Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Opole: Przedmiotem zamówienia dostawa składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy celnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. nr 77, poz. 543 z dnia 09.05.2006r.).
Numer ogłoszenia: 50825 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Opolu, ul. Szpitalna 3b-5-7, 45-010 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006706, fax 077 4006707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia dostawa składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy celnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. nr 77, poz. 543 z dnia 09.05.2006r.)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy celnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. nr 77, poz. 543 z dnia 09.05.2006r.). 2. Zamówienie obejmuje dostawę składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy w ilościach zgodnie z załącznikiem nr 1 w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy oraz dostawę składników ubioru służbowego dla 10 funkcjonariuszy w terminie do dnia 15.12.2008r., zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia dotyczącego składników ubioru służbowego dla 10 funkcjonariuszy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. wykonali w okresie ostatnich 2 lat co najmniej dwie dostawy zbliżone co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia, o wartości przekraczającej 100 000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem wartości, daty wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, o którym mowa w punkcie 3, Wykonawcy przedstawiają umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ma zawierać następujące postanowienia: określenie celu zawarcia umowy, zakresu i rodzaju prac do wykonania przez poszczególne podmioty, ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zapis dotyczący solidarnej odpowiedzialności podmiotów występujących wspólnie za realizację, niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania zawartej umowy oraz dokonywania zmian w treści tej umowy bez zgody Zamawiającego. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w punktach 1.1. do 1.5 muszą spełnić wszyscy Wykonawcy. 6. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 7. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust.1 pkt.1÷10 oraz art.24 ust.2, pkt 1÷4. 9. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ 1.2. Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ 1.3. podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy. 1.6. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień zgodnych z wymogami Zamawiającego, tj. nie mniej niż 2 zamówień o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto każde, polegające na jednorazowej dostawie składników umundurowania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonanie należycie - załącznik nr 6 do SIWZ; 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7 składa każdy z podmiotów. 3. Wymienione w punkcie 1 dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Izby Celnej w Opolu przy ul. Szpitalnej 3b-5-7 w pokoju 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa - III termin
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- Dostawa wraz z inst. analizatora sorpcji gazów do pom. pow. właściwej i rozkładu wielkości porów w ram. projektu "Podniesienie aktywności naukowo-badawczej PO w obszarze zrównoważonej produkcji"
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.