eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinSukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanych w Będzinie w budynkach- Krakowska 16 (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym). - Sienkiewicza 31B (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). - Sienkiewicza 31C (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). Planowane zapotrzebowanie oleju opałowego w okresie trwania umowy ~ 60,00 m3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Będzin: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanych w Będzinie w budynkach: - Krakowska 16 (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym). - Sienkiewicza 31B (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). - Sienkiewicza 31C (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). Planowane zapotrzebowanie oleju opałowego w okresie trwania umowy ~ 60,00 m3
Numer ogłoszenia: 508212 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2674261, 2674262, faks 32 2674774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Admin. samorządowej; Zarządzanie na zlecenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni zlokalizowanych w Będzinie w budynkach: - Krakowska 16 (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym). - Sienkiewicza 31B (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). - Sienkiewicza 31C (dla potrzeb centralnego ogrzewania w sezonie grzewczym i ciepłej wody użytkowej w sezonie i poza sezonem grzewczym). Planowane zapotrzebowanie oleju opałowego w okresie trwania umowy ~ 60,00 m3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych: Krakowska 16 (budynek administracyjny Spółki) oraz do dwóch budynków mieszkalnych przy ul. Sienkiewicza 31 B i 31 C (budynki Sienkiewicza 31 B i 31 C usytuowane równolegle do siebie w bezpośrednim sąsiedztwie, Krakowska 16 - budynek oddalony od ww. budynków ~ 1 km). 3.1.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie postanowień zawartych w treści umowy. 3. 2. Wymagane parametry lekkiego oleju opałowego 3.2.1. wartość opałowa [MJ/kg] - n.m. 42,6 3.2.2. gęstość w 150 C [g/cm3] - n.w. 0,86 3.2.3. temperatura zapłonu [0C]- n.m. 62 3.2.4. temperatura płynięcia [0C] - n.w. -20 3.2.5. zawartość siarki wagowo [%] - n.w. 0,2 3.2.6. zawartość wody [mg/kg] - n.w. 200 3.2.7. pozostałość po spopieleniu wagowo[%] - n.w. 0,01 3.2.8. lepkość kinematyczna w 200C [mm2/s] - n.w. 6,00 3.2.9. zawartość ciał stałych obcych [mg/kg] - n.w. 24 3.2.10. pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylowanej wagowo [%] - n.w. 0,3 3.2.11. Skład frakcyjny do temp. 2500C destyluje [%] - n.w. 65, do temp. 3500C destyluje [%] - n.w. 85 n.m. - nie mniej n.w. - nie więcej Warunki realizacji dostawy: 3.3.1. Realizacja dostawy wg potrzeb Zamawiającego, jednorazowa dostawa oleju opałowego do kotłowni: (uwzględniając zapas oleju w beczkach): - Krakowska 16 - 1,00 ÷ 2,00 m3, - Sienkiewicza 31 B - 3,00 ÷ 4,00 m3, - Sienkiewicza 31 C - 1,00 ÷ 4,00 m3, po uprzednim zamówieniu przesłanym faksem i uzgodnieniu terminu dostawy telefonicznie (dzień, planowana godzina dostawy). 3.3.2. Jednorazowa dostawa oleju opałowego do kotłowni w ilości: 1,00 ÷ 10,00 m3. (powyższe uwarunkowane jest dostawą oleju opałowego do jednej kotłowni lub do trzech kotłowni równocześnie). 3.3.3. Dostawa oleju autocysterną Wykonawcy, wyposażoną w elektroniczny układ pomiarowy. 3.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli jakości dostarczonego oleju opałowego. 3.3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostaw oleju opałowego. Planowana ilość dostaw może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych. 4.Termin wykonania zamówienia: 4.1. Wymagany termin realizacji całego zamówienia: wg potrzeb Zamawiającego, od dnia zamówienia pierwszej dostawy zgłoszonej faksem w ramach podpisanej umowy obowiązującej od dnia 01.01.2013r. do 31.12.2013r. 4.2. Wymagany termin jednorazowej dostawy: 48 godzin licząc od dnia zamówienia przesłanego faksem. Termin dostawy każdorazowo uzgadniany telefonicznie w ślad za uprzednim zgłoszeniem zapotrzebowania przesłanym faksem. 4.3. Dostawa oleju w dni robocze w godzinach 07:00 ÷ 15:00, (sobota w MZBM Sp. z o.o. w Będzinie jest dniem wolnym od pracy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: 1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na druku lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazania minimum 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy) wraz z dowodem opłaty składki ubezpieczenia, jeśli fakt opłacenia składki nie wynika z przedłożonego dokumentu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta sporządzona na formularzu lub wg formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny wykonania zamówienia, w przypadku określonym w pkt. 12, ppkt. 12.3.a. SIWZ, tj. w przypadku zmiany ceny hurtowej 1m3 oleju opałowego - udokumentowana cena zmienna - bez konieczności zmiany umowy, 2. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT i wymaga formy pisemnej - aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, Sekretariat - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.