To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 50726 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Mielec:
Przebudowa i remont budynku przy ul. Mickiewicza 13 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby nowych funkcji społecznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Prioryteowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, Działanie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej RPO WP na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. Przebudowa i remont budynku przy ul. Mickiewicza 13 w Mielcu na potrzeby utworzenia mieszkań chronionych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 14125
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 20070
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
177 888 500, faks
177 888 505, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont budynku przy ul. Mickiewicza 13 wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby nowych funkcji społecznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i remont budynku usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalno - usługowy (na potrzeby nowych funkcji społecznych), dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych oraz budowa wewnętrznej instalacji gazu i wentylacji mechanicznej przy ul. Mickiewicza 13 w Mielcu. Wyszczególnienie rodzaju robót: I. Roboty budowlane w mieszkaniach i dotyczące mieszkań, klatki schodowej, windy 1. Prace budowlane: a) budowa schodów i roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali, b) zasypanie istniejących piwnic, c) wyburzenia i rozbiórki, d) wzmocnienie konstrukcji - strop nad parterem, e) docieplenie od wewnątrz, f) posadzki - podłogi, g) sufity podwieszane i ściany, h) okładziny ścian i tynki wewnętrzne, i) okna i drzwi zewnętrzne, j) stolarka drzwiowa wewnętrzna, k) naprawa i docieplenie stropu drewnianego - wzmocnienie konstrukcji, l) tarasy i balkony, m) winda, n) malowanie dachu, 2. Naprawa elewacji 3. Przyłącza instalacji wewnętrznych i budowa kotłowni: a) kotłownia gazowa, b) instalacja c.o., wentylacja mechaniczna, c) instalacje wewnętrzne p.poż, kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zimnej i ciepłej, d) instalacja elektryczna i teletechniczna; 4. Wyposażenie: a) Wyposażenie mieszkań chronionych - elementy nieruchome wyposażenie dla niepełnosprawnych, b) Wyposażenie mieszkań chronionych - elementy nieruchome (kuchenki elektryczne i zlewozmywaki z szafką); II. Roboty budowlane dotyczące części niemieszkalnej budynku: 1. docieplenie pomieszczeń parteru od wewnątrz - elewacja z obróbkami blacharskimi, 2. instalacja fotowoltaiczna ze wzmocnieniem konstrukcji dachu, 3. stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, 4. pomalowanie bramy wjazdowej, 5. uzupełnienie tynku ściany zewnętrznej na granicy działki od strony południowej, 6. wykonanie instalacji wod.-kan., elektrycznych i innych, 7. Instalacje - przyłącze zewnętrzne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211200-1
Dodatkowe kody CPV:
45212000-6,
45211000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1843198.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2849773,49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, tj. emulsją asfaltową i grysami, na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.