eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoŚwiadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Barczewo: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barczewie
Numer ogłoszenia: 507006 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie , ul. Słowackiego 5, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5149798, faks 0-89 5149799.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barczewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barczewie. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób trzecich, a są ich pozbawione. 2. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00 do 20.00, a w zależności od stanu zdrowia podopiecznego także w dni wolne od pracy. 3. Zakres usług opiekuńczych obejmuje w szczególności: Pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego Zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka Pomoc w załatwieniu potrzeb fizjologicznych Zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń Zmiany pozycji obłożnie chorego w łóżku Opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie Zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych Podawanie posiłku i pomoc w jego przygotowaniu Palenie w piecu, Dostarczanie opału do mieszkania Utrzymywanie w czystości pomieszczeń oraz sprzętów domowych i urządzeń sanitarnych Pranie bielizny oraz odzieży podopiecznego Załatwianie spraw urzędowych Zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept Pomoc w ubieraniu 4. Zgodnie z art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.), Zamawiający może zlecić realizację zadania z zakresu pomocy społecznej organizacjom pozarządowym, o których mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 tej ustawy, prowadzącym działalność w zakresie pomocy społecznej. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone jedynie przez osoby, które posiadają doświadczenie w opiece nad chorym w domu. 5. Zamawiający szacuje, że miesięcznie z usług będzie korzystało średnio 55 osób. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający informuje, że zamierza udzielić zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Szacunkowa minimalna liczba godzin w skali całego zamówienia, tj. od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. jaką Zamawiający zamierza udzielić wyniesie 27 272 godzin. Ilość świadczonych usług ponad tą wartość uzależniona będzie od rodzaju usług, liczby podopiecznych i ich potrzeb oraz posiadanych środków finansowych i może się zmieniać w czasie trwania umowy. Maksymalna liczba godzin w skali całego zamówienia wyniesie 33 000 godzin. Podaną maksymalną ilości godzin należy traktować jako maksymalne, szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia każdorazowo dla podopiecznego określony zostanie w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie, gdzie będzie wskazane w szczególności: miejsce realizacji, czas jej trwania i zakres czynności do wykonania. 7. Usługi opiekuńcze świadczone będą na terenie Miasta i Gminy Barczewo w mieszkaniach podopiecznych, do których opiekunowie są zobowiązani dotrzeć własnym transportem. 8. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie, co miesiąc na podstawie przedłożonej karty pracy opiekunki potwierdzonej podpisem podopiecznego. 9. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane usługi na podstawie cen jednostkowych za godzinę świadczenia usług podanych w ofercie. 10. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 12. Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.), Zamawiający może zlecić realizację zadania z zakresu pomocy społecznej organizacjom pozarządowym, o których mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 tej ustawy, prowadzącym działalność w zakresie pomocy społecznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi opiekuńcze dla minimum 40 podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej każda;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą wymagane oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy dysponują co najmniej 10 osobami posiadającymi minimum 12-miesięczne doświadczenie w zakresie usług opiekuńczych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz posiadających szkolenie zewnętrzne w zakresie usług opiekuńczych, które nie były karane prawomocnym wyrokiem Sądu lub nie toczą się wobec nich postępowania karne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających powyższy warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą wymagane oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Średni staż pracy w zakresie świadczenia usług opiekuńczych - 30
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barczewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie, ul. Słowackiego 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie, ul. Słowackiego 5 w pok. nr 8 (sekretariat) lub przesłać pocztą..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.