod nazwą: Przeprowadzenie/udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+ Minimalny zakres: 1. konsultacja dokumentów związanych z realizacją projektu EUROprzedsiebiorca 45+, w tym regulaminów, wniosków, umów o świadczenie usług szkoleniowo-doradczych, umów o przyznanie wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej, aneksów związanych z przyznaniem wsparcia pomostowego podstawowego i rozszerzonego oraz oświadczeń/zaświadczeń składanych przez uczestników projektu 2. konsultacje zagadnień związanych z pomocą de minimis udzielaną uczestnikom projektu 3. konsultacje zagadnień związanych z rozliczaniem wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego 4. analiza problemów wynikających z niezrealizowania umowy o przyznanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz stosownych aneksów 5. nadzór nad egzekucją należności wynikających z nieprzestrzegania umowy o udzielenie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego; 6. analiza prawidłowości sporządzenia pism oraz zachowania terminów wynikających z właściwych wytycznych Część II - pod nazwą: Usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+. 1. Doradztwo grupowe z zakresu prawa (zakres) doradztwo realizowane w grupach służące pogłębieniu z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń i obejmie doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia spółdzielni lub spółdzielni socjalnej, spółki cywilnej, działalności gospodarczej; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, 2. Doradztwo indywidualne z zakresu prawa (zakres): doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów związanych z planowaną przez uczestników działalnością w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółdzielni socjalnej lub spółki cywilnej - średnio 45 min na 1 uczestnika, łącznie 45h zegarowych / 60 uczestników 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe doradztwo indywidualne stanowiące pomoc efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min /m-c/uczestnika), dla max. 60 uczestników 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone doradztwo indywidualne stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min/m-c/uczestnika), Część III - pod nazwą: Usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia. Minimalny zakres: 1. Prawo cywilne: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawo rodzinne: poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 3. Prawo ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u, 4. Poradnictwo z zakresu prawa pracy 5. Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Droga do zatrudnienia. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie Usług prawniczych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68 Wymagania odnoście wszystkich części a) oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów szkoleniowych poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. Powyższe logotypy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wcześniej; b) zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu prawa; poświadczone odpowiednimi dokumentami. c) przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa; d) niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Uczestnikami doradztwa w części II będą osoby niezatrudnione i zatrudnione, w części III osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym, skierowane na szkolenie przez Zamawiającego, po przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania rekrutacyjnego do udziału w szkoleniu/doradztwu objętym niniejszym zamówieniem. 1. Wymagana ilość godzin: Cześć I: Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa prawnego i usług informacyjnych: 1. Doradztwo: średnio 25 h miesięcznie nie więcej niż 700 godzin, (godziny zegarowe=60 minut) Cześć II: Wymagana ilość godzin doradztwa indywidualnego i grupowego: 1. Doradztwo grupowe: 4 h na edycję x 3 edycji = 12 h, (godziny zegarowe=60 minut) 2. Doradztwo indywidualne: 15h x 3 edycje= 45 h (3 edycje x 20 osób, średnio 45 min na osobę),(godzina zegarowa=60 minut) Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa pomostowego indywidualne z zakresu prawa: 1. Doradztwo: od 10 do 1080h w okresie trwania projektu. (godzina zegarowa=60 minut) Cześć III: Wymagana ilość godzin z zakresu usług doradczych- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia. 1. Doradztwo: średnio 30h miesięcznie, nie więcej niż 120 h (godzina zegarowa=60 minut) Harmonogramy: Cześć I: w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-16,00 w okresie od zawarcia umowy do V 2013 Cześć II: Doradztwo indywidualne i grupowe: w dni powszednie i weekendy w okresie VI-VII 2011, X-XI.2011, II-III 2012, Doradztwo indywidualne pomostowe podstawowe i rozszerzone: w dni powszednie i weekendy w okresie IX 2011 - IV 2013 Cześć III: Doradztwo indywidualne: w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9,00-15,00 w okresie VI-IX.2011r. Szczegółowy harmonogram doradztwa ze wskazaniem konkretnych terminów Wykonawca przedstawi i dostarczy Zamawiającemu co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji doradztwa. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, 3. Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EUROprzedsiębiorca 45+, Droga do zatrudnienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie/udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM Andrzej Pasek - pełnomocnik Rafał Biel, ul Partynicka 50/9, 53-031 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70000,00
Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM Andrzej Pasek Rafał Biel, ul Partynicka 50/9, 53-031 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92438,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113700,00
Oferta z najniższą ceną: 113700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142648,02
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM, Michał Basiński, Kancelaria Adwokacka Adwokat dr Zbigniew Barwina, Kaczor Klimczyk Pucher Wypiór Adwokacji Spółka Partnerska, pl. Solny 16, 50-062 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10036,80
Oferta z najniższą ceną: 10036,80 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.